כותרות אחרונות
Search

מרצדס חושפת לראשונה את רכב הפנאי-סלון החשמלי היוקרתי, "EQE SUV".

צילום: אבי בר

 

מרצדס חושפת לראשונה את רכב הפנאי-סלון החשמלי היוקרתי, "EQE SUV".

מרצדס מציגה את "EQE SUV" החדש ב- Mercedes-Benz Electric Show

תערוכת חדשנות יוקרתית של נבחרת החשמליות של מרצדס, המשלבת אמנות ופופ-אפ-בוטיק, מגיעה לקניון רמת-אביב למשך שבועיים בלבד.

 

צילום: אבי בר

 

גילי פריאנטה, מנכ"ל חטיבת היוקרה ב "כלמוביל": "מרצדס ישראל ממשיכה במגמת הצמיחה בכלל ובדגמי החשמל בפרט – מעל ל-30% ממכירות מרצדס בישראל בשנת 2023 הינם בהנעה חשמלית מלאה. בנוסף, מובילה מרצדס את שוק היוקרה בישראל זו השנה השנייה ברציפות.

 

גילי פריאנטה, מנכ"ל חטיבת היוקרה ב "כלמוביל" – צילום: אבי בר

 

בתערוכה בקניון רמת אביב חשפה "כלמוביל" לראשונה בישראל את רכב הפנאי-סלון החשמלי היוקרתי של מרצדס "EQE SUV", הדגם החשמלי השביעי של מרצדס שמגיע לישראל.

 

לתמהיל הדגמים הרחב והמתקדם בעולם, מצטרף בישראל לראשונה הדגם השביעי, "EQE SUV". הדגם הזה מייצג את פסגת הטכנולוגיה והיוקרה השקטה של מרצדס. חשיפה ראשונה של הדגם נערכה במסגרת תערוכת החדשנות של מרצדס בקניון רמת אביב, בה מציגה חברת " כלמוביל מרצדס" לראשונה בישראל את נבחרת החשמליות הנחשקות בעולם לצד מיצג אמנות ופופ-ארט.

 

אסף בר-שי מנהל הדרכה ב "כלמוביל מרצדס" – צילום: אבי בר

 

הדגם החשמלי החדש, המושק בישראל בידי "כלמוביל מרצדס", מבוסס על פלטפורמת ה-EQE וה-EQS המובילים ומציע תצורת SUV שימושית ומגוון פיצ'רים חדשים, זאת לצד טווח נסיעה של עד 510 ק"מ, המושג בעזרת סוללות הליתיום-יון המשודרגות.

 

צילום: אבי בר

 

ה-"SUV EQE" הוא אחד הדגמים המרווחים ביותר בקטגוריה, באורך 4,863 מילימטר, רוחב 1,940 מילימטר וגובה 1,685 מילימטר, עם בסיס גלגלים באורך של 3,030 מילימטר. הרכב מעניק מרחב נדיב ויכולות תמרון גבוהות לצד יכולות אווירודינמיות מתקדמות עם מקדם גרר של החל מ-0.255Cd, הניתן בין היתר בזכות תכונות העיצוב החיצוניות לרבות שמשה קדמית שטוחה וגג ישר.

 

צילום: אבי בר

 

בדגם מותקנת מערכת ה- MBUX העדכנית ביותר, עם אופציה לתצורת מסכי ה-Hyperscreen, עם שלושה מסכי מגע המתמזגים זה עם זה באופן חלק ויוצרים מסך ברוחב של 141 סנטימטר, הכולל מערכת חסימה חכמה המבוססת מצלמה, ומטעמי בטיחות מעמעמת את מסך הנוסע כדי למנוע הסחות מצד הנהג. כמו כן, עבור חוויית סאונד מיטבית, מוטמעת לראשונה ב-EQE SUV מערכת סאונד "Serene Breeze"  המפיקה צליל טבעי ונינוח למעבר נעים ונוח ממנוע בנזין לחשמלי. הנהג יכול לבחור מגוון של צלילים וגם להוסיף סאונד המותאם לסגנון הנהיגה שלהם. כמו כן, משולב בדגם מערכת דולבי "Atmos sound".

 

צילום: אבי בר

 

הדגם החדש כולל גם מערכת תרמית מתוחכמת, המאפשרת שימוש בחום שנפלט מהמנוע החשמלי ומסוללת המתח הגבוה לחימום פנים הרכב. צעד זה מקטין באופן משמעותי את כמות האנרגיה שצורכת מערכת החימום ובכך מגדילה את טווח הפעילות של הסוללה.

 

פונקציות נוספות אופציונליות ב-"EQE SUV" הן בקרת האקלים לפני הכניסה לרכב, מסנן אוויר HEPA  שמסנן את האוויר שנכנס לחלל המכונית ומערכת Energizing comfort השולטת על המערכות ברכב ומתאימה את עצמה לנוחות הנהג.

 

צילום: אבי בר

 

ה-"EQE SUV" החדש מוצע כסטנדרט עם מגוון מערכות מתקדמות בתחום הבטיחות והסיוע לנהג ובהן Attention assist המזהירה את הנהג בזמן אמת כאשר דעתו מוסחת, Active Brake Assist הבולמת את הרכב באופן אוטונומי כאשר היא מזהה סכנה, Active Lane Keeping Assist הפועל באופן אקטיבי בסטייה מהנתיב, מערכת סיוע לחנייה עם מצלמות היקפיות 360 מעלות, Driving Assistance Plus Package, מערכת פנסים, Digital light (אופציה) המקרינה סימוני עזר או סמלי אזהרה על הכביש, ועוד…

 

צילום: אבי בר

 

במקביל מסכמת "כלמוביל", יבואנית מרצדס לישראל, את המחצית הראשונה של השנה כשנה השנייה ברציפות להובלת שוק היוקרה בישראל. מפילוח הנתונים עולה כי למעלה מ-30% מהמכירות הם דגמי ה- EQ החשמליים, וזאת בהתאם לאסטרטגיית היצרן לפיה עד שנת 2029 כל היצע מרצדס יהיה חשמלי.

 

מפרט טכני

צילום מתוך מצגת של "כלמוביל מרצדס"