כותרות אחרונות
Search

לקראת חג שבועות, חברת "פסקוביץ'" משיקה סדרת מוצרים קלאסיים מהמטבח האיטלקי.

 

 

בחג שבועות תעשה לך רביולי.!

לקראת חג שבועות, חברת "פסקוביץ'" משיקה סדרת מוצרים קלאסיים מהמטבח האיטלקי.

 

חברת "פסקוביץ'" משיקה לרגל חג השבועות את "קוצ'ינה", סדרת מוצרי פרימיום חלביים במהדורה מוגבלת. הסדרה כוללת מוצרים קלאסיים, מסורתיים ואהובים במיוחד מהמטבח האיטלקי, כמו רביולי פטריות וריקוטה, רביולי גבינות צאן, רביולי תרד וגבינות, רביולי בטטה וגבינות וניוקי תפוחי אדמה.

 

צילום: פסקוביץ

 

כל מוצרי הסדרה קפואים ומשווקים בקופסת פלסטיק שקופה וקשיחה בגודל של 500 גרם, השומרת על שלמות המוצר.

 

את המוצרים ניתן להשיג בחנות הדיגיטלית ולקבלם במשלוח עד הבית תוך 3 ימים: delivery.paskovich.co.il  הובלת המוצרים נעשית ברכב מיוחד לשמירה על שרשרת אספקה בקירור של מינוס 18 מעלות. מינימום הזמנה למשלוח 325 ₪. עלות משלוח 25 ₪ (בקנייה מעל 1,000 ₪ המשלוח בחינם).

 

צילום: פסקוביץ

 

מחיר מומלץ לצרכן: ניוקי ב-21 ₪ לאריזת 500 גרם. מוצרי הרביולי ב-25.90 ₪ לאריזת 500 גרם. כשר חלבי, בהשגחת הרבנות ראשל"צ.

 

צילום: פסקוביץ

 

אודות חברת  "פסקוביץ'":

חברת "פסקוביץ'" נוסדה בשנת 1987 והיא מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון וכיום היא החברה המובילה בייבוא מגוון דגים קפואים מרחבי העולם לישראל וכן אחת היבואניות הגדולות במשק, כשמייבאת בין היתר 100% בשר ארגנטינאי מזן "אנגוס" איכותי ומציעה מגוון מוצרים קפואים מובחרים כמו ירקות, פירות וטוגנים. החברה המשפחתית משווקת מוצרים בסטנדרטים גבוהים ועובדת עם הספקים המקצועיים ביותר בעולם.

 

כל המוצרים עוברים בדיקות קפדניות והם מאושרים על ידי משרד הבריאות והאיחוד האירופאי וכמובן שגם על ידי משרד הבריאות ומשרד החקלאות בישראל. כל מוצרי החברה נמצאים תחת השגחת כשרות מחמירה ביותר.

 

החברה משווקת מוצריה לפלחי השוק המקצועי כמו מסעדות שף, רשתות מזון, בתי מלון, חברות קייטרינג, אולמות אירועים, כוחות הביטחון, מוסדות ציבוריים, מפעלי מזון ובנוסף משווקת חלק גדול ממוצריה גם לצרכנים פרטיים.