כותרות אחרונות
Search

פלאפל בריבוע מתרחבת ופותחת סניף ראשון באבן יהודה !

פלאפל בריבוע מתרחבת ופותחת סניף ראשון באבן יהודה !

המרכז של קרסו באבן יהודה מתחדש בסניף חדש של רשת המזון האהובה, ולרגל הפתיחה יוענקו 25% הנחה על כל התפריט עד סוף אוגוסט.

 

המרכז של קרסו באבן יהודה מתחדש בסניף הראשון של רשת פלאפל בריבוע בישוב. לרגל הפתיחה יוצע מבצע מיוחד, שיציע לאורך כל חודש ההרצה באוגוסט 25% הנחה על כל התפריט.

 

המרכז של קרסו באבן יהודה – פלאפל בריבוע – צילום דן לב

 

לרשת 29 סניפים בפריסה ארצית, ומאז הקמתה בשנת 1995, היא מציעה חווית קנייה נעימה ואיכותית. דבר זה בא לידי ביטוי באיכות המוצר, בהיגיינת הסניפים, בעיצובם ובשירות ללא פשרות. על מנת להגשים מטרה זו שמה הרשת דגש עיקרי על איכות וטריות חומרי הגלם בהם היא משתמשת והמסופקים לסניפי הרשת מדי יום מהמפעל המרכזי. כל מוצרי הרשת מיוצרים מחומרים טבעיים וללא חומרים משמרים או כימיקלים למיניהם.

 

גם הסניף החדש, בעל כשרות מהדרין מרבנות אבן יהודה, ממורק ומעוצב בשיטת "המטבח הפתוח", כך שהלקוחות יכולים לראות ולעקוב בהנאה אחר הנעשה במטבח. התפריט העשיר מציע מעבר למנת הדגל – הפלאפל המפורסם, גם מגוון מנות נוספות כמו חומוס, שקשוקה  סלטים,ועוד…

 

המרכז של קרסו באבן יהודה – פלאפל בריבוע – צילום דן לב

 

לדברי אריק כהן, מנהל הרשת: "אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את דלתותינו גם בפני תושבי אבן יהודה ומזמינים את כולם להגיע, לטעום ולהתאהב באוכל שאנו מכינים מדי יום. אנו מציעים איכות וטריות ללא פשרות ומשתמשים אך ורק בירקות ובחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר. גם את קציצות הפלאפל אנו מטגנים אל מול עיני הלקוחות, מיד עם ההזמנה. גרגירי החומוס שלנו מזן הדס, גדלים בארץ, וכל הרכיבים של מוצרינו טבעיים ואינם מעובדים, ללא גלוטן ואינם מכילים עמילנים או כימיקלים".

 

המרכז של קרסו, רחוב המייסדים 62 פינת ההסתדרות, אבן יהודה

 

רשת מרכזים מסחריים שכונתיים – "המרכז של קרסו"

חברת קרסו מרכזים מסחריים מקבוצת קרסו נדל"ן מפתחת רשת מרכזים מסחריים שכונתיים תחת המותג "המרכז של קרסו". לרשת מרכזים פעילים מזה מספר שנים ביבנה, מעלה אדומים, אבן יהודה, מתחם בצלאל תל אביב (בשותפות) וכן מרכזים שכונתיים בפיתוח בשכונת הדר גנים פ"ת (בשותפות) ושכונת עין הים בחדרה. חברת פרומול נבחרה ע"י קרסו לניהול רשת המרכזים שלה, אשר לה ניסיון רב בניהול מסחרי ותפעולי של קניונים ומרכזי מסחר בארץ ובחו"ל.