כותרות אחרונות
Search

חברת "מאטל" נבחרה לאחת מ- 100 החברות המשפיעות בעולם הצעצועים בעולם על פי מגזין "טיים".

חברת "מאטל" נבחרה לאחת ממאה החברות המשפיעות על פי מגזין טיים – צילום:יח"צ

 

חברת "מאטל" נבחרה לאחת מ- 100 החברות הצעצועים המשפיעות בעולם על פי מגזין "טיים".

זאת לאחר שפורסם כי הכנסות החברה זינקו ב47% ברבעון הראשון של 2021.

לצד חברות "פייזר" ו"מודרנה", "אילון מאסק" עם שתי נציגויות, ליגת ה "NBA" וה"פרמיירליג" האנגלית מייצגות את הספורט, שלל אפליקציות ופיתוחים וגם חברות ענק שהובילו את העולם בזמן מגיפת הקורונה, יצרנית הצעצועים האמריקאית "מאטל", נבחרה לאחת מ- 100 החברות המשפיעות בעולם, על פי מגזין "טיים" ובכך ממשיכה להוביל את שוק הצעצועים.

 

חברת "מאטל" נבחרה לאחת ממאה החברות המשפיעות על פי מגזין טיים – צילום:יח"צ

 

בטיים מגזין אומרים: "שעמום המגיפה היטיב עם חברת מאטל, החברה שעומדת מאחורי כמה ממותגי הצעצועים האיקוניים ביותר בעולם, כולל ברבי ו Hot wheels. מכירותיה המקוונות ב -2020 עלו ב -50%, מכיוון שבובות, משחקים ופאזלים, נחטפו מהמדפים הווירטואליים. למרות זאת, המנכ"ל ינון קרייז כבר לא רואה במאטל חברה לייצור צעצועים בלבד. במקום זאת, הוא אומר, מה שהם עושים זה IP, עם עשרות פרויקטים של קולנוע וטלוויזיה בפיתוח והפקה בשותפות עם חברות בידור גדולות ושחקנים גדולים. (תחשוב על סרט ברבי, שנכתב יחד על ידי גרטה גרוויג ונח באומבך, בכיכובם של מרגוט רובי, ותוכניות המשחק של אונו ו- Whac-A-Mole.) "ההזדמנות עבורנו היא להתרחב מעבר למעבר הצעצועים", אמר קרייז למגזין טיים.

 

יצרנית הצעצועים האמריקאית מאטל פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה לרבעון הראשון של 2021. הכנסות החברה, שמוכרת בעיקר בשל בובת ברבי הפופולרית, זינקו ברבעון הראשון ב-47% לעומת הרבעון המקביל. כמו כן החברה העלתה את תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה לצמיחה שתנוע בטווח שבין 6%-8%.

 

ההכנסות מבובות, בהובלת אחד המותגים המוכרים בעולם הצעצועים – בובת הברבי – זינקו ב-22% לעומת התקופה המקבילה.

 

חברת "מאטל" נבחרה לאחת ממאה החברות המשפיעות על פי מגזין טיים – צילום:יח"צ

 

גם בישראל נרשמה צמיחה יפה וגידול משמעותי במכירות החברה ברבעון הראשון של 2021.  EFN United היא נציגת מאטל בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של מאטל ברשתות וחנויות בישראל.

 

אודות מאטל

מאטל היא חברה בינלאומית מובילה בתחומה למוצרי בידור לילדים שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים. אנו יוצרים מוצרים וחוויות חדשניים המעניקים השראה, בידור ופיתוח לילדים באמצעות משחק. אנו מושכים את הצרכן באמצעות תיק מוצרי הזכיין האייקוני שלנו שכולל את Barbie, Hot Wheels, American Girl, Fisher-Price, Thomas & Friends ו- Mega blocks, וכן מותגים פופולריים אחרים שבבעלותנו, או שאנו משווקים ברישיון בשותפות עם חברות בינ"ל למוצרי בידור. ההיצע שלנו כולל תכני קולנוע וטלוויזיה, גיימינג, מוזיקה ואירועים חיים. אנו פועלים ב-40 מיקומים ומוכרים מוצרים בלמעלה מ-150 מדינות בשיתוף עם חברות הקמעונאות והטכנולוגיה המובילות בעולם. מאז הקמתנו בשנת 1945, מאטל גאה להיות שותף מהימן בחקר פלא הילדות והעצמת ילדים למיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם. אתר החברה בכתובתmattel.com.

 

EFN United היא נציגת מאטל בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של מאטל ברשתות וחנויות בישראל.