כותרות אחרונות
Search

מה הוא ייבוש סומסום?

צילום: freepik

 

מה הוא ייבוש סומסום?

כאשר אתם שומעים על סומסום, ככל הנראה יעלו לכם לראש כל מיני מאכלים. אך סומסום הוא אחד מחומרי הגלם הכי שימושיים גם בענף הבנייה, ועושים בו לא מעט שימוש. יכול מאוד להיות כי תשמעו לראשונה על הביטוי הזה בהקשר של ייבוש. מדוע אתם צריכים לייבש את הסומסום שנמצא לרוב מתחת לריצוף? זוהי שאלה שלא מעט מכם בוודאי ישאלו את עצמם. אז כעת יש לכם אפשרות להבין בדיוק מה באמת קורה ומהי המשמעות.

 

ייבוש של המצע מתחת לריצוף:

לא צריך להיות איש מקצוע מיומן על מנת להבין את המשמעות של ייבוש סומסום מתחת לריצוף. הייבוש נועד על מנת לשאוב את המים שחדרו אל מתחת לריצוף והרסו את המצע. ברגע שהמצע מכיל בתוכו כמויות גדולות של מים, המצב עלול להיות אסון של ממש. לפיכך ישנה חובה לשאוב את המים ולהחזיר את המצב לקדמותו בהקדם. מי שלא יתמודד עם המים שחדרו אל תוך מצע הסומסום עלול למצוא את עצמו שובר את הראש עם בעיות נוספות.

 

צילום: freepik

 

כיצד חודרים מים מתחת לריצוף?

זוהי שאלת השאלות שבוודאי תרצו לקבל עליה גם תשובה. אף אחד לא יכול להבין איך כמויות גדולות של מים חודרות אל מתחת לריצוף של הבית. אז כמובן שאין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. יכולות להיות כל מיני סיבות שיביאו אתכם להתמודד עם מים שחודרים מתחת לריצוף. החוכמה תהיה לשאוב את המים בזריזות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. המים יכולים לחדור כתוצאה מהצפה או כתוצאה מפיצוץ של הצנרת מתחת לרצפה.

 

איך ניתן לייבש את המצע מתחת לרצפה?

כמו שהבנתם חשוב מאוד לבצע ייבוש סומסום בצורה איכותית ומקצועית. אם לא תייבשו את המצע שמתחת לריצוף בזמן, הוא עלול להביא איתו לא מעט בעיות אחרות. כעת יש לכם אפשרות לעשות את העבודה הנכונה שתאפשר לכם להוריד את הלחץ. אז איך מייבשים את הלחות שנמצאת מתחת לריצוף? על ידי אינסטלטור מנוסה. האינסטלטור עושה חור קטן בריצוף ודרך החור הוא מכניס מכשיר מיוחד שמטרתו לייבש את הרטיבות. זוהי הסיבה שבגללה לא תוכלו לייבש את הרטיבות בעצמכם.