כותרות אחרונות
Search

לקראת החגים – נבחרת השוקולדים החדשה של חברת "ברט" – סדרת מוצרים בטעמים מפתיעים.

נבחרת השוקולדים של "ברט" – צילום: שי כהן

 

 

נבחרת השוקולדים החדשה של חברת "ברט".

בהמשך להתחדשותה של חברת "ברט" המיתולוגית, היא משיקה בימים אלה מוצרי שוקולד איכותיים, במארזים ייחודיים וטבלאות שוקולד בטעמים מפתיעים.

 

טבלאות שוקולד בלגי איכותי בטעמים מיוחדים בהם: שוקולד מריר מאוהב (85%), שוקולד מריר מאוהב עם שבבי קקאו (75%), שוקולד חלב חברותי עם קרמל ומלח ים, שוקולד מריר מאוהב בטעם מנטה מפתיע, שוקולד מריר מאוהב עם מלח ים, שוקולד מריר מחובר עם אגוזי לוז ושקדים (57%), שוקולד מריר אופטימי עם קרמל ופקאן.

 

נבחרת השוקולדים של "ברט" – צילום: שי כהן

 

מעבר לטעם, בברט מאחורי כל מוצר קיימת מחשבה על האדם בקצה, על המחוות הקטנות שמקבל ונותן, על מבט בעיניים. מוצרי המותג מבקשים לעצור בתוך טירוף היום-יום, כדי להעניק לעצמך ולאדם קרוב או רחוק, רגע של חיבור אמיתי.

השוקולדים מגיעים בגדלים שונים: 9.6 גרם (סדרת "שוקולבד" – לחלוק אפילו עם עצמך), סדרת שוקולד מאוהב 100 גרם, טבלאות 180 גרם וסדרת 300 גרם ("שוקולארג'" – לבעלי לב רחב). הסוגים והגדלים השונים מותאמים למגוון רגעים בחיים; להתענג על הטעם, לחלוק עם המשפחה, להביא למשרד או לעצב איתם את שולחן הקינוחים לחג.

 

נבחרת השוקולדים של "ברט" – צילום: שי כהן

 

בנוסף לטבלאות, מושקים בימים אלה, לכבוד החגים, מארזי השוקולד המיוחדים של ברט. מדובר בשוקולד פרימיום המיוצר עבור "ברט" באיטליה מחומרי גלם איכותיים המשלב בתוכו טעמים עמוקים שיתאימו לאוהבי שוקולד מתקדמים וגם למתחילים.

 

לצד האיכות, העיצוב של המארזים הוא חלק חשוב במיוחד בחוויה השוקולדית. במוצרים השונים ישנה מחשבה על ה"יחד"; קפסולות פרלינים מעוצבות שניתן לחצות באמצע ולחלוק עם חברים "חצי לי חצי לך", אריזות אירוח שעם פתיחת המכסה, התחתית הופכת לצלחת הגשה, מגירות הלב שבהן שוקולדים של לבבות ממולאים ועוד… מארזים "ברטלינים" במגוון טעמים ומילויים כמו מוס, פצפוצים, שברי אגוזים, קרם אגוזי לוז ועוד…

 

נבחרת השוקולדים של "ברט" – צילום: שי כהן

 

על פי החזון של "ברט" השקתם של המארזים וטבלאות השוקולד רגע לפני החגים היא לא במקרה, התכנסות המשפחות סביב לשולחן החג וסביב המזון, מתגבשת תחושה מיוחדת של "ביחד" וזה נוגע באופן בו מתחברים אנשים בלי מסכים ובלי מחלוקות, בקונצנזוס של טעם מתוק.

 

ניתן להשיג בחנויות המזון וחנויות הממתקים המובחרות. המחירים המומלצים לצרכן נעים לפי סוג ומשקל בין 9.9-24.9 ₪ 

 

נבחרת השוקולדים של "ברט" – צילום: שי כהן