כותרות אחרונות
Search

מוסיפים קצת צבע לחיים – תמי4 משיקה את סדרת "t"ami4edge בצבעי פסטל.

צילום: באדיבות שטראוס מים

 

מוסיפים קצת צבע לחיים:

"תמי4" משיקה את סדרת  "tami4edge" בצבעי פסטל.

לראשונה ולקראת חגי תשרי, החברה תציע מהדורה מוגבלת במספר צבעים חדשים: ירוק פיסטוק, ורוד מרשמלו, כחול שמיים וצהוב בננה.

 

"תמי4" מבית שטראוס מים, משיקה בימים אלו מהדורה מוגבלת של סדרת ברי המים המתקדמת "tami4edge" במספר צבעי פסטל חדשים: ירוק- פיסטוק, ורוד-מרשמלו, כחול- שמיים וצהוב- בננה. זוהי הפעם הראשונה בה החברה מציעה את בר המים החדשני במהדורת צבעים חגיגית.

 

צילום: באדיבות שטראוס מים

 

במסגרת מסלולי השירות, מציעה "תמי4" ללקוחות חדשים את מכשיר האדג' פלוס ל- 3 שנים בעלות חודשית של 119 ₪, ואת מכשיר האדג' בעלות חודשית של 105 ₪. כמו כן, "תמי4" מציעה הטבות גם ללקוחות שיבחרו לשדרג את בר המים הקיים: מכשיר האדג' פלוס בעלות חודשית של 111 ₪ ומכשיר האדג' בעלות חודשית של 99 ₪.

 

צילום: באדיבות שטראוס מים

 

טלי אליצור, סמנכ"לית השיווק, "שטראוס מים" ישראל: "לקראת השנה החדשה, אנו שמחים להשיק לראשונה את מהדורת צבעי הפסטל לסדרת ברי המים המתקדמת tami4edge, המוסיפה גוון עיצובי ומרענן למטבח. כמובילת שוק ברי המים בישראל, תמי4 תמשיך לעודד את הישראליים לשתות יותר מים ולהציע ללקוחותיה פתרונות איכותיים, טכנולוגיים ונוחים לקבלת מי שתייה טעימים ומטוהרים לכל המשפחה".

 

צילום: באדיבות שטראוס מים

 

"תמי4", מבית "שטראוס מים", מובילה טכנולוגית בתחום פתרונות למי שתיה. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשירים ידידותיים לסביבה המספקים מי שתיה חמים, קרים ומוגזים למדינות שונות בעולם. בין הפיתוחים הטכנולוגיים של החברה נמנית טכנולוגיית הטיהור פורצת הדרך MAZE המסירה מזהמים ולכלוך מהמים, תוך שמירה על המינרלים החיוניים. בבר המים החדש "tami4edge+"  שילבה החברה גם את טכנולוגיית IOT שמאפשרת להפעיל.

 

צילום: באדיבות שטראוס מים

 

את בר המים מרחוק, לקבל חיוויים שונים ולדעת מהי כמות צריכת המים הביתית, בנוסף בר המים החדש קטן ומעוצב יותר ומאפשר לילדים למזוג מים בקלות באמצעות פדל מזיגה. זהו מטהר המים היחיד בישראל בעל דירוג 5 כוכבים, שנבדק ועמד בסטנדרט NSF למים איכותיים וטעימים יותר.