כותרות אחרונות
Search

מסך ה- LCD החדש של פיליפס – עיצוב מתקדם וצפייה פנורמית

מסך ה- LCD החדש של פיליפס – עיצוב מתקדם וצפייה פנורמית

מסך ה- LCD החדש שנחת בישראל מגדיל את טווח המסכים הקעורים של פיליפס

* 1800R קעור עם התאמת גובה

* תמונות חדות עם UltraWide QHD: צפייה מושלמת ברזולוציה גבוהה

* MultiView לחיבור וצפייה משני מקורות במקביל

 

MMD, חברת הטכנולוגיה המובילה ושותפת רישיון המותג למסכי פיליפס, מעשירה את סדרת המסכים הקעורים שלה עם תוספת חדשה: עם רדיוס של 1800R לחוויית צפייה מקיפה, מסך ה- 34 אינץ' החדש 349X7FJEW של פיליפס שהגיע לישראל מעוצב בפורמט של- UltraWide 21:9, מה שנותן למשתמש מגוון רחב של אפשרויות לביצוע מספר משימות בו זמנית. רזולוציית Quad HD חדה מייצרת צלילות מוחלטת בשכפול של פרטים עדינים, מה שמבטיח ניצול יעיל של פונקציית ה- MultiView בהצגת מידע רב על המסך בו זמנית. המסך מעוצב במיוחד לכוונון קל של המשתמש שיכול להטות אותו קדימה או אחורה וכך להתאים את הגובה הרצוי להעדפותיו האישיות.

 

"המטרה מבחינתנו היא להביא את היתרונות של המסך הקעור- כאשר הפוקוס הוא על אפקט החוויה המקיפה- לכמה שיותר משתמשים," אמר ארתם קומנקו, מנהל מוצר בחברת מסכי פיליפס אירופה ב- MMD. "דגם ה- 34 אינץ' הוא הדגם החדש בליין אפ מקיף שאנו מביאים לשוק השנה. זה חלק מהמחויבות שלנו להציע מסכים שמעצימים את המשתמש בביצועים תוך יעילות מהנה: מסכים רחבים ויפים שההשראה ליצירתם נלקחה מהעולם שסביבנו".

צילום: יח"צ AOC

המסך המושלם המשלב בין ביזנס לפלז'ר

עם רדיוס של R1800, משתמשי סדרת ה- X Line הקעורה יכולים לצפות לחוויה מקיפה במיוחד, עם מיקוד חזק יותר על פעולות במקומות כמו בבית, שם קיים סיכוי גדול יותר להסחות דעת. משתמשים יכולים להתמקד בקלות יותר בפעולה אותה הם מבצעים, בין מדובר בצפייה בסרט, ריטוש תמונות, יצירת סרטי וידאו או ביצוע משימות עבודה מול גיליונות או מסמכים. המסך הקעור מגביר את הריכוז על ידי יצירת מרחב עומק אישי יותר למשתמש.

 

בתוך מרחב הצפייה האישי, למשתמשים יש את כל הכלים הביצועיים שהם צריכים כדי ליהנות יותר מפעילויות ארוכות מול המסך. עם UltraWide Quad HD ופורמט פנורמי של 21:9, מספק הצג שטח מסך נדיב של 3440X1440 פיקסלים: יותר פיקסלים לכל תמונה, המציגים בצורה מושלמת שילובים בין ביזנס לפלז'ר. המסך מספק שטח רב ומאפשר לעבוד בו זמנית על מספר משימות למשתמשים שרוצים להיות בשליטה על תיבת המייל של המשרד, לעבור על מסמכים, להיות מעודכן על תוצאות של משחקי ספורט- הכל בו זמנית, עם מקסימום חדות וצלילות תמונה. גם הוידאו מעולה: המסך רחב מספיק על מנת כדי לצפות בכל הטיים- ליין בבת אחת, ו- 117.3%(CIE1931)  של סולם הצבעים sRGB מבטיחים שעורכי וידאו וצלמים ייהנו משכפול צבעים נהדר. פלייבקים של וידאו נראים בצורה חלקה ביותר ללא "קריעות", "גמגומים" וטשטושים, הודות לטכנולוגיית ה- AMD FreeSync™.  היות ומראה הוא דבר חשוב מאוד כשמדובר במסך, ה- 349X7FJEW נוצר עם תשומת לב מיוחדת בכל הקשור בעיצוב. חוץ ממרחב צפייה מדהים, מסך ה- Edge-To-Edge נותן לצג מראה חלק ומבריק שאליו מצטרפים קימורים עדינים וגימור בכרום וברק. המסך נוצר עם הרבה מחשבה שהיא לא רק פונקציונאלית, אלא גם אלגנטית.

