כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל – מוצרי האנטי אייג'ינג של חברת הקוסמטיקה הנודעת Gerovital ישווקו ברשת בתי המרקחת "מכבי פארם"

ג'ורוויטל מוצר דרמו קוסמטיקה – צילום: ג'ורוויטל

 

לראשונה בישראל – מוצרי האנטי אייג'ינג של חברת הקוסמטיקה הנודעת  Gerovital ישווקו ברשת בתי המרקחת  "מכבי פארם".

 התפתחות פורצת דרך בשוק הקוסמטיקה בישראל * החברה שהמציאה את האנטי-אייג'ינג מגיעה סוף-סוף לארץ * את מוצרי Gerovital מייבאת לישראל חברת י.א.א. טכנולוגיות (בעלת המותג "פארמה מדיק") * בשלב ראשון ישווקו בישראל 19 מוצרים, ובהם 9 מוצרים מסדרת  Gerovital H3 Evolutionהפופולרית שיימכרו בבתי המרקחת של מכבי פארם.

 

בשורה מצוינת לשוק הקוסמטיקה בישראל: חברת י.א.א. טכנולוגיות חתמה על הסכם הפצה עם רשת "מכבי פארם" ותשווק, לראשונה בישראל, את מוצרי חברת הקוסמטיקה האירופית-הנודעת Gerovital, שמוצריה נמכרים במדינות רבות ברחבי העולם. מדובר בסדרת טיפוח המשלבת את אנזים הנעורים  youth super-enzyme sod  עם חומצה היאלורונית מדור חדש  Primalhyal Ultrafiler אשר עוזרים בהפחתת קמטים והגברת לחות לעור הפנים של עד 66.7% כבר לאחר השימוש בחודש הראשון.

 

י.א.א טכנולוגיות היא חברה פרטית בבעלות רפאל חדידה, איש עסקים יהודי-ברזילאי, בעל  ניסיון  של למעלה מ-34 שנים בתחום הפארם, ומחזיקה במותג "פארמה מדיק". החברה מתמחה ביבוא,  שיווק והפצה של מוצרים פארה-רפואיים רבים וספק של מותגים פרטיים של החברות המובילות בישראל, כדוגמת  Life של הסופרפארם ו-Maccabi care של מכבי שירותי בריאות.

 

עד כה בישראל הושקעו  כ- 800,000 ₪  בהקמה ובהחדרת המותג  Gerovital לארץ. החברה מתחייבת להמשיך לשווק את המותג במחירים תחרותיים ומשתלמים בהשוואה למתחרים. לצד 125 בתי מרקחת "מכבי פארם", אפשר למצוא את המוצרים באתר המכירות של החברה, ובבתי המרקחת הפרטיים המובחרים. לחברה שותפות במשרד לסחר ובקרת איכות בשנחאי.

 

רפאל חדידה ברזילי בעלים חברת ג'רוויטל בישראל – צילום: יח"צ

 

רפאל חדידה ברזילי  בעלים חב'  Gerovital (ג'רוויטל) בישראל, אמר: "העובדה שאנחנו חונכים את השיווק של מוצרי Gerovital  בישראל בשיתוף פעולה עם רשת מובילה כמו 'מכבי פארם', השייכת לקבוצת הבריאות מכבי, קופת החולים השנייה בגודלה בישראל, היא מקור לגאווה מקצועית עבורנו. כאשר גוף רפואי משמעותי ובעל מוניטין כמו מכבי בוחר להעלות את מוצרי האנטי-אייג'ינג שלנו על מדפיו, זו הכרה חד-משמעית באיכותם – כפי שהוכר, אגב בעולם כולו. נשמח מאוד להרחיב את שיתוף הפעולה עם רשת מכבי פארם ולחשוף דרך הרשת מוצרים נוספים."

