כותרות אחרונות
Search

מרכז טיפולי ראשון מסוגו לטיפול בבעיות מנטליות, חרדה, התמכרויות וטראומה הושק לאחרונה בירושלים.

ילום: באדיבות "ישיבה יוניברסיטי".

 

מרכז טיפולי ראשון מסוגו לטיפול בבעיות מנטליות, חרדה, התמכרויות וטראומה – הושק לאחרונה בירושלים על ידי "ישיבה יוניברסיטי" ועמותת "עמודים".

הפתיחה הרשמית של המרכז תהיה ב-18 לינואר בשעה 19:30 ברחוב שטראוס 3 בירושלים.

המרכז החדש נותן מענה לנפגעי חרדה במחיר מסובסד; מפעילים אותו סטודנטים לתואר שני בעבודה סוציאלית של ;Wurzweiler בוגרים טריים של בית הספר לעבודה סוציאלית וכן מומחים לבריאות הנפש.

 

צילום: באדיבות "ישיבה יוניברסיטי".

 

מרכז טיפולי לנפגעי חרדה, התמכרויות וטראומה ראשון מסוגו הוקם לאחרונה ברחוב שטראוס 3 בירושלים, במסגרת יוזמה של "ישיבה יוניברסיטי" ועמותת "עמודים". הפתיחה הרשמית של המרכז תיערך ב-18 לינואר בירושלים.

 

המרכז מיועד להעניק טיפול לכמה אלפי מטופלים בכל חודש. הטיפול יוענק לנפגעי טראומה, חרדה, התמכרויות ובעיות מנטליות נוספות. המרכז נותן מענה גם לעולים חדשים דוברי אנגלית בישראל, לסטודנטים שמגיעים לישראל וזקוקים לתמיכה מנטלית, לחיילים נפגעי טראומה ובכלל לתושבי מדינת ישראל. במרכז החדש מציינים כי דווקא בתקופה זו של הקורונה ישנה נחיצות גדולה בהקמת המרכז.

 

נשיא "ישיבה יוניברסיטי" דר ארי ברמן – צילום: באדיבות "ישיבה יוניברסיטי".

 

את הטיפול מעניקים סטודנטים לתואר שני בעבודה סוציאלית של Wurzweiler השייכת ל "ישיבה יוניברסיטי", בוגרי בית הספר לעבודה סוציאלית Wurzweiler ומומחים לנפגעי חרדה, התמכרויות, טראומה ועוד…

 

המרכז החדש יאפשר לסטודנטים לצבור ניסיון במתן מענה טיפולי לנפגעי חרדה במחיר מסובסד וסביר. המרכז החדש ייתן מענה הולם לעולים חדשים דוברי אנגלית ובכלל לעולים חדשים שאך נקלטו בארץ; לסטודנטים; לחיילים וגם לאזרחים מאוקראינה שהגיעו לארץ, ומצויים בקשיים כלכליים. כמו כן, המרכז החדש יקיים סמינרים מיוחדים לאנשי מקצוע להתמודדות עם בעיות חרדה באוכלוסייה. על פי מחקרים רמת החרדה באוכלוסייה עלתה בכ-25 אחוז מאז פרוץ מגפת הקורונה.

 

ד"ר סלמה בוטמן, סגנית נשיא לעניינים אקדמיים ב "ישיבה יוניברסיטי" ציינה כי המטרה של האוניברסיטה היא לסייע למדינת ישראל וגם להכשיר את הדור הבא של המטפלים בתחום בריאות הנפש". לדבריה, "ישיבה יוניברסיטי" גאה בתמיכתה בתושבי מדינת ישראל.

 

נחמה מונק מנהלת "ישיבה יוניברסיטי"  – צילום: באדיבות "ישיבה יוניברסיטי".

 

נחמה מונק, מנהלת ב "ישיבה יוניברסיטי" בתוכנית לעבודה סוציאלית של Wurzweiler, אמרה כי הקהילה זקוקה עתה יותר מתמיד להקמת המרכז החדש, שנותן מענה לטיפול בבעיות מנטליות שונות בקרב האוכלוסייה. לדבריה, המרכז הטיפולי החדש מעניק תקווה למטופלים ויקיים במסגרתו סמינרים לאנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש.