כותרות אחרונות
Search

מעבר בטוח: 3 טיפים לבחירת חברת הובלות אמינה.

צילום:"freepik"

 

מעבר בטוח: 3 טיפים לבחירת חברת הובלות אמינה.

עוברים דירה? שיהיה בשעה טובה. לפני שאתם רצים לטלפון וממהרים להזמין את חברת ההובלות הראשונה שקופצת לכם בגוגל, אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

 

במאמר הבא נציג את כל הטיפים החשובים לבחירת חברת הובלה, מה החשיבות של הצעת מחיר כתובה ומסודרת, מדוע כדאי לדרוש חוזה עבודה וגם, האם לחברה שבחרתם יש ביטוח? כל התשובות לפניכם.

 

דרשו הצעת מחיר כתובה:

מחיר הובלת דירה מושפע ממגוון גורמים, בין השאר גודל הדירה, מספר החדרים, מעלית, קומה, כמות התכולה ועוד. לכן, אל תספקו בשיחת טלפון ודרשו שנציג מחברת ההובלה יגיע אליכם הביתה לביקור מקדים.

רק כך הוא יוכל לבדוק מקרוב את מורכבות העבודה ולספק לכם הצעת מחיר מבוססת שתיקח בחשבון את כל האלמנטים. בסופו של דבר, אתם לא רוצים הפתעות לא נעימות בבית ושהמחיר יקפוץ.

חשוב לציין – אל תתפתו להצעת מחיר זולה מידי, כי לעיתים הזול עולה ביוקר. בין אם אתם צריכים חברת הובלות ברמת גן או כל עיר אחרת, קחו מספר הצעות, השוו בניהן ובחרו את ההצעה שנראית לכם הכי מפורטת והכי מקצועית, כזו שאתם יכולים להיות רגועים איתה.

אגב, אם אתם יודעים מראש שאתם זקוקים לפירוק והרכבה של רהיטים, סכמו מראש את המחיר מול המוביל על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות בדירה.

 

חוזה עבודה:

לאחר שקיבלתם את הצעת המחיר ואישרתם אותה, דרשו מחברת ההובלות לחתום על חוזה או זיכרון דברים שיבטיחו כי כל מה שסיכמתם בהצעת המחיר אכן יבוצע.

אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מופתעים ביום ההובלה ולגלות שהמוביל פשוט שכח להגיע, או בחר לעשות הובלה אחרת שמשתלמת לו יותר. לכן, דאגו לציין בחוזה מה קורה במידה והמוביל מבריז לכם ואיזה פיצוי עליו לשלם לכם במקרה כזה.

זכרו – חברת הובלות שלא מוכנה להחתים אתכם על חוזה עבודה או זיכרון דברים, היא חברה שלא מאמינה בעצמה כאחת שיכולה לספק שירות טוב.

 

צילום:"freepik"

 

בדקו שלחברה יש ביטוח:

לעיתים התכולה שלכם עשויה להינזק במהלך ההובלה. במצב כזה, הפוליסה שתבטח אתכם נקראת ביטוח סחורות בהעברה.

כיום רוב חברות ההובלה מבטחות את עצמן באמצעות ביטוח חובה רגיל למשאית שלהן, ביטח שממש לא יכסה אתכם בסיטואציה של נזק.

מומלץ אגב להוסיף לחוזה סעיף פיצוי מורחב, שיכסה אתכם לא רק בגין נזק שנגרם במהלך הנסיעה, אלא גם לנזק שנגרם בבית.

אגב, ככל שחברת ההובלה גדולה יותר, כך סביר להניח שהיא עובדת לפי הנהלים, שיש לה עובדים קבועים ומקצועיים והיא מבוטחת כחוק.

התייעצו עם חברים קרובים ונסו לאסוף המלצות, כי אחרי הכל, אין כמו ניסיון אישי אל הקרובים שלכם, הם ודאי ירצו שתצלחו את המשימה בשלום.

 

אז אם אתם עוברים דירה בקרוב ומעוניינים בטיפים נוספים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

בקרו באתר moverstlv