 

מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם, מר שיקו נהון, אמר: "ההסכם שנחתם להפצת מוצרי Grovital ב-125 בתי המרקחת שלנו יעשיר מאוד את היצע מוצרי הדרמו-קוסמטיקה על המדפים. במיוחד כשמדובר במוצריה של חברה עם ניסיון של 130 שנה."

 

שוק הדרמו-קוסמטיקה צמח בישראל בין השנים 2017 ועד 2021 ב-35%, מ- 185 מיליון ₪ לשנה במחירים לצרכן (לא כולל מע"מ) למחזור של 249.5 מיליון ₪. למרות המספרים הנאים, צמיחת השוק בישראל היא מתחת לשיעור הגידול בעולם, שם שוק הדרמו-קוסמטיקה צומח מידי שנה באחוזים דו-ספרתיים של 10-13% .זהו גידול עצום, שמבטיח אופק אופטימי לשיווק המוצרים בארץ. "במיוחד," הוסיף רפאל חדידה  "בגלל שהפורמולות של הסדרות של Gerovital  ייחודיות ומוגנות בחלקן בפטנט. יש בהן ריכוזים גבוהים יותר של חומצות האילרוניות וקולגן , העולים על אלו המצויים במוצרים ידועים אחרים.כך שזו התמורה הטובה ביותר למחיר שאפשר לקבל."

 

את המוצרים ניתן להשיג ברשת בתי  המרקחת  "מכבי פארם"  בפריסה ארצית ובבתי מרקחת מובחרים ברחבי הארץ וברכישה דרך האתרשגיאה! ההפניה להיפר-קישור אינה חוקית.

 

הסדרה הראשונה שתשווק במכבי פארם היא סדרת Gerovital H3 Evolution, הסדרה "האדומה" הפופולרית, שמכילה 9 מוצרים שונים. בעתיד הקרוב מטרת החברה להרחיב את נוכחות Gerovital על מדפי "מכבי פארם" עם 5 מוצרים נוספים מסדרת הפרימיום, הסדרה "השחורה". מוצרי Gerovital אינם מוצרים קוסמטיים "רגילים". הסדרות של Gerovital שייכות לקטגוריית מוצרי דרמו קוסמטיקה והם מכילים חומרים פעילים לתוצאות  מובטחות.

 

ג'ורוויטל מוצר דרמו קוסמטיקה – צילום: ג'ורוויטל

 

בין תכשירי הסדרה אפשר למצוא: קרם לטיפול בקמטי עיניים, מצח, שפתיים, קרם אנטי אייג'ינג לחידוש אינטנסיבי של עור הפנים, קרם הבהרה לתיקון כתמים כהים, קרם לילה ליפטינג, אמפולות עם חומצה היאלורונית ריכוז 5%, סרום אנטי אייג'ינג, סרום מילוי מרוכז מועשר ב-6% חומצה היאלורונית, קרם נגד קמטים מעושר ב3% חומצה היאלורונית ומים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית.

 

Gerovital היא חברת קוסמטיקה עם מעל ל-130 שנות ניסיון, מסורת ומצוינות בתעשיית הקוסמטיקה העולמית. החברה נוסדה ברומניה ב-1889 והיא אחת מיצרניות הקוסמטיקה הבולטות באירופה. את תהילתה רכשה Gerovital הודות לתכשיריה המקוריים של פרופ’ אנה אסלן, גרונטולוגית שעסקה בתחום הגריאטריה והייתה ידועה בזכות מאבקה נגד תהליכי ההזדקנות הטבעית של העור. פרופ' אסלן חתומה על המצאת פורמולת האנטי-אייג’ינג הראשונה בעולם.

 

תכשירי H3 Gerovital  הפכו לפופולאריים במדינות רבות ומזוהים עם דמויות מפורסמות רבות, וביניהם: מרלן דיטריך, קלאודיה קרדינלה, ג’קי קנדי, צ’רלי צ’פלין, סלוודור דאלי ורבים אחרים.

 

כל התכשירים עברו בדיקות דרמטולוגיות במעבדות החברה באירופה  ואושרו במשרד הבריאות