כותרות אחרונות
Search

מרכז 'עדי' ירושלים בשיתוף פעולה עם אגף הילדים ב'הדסה', לקידום הטיפול הרפואי בילדים עם מוגבלויות מורכבות.

 

 

משתפים פעולה למען הילדים המיוחדים!

מרכז 'עדי' ירושלים בשיתוף פעולה עם אגף הילדים ב'הדסה', לקידום הטיפול הרפואי בילדים עם מוגבלויות מורכבות.

 

שיתוף פעולה פורץ דרך במעטפת הטיפול בילדים ובוגרים מיוחדים נרשם השבוע, במסגרת מפגש מקצועי שקיימה הנהלת מרכז 'עדי' ירושלים המהווה מסגרת חינוכית טיפולית ושיקומית עבור ילדים ובוגרים עם מוגבלויות מורכבות ומצבים רפואיים נלווים, עם מנהלי מחלקת הילדים והמרכז לרפואה דחופה (מיו)ן ילדים בעין כרם ב'הדסה'. במהלך המפגש, הוצגו בפני נציגי 'עדי' הפיתוחים והמחקרים הרפואיים המתקדמים בכל הקשור בטיפול בילדים מיוחדים, במרכז הרפואי 'הדסה', הפועל רבות בטיפול רב תחומי בילדים מיוחדים במגוון מחלקות. כמו כן הודגש נושא החשיבות של הטיפול העוטף והקשר הרציף עם גורמי הטיפול, במסגרת החינוכית של הילדים והבוגרים המיוחדים המשולבים במעטפת המשפחתית. בהדסה הבהירו כי זהו קשר שיכול לתרום רבות לאיכות ולמיטביות הטיפול הרפואי בהם.

 

מנהל מחלקת הילדים ב'הדסה עין כרם' ומנהל אגף הילדים בהדסה בימים אלה, הפרופ' שמעון רייף: 'אנחנו שמחים לחזק את שיתוף הפעולה עם גורמי הטיפול בקהילה, האמונים על קידומם ורווחתם של הילדים המיוחדים. הטיפול בילדים מיוחדים הוא בהחלט מיזם מקצועי מסור, שאנחנו ב'הדסה' שמחים להיות מובילי דרך בו. אנחנו רואים ב'עדי' שותפים לדרך שיכולים לסייע לנו הן בטיפול בבית החולים והן ברפואה מונעת וטיפולי המשך בקהילה'.

 

הגב' שלומית גרייבסקי מנכ"ל 'עדי' ירושלים: 'שיתופי פעולה הם כלי מעולה, בפרט שמדובר בעולם המורכב של טיפול בילדים מיוחדים. המסגרת החינוכית והשיקומית של 'עדי' יכולה לסייע להפריה הדדית בקשר עם המרכז הרפואי 'הדסה'. שמחנו על הזכות להכיר מקרוב את הצוות הרפואי, המוביל בהצלחה רבה את מחלקות הילדים ב'הדסה', מערך מוביל דרך בתחום הטיפול בילדים'.

 

צילום: יח"צ

 

מטעם המרכז הרפואי 'הדסה' השתתפו בסיור מנהל מחלקת הילדים בעין כרם ומ"מ ראש האגף לילדים, הפרופסור שמעון רייף; מנהל המרכז לרפואה דחופה (מלר"ד) לילדים ב'הדסה עין כרם' ד"ר סער חשביה שהציג את מודל הפעולה של המלר"ד, בכל הקשור בטיפול בילדים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים והגב' תמר פלאי מנהלת קשרי קהילה במרכז הרפואי 'הדסה'.

 

מטעם מרכז 'עדי' ירושלים השתתפו הגב' שלומית גרייבסקי מנכ"ל 'עדי ירושלים; הרב אהרן וינגרטן חבר הנהלת 'עדי';  הגב' ריקי פרויליך אחות ראשית 'עדי' ירושלים; ד"ר נטלי דיכטיאר- רופאה ומנהלת רפואית 'עדי' ירושלים; הגב' רחלי טלר- רכזת קשרי קהילה עדי ירושלים.