כותרות אחרונות
Search

"איקאה" קוראת ללקוחות שברשותם שידת "SUNDVIK" שלא עשו שימוש נכון באביזרי הנעילה שצורפו, לעשות זאת ללא דיוחוי…….

"איקאה" יוצאת בקריאה ללקוחותיה !

"איקאה" קוראת ללקוחות שברשותם שידת "SUNDVIK" לוודא בעת ההרכבה כי עשו שימוש נכון באביזרי הנעילה המקוריים שקיבלו עם אריזת המוצר ולהתקינם על פי ההוראות !

 

איקאה העולמית פרסמה הבוקר קריאה ללקוחות שברשותם שידת "SUNDVIK", לוודא כי ברשותם כל אביזרי הנעילה שקיבלו עם אריזת המוצר המקורית ולהתקינם על פי ההוראות.

 

שידת "SUNDVIK"  היא רהיט המיועד לשימוש לטווח ארוך, כאשר הייעוד הראשוני הינו שידת החתלה, המאובטחת באמצעות אביזרי הנעילה המגיעים עם אריזת המוצר. לאחר שהילדים גדלים, ניתן לקפל את החלק העליון של השידה ולהשתמש במוצר כשידת מגירות. בעקבות מקרים שדווחו בעולם בהם לקוחות השתמשו בשידה שלא על פי הוראות ההרכבה והשימוש, בחרה "איקאה" לחדד ולהדגיש את חשיבות השימוש באביזרי הנעילה. לקוחות שרכשו את השידה ואיבדו את אביזרי הנעילה, מתבקשים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לקבלת ערכה חדשה עד הבית, ללא תשלום וללא הוכחת רכישה.

 

 

צילום: איקאה

 

יש לציין כי שידת "SUNDVIK" נבדקה והינה בטוחה ותקינה לשימוש, זאת כאשר השימוש מתבצע בהתאם להוראות ההרכבה ולהנחיות השימוש המצורפות באריזת המוצר ובאתר האינטרנט.

 

לפרטים ומידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של איקאה בטלפון: 09-8928888 וכן באתר איקאה בכתובת www.ikea.co.il או באמצעות אנשי השירות בחנויות.