כותרות אחרונות
Search

"יקב ז'אבולה" המיובא ומשווק בישראל ע"י הסקוטית מבית "ישרקו" זכה בציון 90 במגזין היין הנחשב בעולם "דקאנטר".!

 

 

 

And the winner is….

"יקב ז'אבולה" המיובא ומשווק בישראל  ע"י הסקוטית מבית "ישרקו" זכה בציון 90 ב"דקאנטר"- מגזין היין הנחשב בעולם.

 

הסקוטית מבית "ישרקו", המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון, של המותגים המובילים בעולם, גאה לבשר כי,  יקב ז'אבולה זכה בציון 90 ב"דקאנטר", על ידי המגזין הנחשב בעולם היין דקנטר "Decanter" , ומתפרסם בלמעלה מתשעים ארצות מדי חודש – העניק את הציון הגבוה, 90 לפרלל 45, של יקב ז'אבולה.

 

יריב ארדון מנכ"ל חברת "ישרקו" –  צילום: דודי ארדון 

 

יריב ארדון מנכ"ל חברת "ישרקו" מציין: "אנו גאים להביא לישראלי איכות בלתי מתפשרת וזו ההוכחה לכך. טעמם המיוחד של יינות נבחרים, ממשיכים ליהנות מאהדה עצומה, של קהל הצרכנים , בארץ ובעולם , בחנויות יין ובמסעדות. לדבריו: "המותג המיובא ונמכר מאוד ופופולרי בארץ. הצרכן הישראלי, יודע לזהות ולהעריך  משקה איכותי". 

 

היין בעל צבע עמוק ומבריק, האף אלגנטי וארומתי, עם פירות אדומים ותבלינים. הפה מאוזן, טאני בדיוק במידה ובעל סיומת מתובלת. זני הענבים, גרנאש וסירה מוצאם מקוט דו רון, צרפת. היין קרוי על שם קו הרוחב 45, המפריד בין צפון ודרום עמק הרון. היין מקסים לליווי כל הארוחה, נפלא עם בשרים על הגריל או עם גבינות עיזים.

 

יקב ז'אבולה זכה בציון 90 בדקאנטר צלם אסף לוי

 

תחרות היין והמשקאות הבינלאומית נערכת מדי חודש. ראשית, המוצרים בתחרות נטעמים בטעימה עיוורת על ידי חבר שופטים שמורכב ממומחים בינלאומיים. לאחר מכן, עולים המוצרים הטובים ביותר לסיבוב נוסף של שיפוט ובדיקה שבו הם עוברים ניתוח טכני כדי להבטיח כי מוצרים אלה הם אכן מוצרים מקוריים והם זמינים קמעונאית באופן מסחרי ולא יוצרו במיוחד עבור התחרות.

 

חברת "ישרקו", היא חלק מקבוצת טיב טעם, ומהחברות המובילות בשוק המזון העוסקת ביבוא, שיווק והפצת מותגי מזון מובילים מהארץ והעולם. לחברה מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן. ל"ישרקו" מערך מכירות ומערך הפצה המבוססים על תשתיות לוגיסטיות וטכנולוגיות מהמתקדמות בענף המזון, הנותנים שירות ללקוחות החברה ומספקים את מוצריה לכ- 1,500 נקודות מכירה כולל מסעדות, מעדניות ורשתות מזון.