כותרות אחרונות
Search

"דיזנהאוז גרופ" ו"מכבי חיפה" מסכמות את שנת 2022.

מימין: לירון זיו – סוכנת נסיעות עתידים, איציק עובדיה מנכ"ל מכבי חיפה, אורלי לוי – מנהלת סניף דיזנהאוז עתידים, חני סובול – מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז, יעקב שחר – בעלים מכבי חיפה –

צילום באדיבות: "דיזנהאוז".

 

"דיזנהאוז גרופ" ו"מכבי חיפה" מסכמות את שנת 2022.

יעקב שחר הבעלים,  מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, חני סובול מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז ועוד, סיכמו הצדדים  את שיתוף הפעולה שהתקיים בשנה שעברה 2022 

 

בפגישה שהתקיימה במשרדי מכבי חיפה, בהשתתפות יעקב שחר הבעלים,  מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, חני סובול מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז ועוד, סיכמו הצדדים  את שיתוף הפעולה שהתקיים בשנה שעברה 2022. מדובר בשנה בה שיתוף הפעולה הגיע לשיאים חדשים עם השתתפותה של מכבי חיפה בגביע האלופות, ובכלל זה הטסת הנהלת ושחקני הקבוצה כמו גם את  אלפי האוהדים למשחקי הקבוצה ברחבי אירופה. עוד סוכם בפגישה מתווה שיתוף הפעולה לשנת 2023".

 

חני סובול, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז מסרה: "היה לנו לכבוד רב ללוות את מכבי חיפה בשלבים המוקדמים של מפעל גביע האלופות עד עלייתם לשלב הבתים. שמחנו להעניק את השירות הטוב, המקצועי והאיכותי  ביותר כמו שקבוצת דינזהאוז יודעת לתת ולא רק לשחקנים והנהלת הקבוצה אלא גם לאלפי האוהדים שליוו אותה לכל משחק ברחבי אירופה. אנו מאחלים למכבי חיפה בהצלחה גם במשחקי 2023 .

 

מימין: לירון זיו – סוכנת נסיעות :עתידים:, איציק עובדיה מנכ"ל מכבי חיפה, אורלי לוי – מנהלת סניף :דיזנהאוז: עתידים, חני סובול – מנכ"לית קבוצת :דיזנהאוז:, יעקב שחר – בעלים מכבי חיפה – צילום באדיבות: "דיזנהאוז".

 

קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי "BCD TRAVEL" הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול.