כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – קרוז משפחות מאורגן בספינת הפאר "MSC SEAVIEW" לאיטליה, צרפת וספרד בחודשי הקיץ ובחגי תשרי כולל סיורי חוף.

צילום: יח"צ חו"ל MSC 

 

לראשונה בישראל – קרוז משפחות מאורגן בספינת הפאר  "MSC SEAVIEW" לאיטליה, צרפת וספרד בחודשי הקיץ ובחגי תשרי כולל סיורי חוף. 

חברת מסעות מציגה לראשונה בישראל- קרוז משפחות מאורגן ( כולל סיורי חוף) לאיטליה, צרפת וספרד בספינת הפאר "MSC SEAVIEW". קרוזים אלו יהיו זמינים בחודשי הקיץ ובחגי תשרי 2023.

 

גיא רווה מנכ"ל חברת "מסעות" – צילום: יח"צ

 

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות: "קרוז משפחות מאורגן הוא מוצר ייחודי לנו המבטא את חזונה של מסעות, לפתח מוצר כולל ומדויק בו נלקחו בחשבון הפרטים הקטנים ביותר. קרוז זה כולל טיסות ושהות במלון ליעד ממנו יוצאת ההפלגה, אירוח כולל בספינת פאר על בסיס Full Bord וסיורי חוף מאורגנים בלוקיישנים השונים בשפה העברית. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לאלו המעוניינים לשחרר את המושכות ולהתמסר לחוויה מפנקת בסטנדרטים גבוהים כשהכל כלול במחיר"

 

גיא רווה, מנכ"ל מסעות מוסיף: "בחרנו לפתח מוצר שיאפשר לנוסעים ליהנות מראש שקט לאורך כל הטיול, להתמסר לחוויה יוצאת דופן של טיול מפנק בסטנדרטים גבוהים הכולל הטסה ליעד ההפלגה ואירוח במלון,  אירוח Full bord בספינת פאר מהמובילות בעולם, הכוללת 18 סיפונים ומציעה אינסוף פעילויות לאורך כל שעות היממה למבוגרים ולילדים כאחד. בנוסף, סיורי חוף מאורגנים בשפה העברית בליווי מדריך מקצועי, כך שכל שנותר זה לשריין מועד וליתר אנו נדאג".

 

MSC Seaview, Panorama Pool – צילום: יח"צ חו"ל MSC 

 

עוד הוסיף רווה: "הנוסע הישראלי החל לגלות את הקסם של הקרוזים אם בעבר קרוז היה מנת חלקו של קהל בוגר יותר, לאט לאט אנו רואים שקיימת פתיחות מצד משפחות להתנסות בחוויה המפנקת של קרוז במיטב הספינות המובילות, מאחר ובאמת מדובר במוצר מנצח המבטיח הנאה כוללת של כל טווחי הגילאים. המוצר אותו אנו מציגים הוא ייחודי ולמעשה מקנה חבילה כוללת בה הכל כלול במחיר ואין הפתעות. הרכב של           זוג + 2 ילדים יוכל ליהנות ממחיר תחרותי ואטרקטיבי שאין לו אח ורע כשמפרקים את החבילה, כך שמדובר בהחלט במוצר שאנו בטוחים בהצלחתו הרבה".

 

צילום: יח"צ חו"ל MSC 

 

טיול קרוז למשפחות של חברת מסעות, כולל שייט לאורך חופי מערב הים התיכון, שילוב של שייט בתנאים המפנקים ביותר- מגלשות מתקדמות, בריכות, אינספור מסעדות ונוף כחול ואינסופי לים הפתוח. מסלול הטיול ל-9 ימים כולל טיסה ישירה לרומא ושהות של יום בעיר, משם תצא הפלגה מרומא לפלמה דה מיורקה, לברצלונה, הפלגה לקאן שבצרפת, ביקור בריברייה הצרפתית כולל מונטה קרלו ומונקו, גנואה באיטליה, לה ספציה, צ'ינקווה טרה, צ'יקוטויה ועוד…

 

קרוז מאורגן למשפחות משלב את מלוא הפינוקים שיש לקרוזים להציע, כולל הופעות ושלל פעילויות והפעלות לילדים על מנת למקסם את תחושת החופש, גם להורים המבקשים מנוחה והפוגה לפרקים.

 

MSC Seaview, Panorama Pool – צילום: יח"צ חו"ל MSC 

 

עלות ממוצעת לכל הטיול לאדם בחדר משפחתי של זוג+ 2 ילדים (עד גיל 18) החל מ- 1,980 אירו- כולל טיסות ישירות וכבודה, מלון מרכזי, שהות בספינת פאר על בסיס FB, סיורי חוף מאורגנים בעברית עם מדריך צמוד.

 

לפרטים נוספים בטלפון:1-800-777-555

 

לעמוד הבית: http://www.massaot.co.il

 

אודות "מסעות":

"מסעות" הנה חברה מובילה המתמחה בארגון טיולים מאורגנים גיאוגרפיים ברמה הגבוהה ביותר, למגוון יעדים אטרקטיביים, ביניהם דרום אמריקה, המזרח הרחוק, ארצות הברית, אוסטרליה, ניו זילנד, אירופה ועוד. הטיולים המאורגנים שמשווקת החברה מאגדים את כלל השירותים, ללא תוספת תשלום נוספת הנהוגה לרוב בטיולים מאורגנים. לאחרונה, החלה לשווק גם טיולי משפחות למגוון יעדים מסקרנים.

 

בין הטיולים המאורגנים שמציעה החברה: מגוון טיולים לאוהבי לכת, טיולים מאורגנים לפסטיבלים ייחודיים בעולם, טיולים בדגש על אמנות וכן, טיולי תרבות המקנים הכרות קרובה וייחודית עם תושבי המקום, תרבותם ואורח חייהם. במסעות מתחייבים לרמת המדריכים הטובה ביותר, מלונות טובים, שירות אישי וחוויה כוללת בלתי נשכחת המסירה מהנוסע את הצורך לדאוג לפרטים. זאת לצד תמחור הוגן וליווי צמוד לאורכו של התהליך.