כותרות אחרונות
Search

מינויים חדשים בגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים.

צילום: תום עמית

 

מינויים חדשים בגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים.

 * נירה רזמוביץ' מונתה סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש.

* יותם רשף סמנכ"ל חינוך וקהילה.

 

יותם רשף (36), מונה השבוע לתפקיד חדש, סמנכ"ל חינוך וקהילה בגן הבוטני בירושלים. עד לאחרונה ניהל יותם את האביטוס – ההאב לקיימות עירונית הפועל בגן. בתוקף תפקידו ינהל יותם 3 מחלקות הפועלות בגן: מחלקת חינוך, מחלקת קורסים ומחלקת קהילה וקיימות. יותם הוא בוגר תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני במנהל עסקים וניהול עמותות מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב, 

יותם רשף: "כמי שפועל בגן מזה 4 שנים, כולי נרגש לקראת המשימה החדשה שלי והיא להפוך את הגן לארגון משפיע ומשמעותי בחיי התושבים בירושלים ומחוצה לה, זאת באמצעות חיזוק החיבור בין עולם הטבע והצומח לקהילה".

 

יותם רשף הגן הבוטני – צילום: תמנע באר

 

נירה רזמוביץ' הגיעה לגן הבוטני לפני כ-7 שנים מתחום הנגישות הכללית, תחום שעסקה בו כ 6 שנים.החל מהשבוע תשמש כסמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש.

נירה בוגרת תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה מטעם האוניברסיטה הפתוחה ובוגרת המסלול המלא בגרפולוגיה אישיותית מטעם מכללת מעיינות.

רזמוביץ' : "אני שמחה לקבל על עצמי תפקיד חדש שבחלקו עסקתי במהלך שנותיי בגן. כסמנכ"לית משאבי אנוש, חשוב לי שלכל עובד ועובדת בצוות הגן תהיה הכתובת לפנות בכל נושא, הן בפן התפעולי, התעסוקתי השוטף והן בשימת דגש על רווחתם האישית".

 

נירה רזמוביץ הגן הבוטני – צילום: אידר יוגב

 

תום עמית מנכ"ל הגן הבוטני: "בגן הבוטני הגדול בישראל ובמזרח התיכון, הרחבנו בשנה האחרונה את מערך הפעילויות שלנו הן בתחומי החינוך, התרבות, האמנות, הפנאי, הטבע ואיכות הסביבה. למרות הקורונה, שדרגנו את הקשר עם הקהילה במגוון מישורים, הוספנו תחומים חדשים למערך הקורסים והפעילויות, מינפנו את החיבור המדהים שבין האדם לטבע שמבחינתנו הוא קריטי והוספנו תפקידים חשובים שנולדו כתוצאה מההתרחבות בפעילות. אני מאחל ליותם רשף ולנירה רזמוביץ' הצלחה בתפקידיהם החדשים ובטוח כי הם ימלאו אותם בצורה הטובה ביותר".

 

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה אמיתית של טבע בלב ירושלים. הפועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הוא מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר. זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, המשתרע על פני 150 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר במזרח התיכון. בגן גדלים למעלה מ-7,000 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון).