כותרות אחרונות
Search

מרימים להם תערוכה: "הומאז' לזוכי האירוויזיון הישראלים"

מרימים להם תערוכה: "הומאז' לזוכי האירוויזיון הישראלים"

נטע ברזילי, דנה אינטרנשיונל, קובי מרימי, גלי עטרי ויזהר כהן יככבו בתערוכת חוצות ענקית שתוצג בלב תל אביב על גבי קירות הדיזנגוף סנטר לכבוד האירוויזיון.

 

 

קרדיט: ליקה רמתי פטור

פתיחה: יום ראשון ה-5.5.19, נעילה: יום שבת ה-1.6.19

דיזנגוף 50, על גבי הקירות החיצוניים של דיזנגוף סנטר

הכניסה חופשית

צילום: רונן אקרמן

על גבי הקירות החיצוניים של דיזנגוף סנטר ברחוב הסואן תוצג תערוכת החוצות "הומאז' לזוכי האירוויזיון הישראלים" (באנגלית: Homage to Israel’s Winners Eurovision Song Contest), של האוצרת אילנה כרמלי לנר ושל האמנית החזותית ליקה רמתי. יצירתה של רמתי נעשתה בעריכה דיגיטלית אומנותית, בשפה אמנותית ללא גבולות. בתערוכה יוצגו 5 יצירות ענק כשכל אחת מהן בגודל של 50 מ"ר וכולן מוקדשת לזוכי האירוויזיון הישראלים נטע ברזילי, דנה אינטרנשיונל, גלי עטרי ויזהר כהן ובתמונה החמישית מתנוסס דיוקנו של קובי מרימי, הנציג שלנו השנה. היצירות מבוססות על צילומים של הצלמים איתן טל, יקי הלפרין ז"ל ורונן אקרמן.  

 

התערוכה באה לתת כבוד והערכה לשגרירי הזמר הישראלים שזכו במקום ראשון בתחרות הזמר האירופאית החשובה מאז ועד היום. התערוכה מוצגת במקום מרכזי בתל אביב – דיזנגוף סנטר, שיעברו בו אלפי תיירים בזמן התחרות הגדולה.

 

צילום: רונן אקרמן

 

ביצירות המוצגות מתמודדת רמתי עם הכללים המקובלים של יופי ואסתטיקה כאשר האלמנטים הראשוניים של היצירה נשברים, מתמזגים ומתחברים ליצירה חדשה. כך היא חוקרת את היחסים בין כאוס לבין יופי והרמוניה. כשיש חיכוך בין הניגודים, נוצר דבר חדש, הכאוס היפה. האומנית מציגה יצירותיה בתערוכות ובגלריות ברחבי העולם, באוספים פרטיים ומופיעה במגזינים בינלאומיים ובספרי אמנות רבים. כמו כן נבחרה להופיע ברשימת הזהב של 60 האמנים המבטיחים בעולם ב2017 ו-2018 על ידי המגזין היוקרתי האומנותי ארט מרקט ובספר הבינלאומי של הנשים המשפיעות בעולם ב-2018 של מוניקה גרג.

 

תערוכת "הומאז' לזוכי האירוויזיון הישראלים" תוצג בין התאריכים 5.5.19 ועד 1.6.19 על גבי הקירות החיצוניים של דיזנגוף סנטר ברחוב דיזנגוף.

שם האמנית באנגלית: Lika Ramati

שם האוצרת באנגלית:  Ilana Carmeli lanner

שם התערוכה באנגלית: Homage to Israel’s Winners Eurovision Song Contest

הכניסה חופשית