כותרות אחרונות
Search

ארגון התיירות העולמי "UNWTO" הכריז על הכפר האקולוגי Bojo בעיר Aloguinsan בסבו כזוכה במקום הראשון בעולם….

התמונות באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), צילומים: אורי מגנוס, ווי וונג, פרנסיס גוררו, c_o Laizananica Ormoc

 

ארגון התיירות העולמי "UNWTO" הכריז בימים אלה על הכפר האקולוגי Bojo בעיר Aloguinsan בסבו, כזוכה במקום הראשון בעולם בקטגורייה של כפרים אקולוגים.

ההכרזה נערכה לאחרונה במדריד, מקום מושבו של ארגון התיירות העולמי

 

בתוך כך, שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, הכריזה כי הפיליפינים תארח בחודש מרץ 2022 את וועידת התיירות העולמית הגדולה WTTC, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות העולמית מעשרות רבות של מדינות מרחבי העולם, לרבות מישראל, ובהשתתפות נציגים בכירים של 100 החברות הגדולות והבולטות בעולם בתחום התיירות.

 

התמונות באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT),צילום: פרנסיס גוררו

 

בשורה עולמית לפיליפינים: ארגון התיירות העולמי (UNWTO) הודיע בימים אלה כי הכפר האקולוגי Bojo בסבו, זכה במקום הראשון בעולם בקטגוריה של כפרים אקולוגים.

 

הכפר ידוע בזכות תיירות בת הקיימא ושמירה על עולם הטבע והחי. את הכפר חוצה נהר ויש בסביבתו עולם חי עשיר מאוד. שרת התיירות של הפיליפינים, ברנה רומלו פוייאט, אמרה כי הזכייה חשובה מאוד וכי היא מדגישה את מחויבותה של הפיליפינים לפיתוח ושמירה של תיירות ברת קיימא.

 

התמונות באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), צילום: ווי וונג

 

בתוך כך הכריזה שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, כי הפיליפינים תארח בחודש מרץ 2022 את וועידת התיירות העולמית הגדולה WTTC, בהשתתפות יותר מ- 800 נציגים מרחבי העולם. בוועידה יהיה ייצוג מכובד למנכ"לים, נשיאים ונציגים בכירים של 100 החברות הגדולות בעולם בתחום התיירות. כמו כן, תינתן במה למאות אתרי תיירות מרחבי העולם.

 

התמונות באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), צילום: c_o Laizananica Ormoc

 

הפיליפינים היא עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים. מרבית האיים מכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים. מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאיםם ב-1947.

 

www.itsmorefuninthephilippines.co.il

www.morefunawaits.com