כותרות אחרונות
Search

לא יכולים לנסוע ליפן בשל המגבלות – "סוזוקי" הקימה עבורכם את מתחם "יפן הקטנה" בת"א.

צילום: יח"צ מכשירי תנועה

 

 

לכל אלה שרצו לנסוע ליפן ולא יכולים בשל המגבלות – סוזוקי הקימה עבורכם את מתחם "יפן הקטנה" בת"א.

חב' "מכשירי תנועה" משיקה בימים אלו את אולם התצוגה המרכזי של סוזוקי בת"א שעוצב בסגנון יפני עם גן יפני מסורתי, ביתן יפני, ציורי קיר יפנים- בהשקעה של כ-6 מיליון ₪.

 

אולם התצוגה החדש של סוזוקי בת"א משתרע על שטח של כ-1,100 מ"ר וכולל תצוגה של 16 מכוניות מכל הדגמים.

 

חב' "מכשירי תנועה" משיקה בימים אלו את אולם התצוגה החדש בת"א של חברת סוזוקי שמשתרע על שטח של 1,100 מ"ר + מתחם חניה ללקוחות של 50 מקומות חניה ובהקמתו השקיעה החברה כ- 6 מיליון ₪.

 

צילום: יח"צ מכשירי תנועה

 

אולם התצוגה החדש ממוקם בקומת הקרקע של מגדל סוזוקי ברח' יגאל אלון בת"א עוצב בסגנון יפני וכולל גן יפני מסורתי וריהוט בעיצוב יפני, וביתן יפני מסורתי, ציור קיר יפני אוריגינלי. כל מי שנכנס לאולם התצוגה יכול להרגיש שהוא נמצא "ביפן הקטנה".

 

אולם התצוגה החדש בת"א הינו אולם הדוגמא מתוך  24 של חברת סוזוקי בישראל וכולל תצוגה של 16 רכבים מכל הדגמים המשווקים בישראל.

 

צילום: יח"צ מכשירי תנועה

 

לצד תצוגה הרכבים ממוקמים באולם עמדות מכירה אינטימיות המאפשרות ללקוחות לקבל שירות אישי מאנשי מכירות וותיקים . באולם יש גם קפטריה לרווחת הלקוחות.

 

האולם תוכנן על ידי "מיכי סתר אדריכלים" ,הגן היפני עוצב ע"י מומחה בצמחייה יפנית שגיא ברון, הריהוט היפני הוכן ע"י חברת "ספירו", וציור הקיר היפני צויר ע"י האומן אור בר-אל.

 

צילום: יח"צ מכשירי תנועה

 

צבי נטע מנכ"ל "מכשירי תנועה" : "אולם התצוגה החדש של סוזוקי שונה מכל אולמות תצוגת הרכב האחרים האולם עוצב בהשראה ובעיצוב יפני ומייצר ללקוחות חוויה תרבותית של ארץ המוצא של מותג סוזוקי – יפן".