כותרות אחרונות
Search

ד"ר דריה השיקה קליניקה חדשה ברחוב האורזים 2 במתחם אינטרו נתניה

הקליניקה החדשה של ד"ר דריה – צילום: יח"צ

 

ד"ר דריה השיקה קליניקה חדשה ברחוב האורזים 2 במתחם אינטרו נתניה.

בקליניקה החדשה והמפנקת, תמשיך ד"ר דריה להעניק את מיטב הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר בתחום היופי ורפואת הנשים.

 

ב 1.2.2024 השיקה ד"ר דריה קליניקה חדשה  לטיפולים אסתטיים מבוקשים ברחוב האורזים 2 במתחם אינטרו נתניה. בקליניקה החדשה והמפנקת, תמשיך ד"ר דריה להעניק את מיטב הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר בתחום היופי ורפואת הנשים.

הטיפולים בקליניקה החדשה: הזרקות בוטוקס, פיסול פנים, החזרת נפחים, טיפול במרקם העור, רפואה רגנרטיבית. כמו כן ומתיחת פנים באמצעות חוטים לצד טיפולי אסתטיקה וגינאלית המשפרים תלונות של יובש נרתיקי, בריחת שתן ועוד…

 

הקליניקה החדשה של ד"ר דריה – צילום: יח"צ

 

ד"ר דריה דוגלת בשיטת "המראה הטבעי" המדגישה את היתרונות הטבעיים של כל מטופל ומטופלת לקבלת תוצאה אופטימאלית בעלת אפקט מתמשך ושביעות רצון מלאה של הלקוחות.

 

הקליניקה החדשה של ד"ר דריה – צילום: יח"צ

 

ביקשנו מד"ר דריה לספר על עצמה, על הקליניקה שלה ועל הדרך המקצועית שעשתה באוקראינה  ועד ההחלטה לעשות עליה לישראל. 

 

"שמי דריה, ואני רופאת נשים (MD) העוסקת ברפואה אסתטית ואסתטיקה וגינלית.

 

החיבור שלי לעולם הרפואה החל עוד בגיל 13, כשנמשכתי ללמידה על תחום שלא הבנתי בו דבר, אך תחושה פנימית חזקה ליוותה אותי כבר מאז. את הלימודים וההתמחות שלי עשיתי באוקראינה, וצברתי ניסיון רב בקופות החולים ובחדרי הלידה, ולאחר מכן קיבלתי החלטה גורלית – לעבור לישראל.

 

ההחלטה לא היתה קלה, להגיע למקום חדש בו אני לא מכירה אף אחד ואחת היא החלטה קשה ומאתגרת, אך מאחר שמעולם לא ויתרתי על הדברים החשובים לי, מצאתי את האומץ ועשיתי את הצעד. תוך זמן קצר בישראל קיבלתי את הרישיון הרפואי, התחלתי לעבוד בבית החולים לניאדו (שם אני עדיין עובדת גם בימים אלו), ובניתי את עצמי מחדש.

 

גליה תורן מראיינת את דוקטור דריה – צילום: יח"צ

 

 

במהלך הדרך שעברתי התגבש לי חלום – לאחר שנפגשתי עם מטופלים ומטופלות שדיברו על הצורך שלהם להיות יפה יותר ולהרגיש צעיר/ה יותר, החלטתי לעשות 'פנייה' לכיוון העולם האסתטי והתחלתי לשלב את העבודה עם לימודים במכללה הלאומית לרפואה אסתטית, לימודים שאותם סיימתי בהצטיינות, ולאחר סיומם פתחתי את המרפאה שלי.

 

מאז ועד היום אני מקבלת כל מטופל ומטופלת בזרועות פתוחות, ומרגיעה את החששות והדאגות.

 

השירותים המקצועיים שאני מעניקה מדברים בעד עצמם – אני רואה את החיוכים המאושרים, את הסיפוק הגדול שמגיע לאחר כל טיפול, וזה ממלא אותי בשמחה ובמוטיבציה גדולה להמשיך ללמוד טכניקות חדשות, להמשיך לקלוט טכנולוגיות חדשות, ולהמשיך לגרום לכל מטופל/ת לחייך ולהרגיש יפה."

 

הקליניקה החדשה של ד"ר דריה – צילום: יח"צ

אינסטגרם ד"ר דריה צילום: יח"צ