צילום: יח"צ AOC

מסך שמותאם לנוחות ובריאות מרבית

מסך ה- 34 אינץ' החדש והקעור מסדרת ה- X-line, תוכנן תוך מחשבה תחילה להקל על חייהם של המשתמשים, ולהפוך אותם לנוחים יותר. את המסך ניתן לכוון הן מבחינת גובה והן מבחינת הטיות קדימה או אחורה, זאת כדי שמשתמשים יוכלו לכוון את שטח הצפייה הקעור בצורה האופטימלית לקו הראיה שלהם, מה שמאפשר להם להימנע מתנוחות ישיבה שאינן נוחות ואינן בריאות. 

 

מסך ה- 349X7FJEW מצויד במצב LowBlue Mode setting. מחקרים מראים כי בדיוק כמו שקרניים אולטרה סגולות יכולות לגרום נזק לעין, קרני גל קצר של אור כחול ממסכי LED יכולים אף הם לגרום לנזק לעין ולהשפיע על הראיה לאורך זמן. מצב ה- LowBlue Mode setting של פיליפס שפותח במיוחד לשמירה על הבריאות, משתמש  בטכנולוגיית תכנה חכמה על מנת להפחית אור כחול קצר- גל שיכול להזיק. 

 

ביצוע מספר משימות בו זמנית הוא דבר שכיח בימינו. עם מסך זה, במקום להזדקק לשני מסכים על מנת לעבוד על שתי משימות במקביל, משתמשים יכולים ליהנות מהזרמת תוכן משתי מערכות לאותו מסך רחב: ה- MultiView של פיליפס הופך זאת לאפשרי. ניתן לחלק את המסך לשני אזורים שווים, או שאחת מהמשימות יכולה להיות מוצגת בפורמט של תמונה בתוך תמונה (PIP). באופן זה, יכולים המשתמשים לשים עין אחת על עדכוני חדשות בשידור חי או שידורי ספורט, למשל, בזמן עבודה על מסמכים.

בנוסף, אין צורך בכניסת USB נפרדת על השולחן: מספר מכשירים יכולים להתחבר ל- HUB המשולב, מה שמפחית עומסי כבלים ומשאיר את חיבורי ה- notebook USB חופשיים לכניסה מהירה. ניתן גם להשתמש במסך לצורך טעינה מהירה של מכשירי USB.

 

מסך ה- 349X7FJEW החדש של פיליפס מסדרת ה- X Line יהיה מושק כעת בישראל ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 3,990 ₪.

 

Technical Specifications:

Specification

Philips 349X7FJEW display

LCD panel type

VA LCD

Backlighting technology

W-LED

Panel size

34 inch / 86.36 cm

Aspect ratio

21:9

Optimum resolution

3440 x 1440 @ 60Hz

Effective viewing area

797.22 (H) x 222.72 (V) – at 1800 R curvature

Viewing angle

178° (H) / 178° (V), @ C/R > 10

Brightness

300 cd/m²

Display colors

16.7 million

Color gamut (typical)

117.3% (CIE1931) sRGB

SmartContrast

50,000,000:1

Convenience

·         Built-in speakers: 5 W x 2

·         MultiView: PIP/PBP mode, 2x devices

·         Kensington lock, VESA mount (100x100mm)

·         Plug & Play Compatibility: DDC/CI, Mac OS X, sRGB, Windows 10 / 8.1 / 8 / 7

Picture enhancement

SmartImage game

Connectivity

·         Signal Input: DisplayPort 1.2, HDMI 1.4 x 1, HDMI 2.0 x 1

·         USB: USB 3.0×4 (1 w/fast charging)

·         Sync Input: Separate Sync, Sync on Green

·         Audio (In/Out): PC audio-in, Headphone out

Stand

·         Height adjustment: 150 mm

·         Tilt: -5/20 degree

Sustainability

·         Environmental and energy: RoHS, Lead-free, Mercury-free

·         Recyclable packaging material: 100 %

Compliance and standards

Regulatory Approvals: CE Mark, FCC Class B, CUEAC, WEEE, TUV/ISO9241-307, RCM

Cabinet

·         Color: White

·         Foot: Silver/Chrome

·         Finish: Glossy

What’s in the box

·         Monitor with stand

·         Cables: HDMI cable, DP cable, USB cable, Audio cable, Power cable

·         User Documentation

 

אודות MMD

חברת MMD היא חברה בבעלות מלאה של TPV אשר נוסדה בשנת 2009 בעקבות הסכם רישיון מותג עם חברת פיליפס. MMD משווקת ומוכרת באופן בלעדי את מסכי ה-LCD של פיליפס ברחבי העולם. על ידי שילוב המותג המוכר של פיליפס ומומחיות הייצור של TPV בתחום הצגים, MMD פועלת בגישה מהירה וממוקדת על מנת להביא מוצרים חדשניים לשוק. החברה משרתת את השווקים במערב אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מהמטה שלה באמסטרדם, והמשרד המקומי בפראג משרת את מדינות מזרח אירופה ומדינות חבר העמים. באמצעות רשת של צוותי מכירות מקומיים פועלת החברה עם כל המפיצים והספקים הגדולים באירופה בתחום המחשבים. מרכז התכנון והפיתוח של החברה ממוקם בטייוואן.  

www.mmd-p.com