כותרות אחרונות
Search

אוהל אירועים – כאן חוגגים באמת.

אוהל אירועים – צילום: bambuk-events.co.il

 

 

אוהל אירועים – כאן חוגגים באמת.

אירועים הם החלק המשמח יותר בחיים שלנו. חתונה, ברית, בריתה, או כל אירוע אחר בין אם יום הולדת עגול ובין אם אירוע אישי שנרצה לחגוג. כאשר אנחנו מפיקים אירוע אנחנו מביאים באמת את הנגיעה האישית שלנו באירוע, ולכן, נרצה גם לחגוג אותו בטבע לעיתים במיקום אישי ומיוחד שאנחנו אוהבים. זה בדיוק הרגע לשכור אוהל אירועים איכותי שיוכל לא רק לשמש כמקום לחגיגת האירוע, אלא גם להוסיף אווירה פסטורלית ולאפשר לנו ליהנות מהטבע.

 

אוהל אירועים – לחגוג עם הטבע

זה לא משנה איזה אירוע אנחנו נחגוג, הפקה ותכנון של אירוע זה מרגש, זה משמח וזה מוביל לרגעים מרגשים ושמחים. יחד עם זאת, אם לרגע נשים את כל הפרפרים בצד נבין שמדובר גם בסיטואציה שבה עלינו להיות מחושבים מאד ומדויקים ולכן יש לתכנן מראש כמה פרמטרים חשובים, ובהם:

 

  • בראש ובראשונה התקציב

זה לא סוד, על התקציב יקום ויפול דבר. התקציב באמת קובע את טיב האירוע, את איכותו, ואת האלמנטים שיבנו את האירוע. בחנו היטב את התקציב שאתם מקצים לאירוע ודאגו לעמוד בו. אם אתם יודעים מראש שתהיינה חריגות, קבעו אפילו תקציב חריגות. כך תוכלו באמת לא לחרוג ולהכנס להוצאות מיותרות.

 

  • מיקום האירוע

אם כבר החלטתם שאתם שוכרים אוהל אירועים זה רק טבעי שתרצו מיקום מיוחד בטבע. ישנם אלו שבוחרים בחוף הים, וישנם אלו שבוחרים נקודה מיוחדת וייחודית להם בטבע. עם אוהל לאירועים תוכלו באמת לחגוג איפה שאתם רוצים, כל עוד אתם דואגים לתשתית המתאימה.

 

  • כמות האורחים

כבר החלטתם היכן האירוע? נהדר! זה בדיוק הזמן לקבוע גם כמה אנשים יהיו באירוע. תוכלו להכין רשימה ראשונית ומשם לצמצם בהתאם לדעתכם ולדעת בעלי השמחה כמובן הקשורים אליכם.

 

  • אוכל

קייטרינג טוב ואיכותי הוא פרמטר מאוד חשוב באירוע, הוא הטעם, האווירה והזיכרון המתוק של האירוע ועל כן יש לבחור בקפידה את הקייטרינג. תנו כמובן גם תשומת לב לטבעונים, צמחוניים ורגישים לסוגים מסוימים של מאכלים אם ידועות לכם רגישויות אלו ואחרות.

  • אטרקציות

כיום כמעט כל אירוע מצריך אטרקציה. גם כאשר אתם שוכרים אוהל אירועים בהחלט תוכלו לסדר מקום לאטרקציות. חשוב להתאים את האטרקציות לאירוע כמובן ולדאוג למקום המתאים מבחינת האוהל על מנת שלא יהיה צפוף מדי או אפילו מרווח מדי.

 

אוהל אירועים – צילום: bambuk-events.co.il

 

אוהל אירועים – איך בוחרים

כאשר אתם מחפשים אוהל אירועים להשכרה ללא ספק מדובר בתהליך שיש לבדוק אותו באופן מדויק ומדוקדק. לפני הכל, חשוב שיהיה בטיחותי. הבטיחות שלכם, של היקרים לכם ושל האורחים שלכם היא בראש ובראשונה בסדר העדיפויות כאן.

 

מעבר לכך, וודאו שאותו אוהל אירועים עשוי מחומרי גלם איכותיים המבודדים טמפרטורה ובכך תוכלו בעצם לווסת את הטמפרטורה הרצויה בתוך האוהל באמצעות חימום או קירור בהתאם לכך. ישנם גם אוהלים להם שקיפות המאפשרים לראות את הנוף בטבע, ואף פתחי אוורור המאפשרים סירקולציה.

 

חברה מקצועית בעלת ניסיון, וותק ושירות איכותי תדע ללוות אתכם ולהעניק לכם את המוצר הטוב ביותר מרגע קבלת ההחלטה, ועד לרגע פה האוהל כבר יהיה בפירוק בסיום האירוע.

 

במבוק הפקות אירועים הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה להעניק מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה ולכל סוגי האירועים. אנחנו נותנים דגש מעל הכל ומתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו. בין אם אתם מחפשים אוהל אירועים להשכרה ובין אם אתם מחפשים פתרונות הצללה אחרים.