כותרות אחרונות
Search

משחקים ונהנים עם "אוראו" ו- "XBOX". עוגיה הנמכרת בעולם*, "OREO" וענקית הגיימינג הבינלאומית "XBOX", איחדו כוחות בחוויית משחק חדשה.

אוראו אקסבוקס – צילום: באדיבות "מונדליז" 

 

משחקים ונהנים עם "אוראו" ו- "XBOX".

העוגיה הנמכרת בעולם*, "OREO", וענקית הגיימינג הבינלאומית "XBOX", איחדו כוחות בחוויית משחק חדשה.

 

"אוראו אקסבוקס" – צילום: באדיבות "מונדליז" 

 

בכירי מונדליז ישראל ומייקרוסופט אירחו אתמול בקמפוס מייקרוסופט בהרצליה, משפיעני רשת וגיימרים מהמובילים בישראל לכבוד השקת שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות "אוראו" ו- "XBOX". כחלק משיתוף הפעולה הגלובאלי ובו עוגיית השחור-לבן האייקונית אשר עוצבה מחדש כהומאז' לקונסולת XBOX עם מהדורה מיוחדת של עוגיות אוראו עם הטבעות "XBOX" יחד עם פעילות שיווקית נושאת פרסים.

 

העוגיה הנמכרת בעולם*, "OREO", וענקית הגיימינג הבינלאומית "XBOX", איחדו כוחות בחוויית משחק חדשה. בכירי "מונדליז" יצרנית "אוראו" ובכירי "מייקרוסופט" בישראל אירחו משפיענים וגיימרים באירוע השקה ייחודי בהם: עידן תלם "אינדה גיים", בן קיסר, אוהד "מאסטר אוהד", ניק "פדרו פדרר", נועם "חמוצי", יהונתן "פריזי", רועי "פיירוולף", אלון גרעיני ואיתי בנוז.

 

"אוראו אקסבוקס" – צילום: באדיבות "מונדליז" 

 

כחלק משיתוף הפעולה, עוגיית השחור-לבן האייקונית עוצבה מחדש כהומאז' לקונסולת "XBOX" עם מהדורה מיוחדת של עוגיות "אוראו" הכוללות הטבעות "XBOX", אשר יהיו זמינות ברשתות השיווק החל מחודש פברואר.

 

בנוסף, הצרכנים יוזמנו לשחק במשחק זיכרון באתר הפעילות, ויוכלו לזכות בעשרות פרסים: קונסולות "XBOX" מסדרה S, אוזניות סטריאו של "XBOX" ומינויי XBOX Game Pass Ultimate  ; כאשר הפרס הגדול הינו חופשה זוגית בברצלונה בשילוב חוויה מוטורית חד פעמית. הכיף לא מסתיים פה, במהלך תקופת המבצע ניתן יהיה לזכות גם במהדורה מיוחדת של קונסולת "XBOX" מסדרה S בעיצוב של עוגיית "אוראו" טובלת בחלב.

 

אירוע "אוראו אקסבוקס"-  צילום: ניר פקין

 

כמו כן, באמצעות סריקת העוגיות של המהדורות המיוחדות של אוראו ו-"XBOX" ומציאת קומבינציית העוגיות הנכונה, יוכלו המשתתפים להנות מתוכן בלעדי בסימן אוראו בשלושה מהמשחקים המובילים של "XBOX":

* שיריון אוראו במשחק Halo Infinite,

* ערכת הפלגה של אוראו במשחק "Sea of Thieves",

* מהדורת אוראו מיוחדת של רכב 2009 Pagani Zonda Cinque Roadster במשחק Forza Horizon" 5".

 

אירוע "אוראו אקסבוקס" –  צילום:ניר פקין

 

ענבר ליבאואר, מנהלת השיווק של מונדליז במדינות אירופה ובישראל: "אנחנו שמחים ונרגשים להשיק את שיתוף הפעולה בין "אוראו" ו-"XBOX", שני מותגים שבהווייתם ממלאים את העולם ברגעים של כיף. מותג "אוראו" אוהב להפתיע את הצרכנים עם שותפויות מרגשות, ושמחנו מאוד להביא את החיבור הגלובאלי עם "XBOX" גם לישראל. אנחנו מזמינים אתכם לאתר את המהדורות המיוחדות של "אוראו" ולקחת חלק בפעילות נושאת הפרסים, ולהנות מתוכן ייחודי ומפרסים שווים במיוחד".

 

שחר אדיב, מנהל קונסיומריזם מייקרוסופט: "שמחים להשיק את שיתוף הפעולה המיוחד של "XBOX" ו"אוראו", שמביא את הטעם הייחודי של "XBOX" לעוגייה הנמכרת בעולם. גיימרים שירכשו את המהדורה החדשה וישתתפו בפעילות לא רק ייהנו מהטעם, אלא גם מחידושים למשחקים המובילים של א"קס בוקס" בדמות תוספים מיוחדים בהשראת אוראו".

 

אוראו אקסבוקס – צילום: באדיבות "מונדליז" 

 

מהדורת העוגיות "אוראו – XBOX" תשווק כמהדורה מוגבלת ותהיה זמינה ברשתות השיווק עד גמר המלאי החל מחודש פברואר. תאריכי הפעילות נושאת הפרסים הם ה- 6-19 בפברואר, 2023.

 

להשתתפות בפעילות ולפרטים נוספים: www.oreo.eu

 

אראל מויאל – אירוע "אוראו אקסבוקס" – צילום: ניר פקין

 

אודות "אוראו".

"OREO" היא העוגייה הנמכרת ביותר בעולם, ממנה נהנות משפחות וחברים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. טקס אכילת העוגייה הפך לדרך הקלאסית ליהנות מהעוגיה האיקונית בתרבויות רבות ושונות ברחבי העולם. ל- "OREO" יש קהילת "פייסבו של יותר מ-40 מיליון אוהבי "OREO", המייצגים יותר מ-200 מדינות ועשרות שפות שונות. "OREO" מדורגת בין חמשת דפי הפייסבוק המובילים של מותגים בעולם. 

 

*מקור: יורומוניטור: מכר כספי Snacks 2023 ed.;Sweet Biscuits brand share 2022 retail