כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש במשק – דוד צרויה מונה למנכ"ל "Plus500"

 

דוד צרויה מונה למנכ"ל "Plus500"

צרויה כיהן כמנכ"ל זמני מחודש אפריל (2020) וניתב את החברה בתקופת הקורונה.

 

חברת "Plus500" הישראלית, הנסחרת ברשימה הראשית (Main Market) בבורסה לניירות ערך של לונדון (סימול: PLUS) , נכללת במדד ה- FTSE 250 ומפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs) מודיעה הבוקר על מינויו של דוד (דודי) צרויה לתפקיד מנכ"ל החברה.

 

דוד צרויה כיהן כמנכ"ל זמני מחודש אפריל (2020) וניתב את החברה בזמן הקורונה. צרויה (36), בעל תואר בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון, יו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון בעברו, נשוי ואב לשלושה. עובד בחברה מדצמבר 2010. דוד החל את דרכו במחלקת השיווק של החברה, ניהל את תוכנית השותפים של החברה ומיצב אותה כמובילה בתחומה. בשש וחצי השנים האחרונות, מדצמבר 2013, כיהן כסמנכ"ל התפעול, ניהל את האופרציה הגלובלית של החברה ובין היתר הקים את המטה התפעולי של החברה במזרח אירופה. בנוסף, במסגרת תפקידו ניהל את תהליכי הליבה בחברה לרבות תחום סליקת התשלומים, ניהול סיכונים, אימות לקוחות, משאבי האנוש, IT, שירות לקוחות, ועוד…

 

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500 – צילום קרן גפני

 

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500: "כמי שצמח בחברת "פלוס500" מראשית דרכה אני גאה על כך שניתנה לי ההזדמנות להוביל את החברה כמנכ"ל ולהמשיך להצעיד אותה להישגים נוספים. עם צוות איכותי ומוכשר, טכנולוגיה מתקדמת ומותג בינלאומי מוביל, אני משוכנע כי נמשיך לצמוח ולהגדיל את הערך עבור לקוחות החברה ובעלי המניות."

 

פני ג'אד, יו"ר דירקטוריון Plus500: "לאורך שנותיו כסמנכ"ל התפעול בחברה הוכיח דוד את יכולותיו הגבוהות, פיתח היכרות מעמיקה של העסק והפגין כישורי מנהיגות מרשימים. דוד נכנס במהירות לתפקיד המנכ"ל הזמני, עמד באתגר בהצלחה והוכיח כי הינו המועמד המתאים לתפקיד המנכ"ל הקבוע, לאחר תהליך איתור מועמדים מעמיק שבוצע ע"י דירקטוריון החברה שבחן מועמדים מבפנים ומבחוץ. הדירקטוריון מצפה לעבודה העתידית עם דוד ומאחל לו הצלחה בהובלת החבר."