כותרות אחרונות
Search

בואו להכיר את הדר מנדה, צעירה ממודיעין שתלמד אתכם איך לשתות בירה הישר מה "ביר טראק" שלה – באירוע MARRY LAND 2019 !

בואו להכיר את הדר מנדה, צעירה ממודיעין שתלמד אתכם איך לשתות בירה הישר מה "ביר טראק" שלה !

הדר מנדה, רק בת 23, המתגוררת במודיעין, היא הבעלים הגאה של  "בירה'לה" בר נייד המעוצב כחבית בירה ענקית,שאיתה היא מגיעה לכל אירוע.

הדר מנדה תככב באירוע   MARRY LAND 2019 שיתקיים במוצאי שבת ה-31.8 במתחם "אמיליה" בראשון לציון.

 

הדר מנדה צילום לידור ערקאי-בירהל'ה

 

בגילה הצעיר כבר הספיקה הדר להתגורר שנתיים בניו יורק במסגרת תפקיד שקיבלה כקניינית של ציוד צבאי עבור משרד הביטחון לצה"ל. כך במשך שנתיים ניהלה משא ומתן עם חברות אמריקאיות עבור צה"ל עד החליטה לחזור לארץ ולהירשם ללימודים.

 

"התפקיד היה מאוד מאתגר אבל רציתי לחזור לארץ ולהתחיל את החיים שלי פה" אומרת הדר.

 

הדר רצתה לצאת לעצמאות וחשבה לפתוח בר לבילויים עבור הצעירים במודיעין, עד שראתה עגלות ניידות של אוכל. אז החלה להתייעץ ולחקור וביחד עם אביה שתומך בה תמיד, החליטו השניים ללכת על "ביר טראק", במיוחד בגלל שאביה חובב בירות. מדובר בעגלה המעוצבת כחבית בירה ענקית, עשויה מעץ מלא, באורך 3 מטר ובגובה 2 מטר. ב"ביר טראק" שפתחה עם אביה נמכרים 4 סוגי בירות מהחבית, יינות, שתיה קלה וחריפה לפי ביקוש וכך הצטרפה הדר לטרנד החם של תעשיית הפוד טראק בארץ.

 

הדר מנדה צילום לידור ערקאי-בירהל'ה

 

בין סוגי הבירה ש"בירל'ה " מציע תוכלו למצוא את קרלסברג, טובורג, ווינשטפן וסטלה וכן בירל'ה מתאימה את עצמה ותופרת את החגיגה לכל זוג בהתאם לצרכיו .

 

"מאז ומעולם אני מאוד אוהבת את עולם הבילויים. זהו עולם כיפי ומעניין ורציתי להתברג בו. הרעיון שלנו התחיל מעגלת קפה והתגלגל לרעיון של בר נייד ועד חבית מרהיבה המגישה בירה ושתייה חריפה".

 

את "בירה'לה של הדר תוכלו למצוא באירוע  MARRY LAND 2019 שיתקיים במוצאי שבת ה-31.8 במתחם "אמיליה" בראשון לציון.

 

Marry land 2019 – אירוע החתונות הגדול והנוצץ ביותר יתקיים זו הפעם השנייה ב-31/8 ויציע תצוגות אופנה בלייב שואו, הפנינג ססגוני, מסיבת אפטר פארטי, מיצגים חיים, דוכני אוכל ושתייה, מתחם VIP ועשרות טרנדים וגימיקים חדשניים להפקת חתונה. לזוגות מאורסים הכניסה ללא תשלום.

 

הדר מנדה צילום לידור ערקאי-בירהל'ה

 

בערב אחד שיתקיים במוצאי שבת ה-31/8 בשעה 20:30 ב"אמיליה" גן אירועים בראשון לציון, יתרכזו להם מעל ל-60 מספקי האירועים הטובים והחדשניים בארץ, תחת קורת גג אחת, כדי לחשוף בערב קסום אחד שיופק בסגנון הוליווד, את הטרנדים העכשוויים עבור אלפי זוגות מאורסים (שעבורם הכניסה ללא תשלום). 

 

Marry land 2019

מוצאי שבת ה-31/8 בשעה 20:30 ב"אמיליה" גן אירועים בראשון לציון

הכניסה לאירוע ללא תשלום ובהרשמה מראש עבור הזוגות

בלינק https://api.get-in.com/marryland19?seller_code=getin

פרטים נוספים בטלפון 054-6203038

ובעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/itsMarryLand