כותרות אחרונות
Search

לקראת בוא החורף, בית האופנה GOLBARY משיק את קולקציית חורף 2018

GOLBARY

Special, Sensual, Sophisticated

חורף 2018

 

לקראת פתיחתה הרשמית של העונה הקרה, בית האופנה GOLBARY משיק את קולקציית חורף 2018, קולקציה המאופיינת במראה מתוחכם, נשי  וייחודי,  השואב השראה מהעולם הגברי המחויט.

צילומים: ניר פקין / יניב אדרי

קולקציית חורף 2018 של רשת GOLBARY נוצרה מתוך מחווה לסך כל החלקים הרבים שיש באישה: הצד הנשי, המחוספס, הטרנדי, העדין, העל זמני, הרגוע והצד הרגשי.

 

בין הפריטים שילוו את חורף 2018 אפשר למצוא מגוון רחב של מעילים באורכים שונים, צבעים ודפוסים משתנים, שמלות, חצאיות ומכנסיים המאובזרים בבטנות איכותיות שאוספות את הגוף. עוד בקולקציה ניתן למצוא מגוון סריגים בהדפסים גרפיים של לבבות, נקודות וכוכבים ואביזרים ייחודיים להשלמת ההופעה החל מצעיפים, כובעי צמר וכלה בתיקים אופנתיים.

MUST HAVE  – המעיל! פריט החורף הנמצא בגדר "חובה", יכול להשפיע ולשנות הופעה שלמה. בסניפי רשת GOLBARY ניתן למצוא העונה מבחר עצום של מעילים וג'קטים: דקים, עבים, קצרים וארוכים, עם או בלי חגורה להדגש המותן, צמר, צמר בשילוב פרווה, טוויד, טרנץ', דמויי עור, עם שילובי רקמות ועוד הדפסים שעושים חשק לצאת אל הטיפות.

 

IT'S SUITS U – הקולקציה המחויטת מתכתבת עם נשות העסקים המתוחכמות והאסרטיביות. נשים אשר כמו בעולם העסקים, גם בעולם האופנתי, לא מתפשרות על שום פרט. הפריטים הבולטים בקו זה: חליפות, בלייזרים מקטיפה, ג'קטים מחויטים קלאסיים, חולצות מכופתרות חלקן בשילובי תחרה וכמובן במכנסיים מחויטים שמחמיאים לכל גזרה, שמלות קלאסיות לעבודה ועוד.

 

NAUTICAL STRIPES – כמו השחור, הלבן, הכחול והאדום, גם הדפס הפסים הפך כבר לקלאסיקה על זמנית.  בין אם הוא לרוחב, לאורך, צפוף או מרווח, הוא מדליק ושובר שגרה. קולקציה זו כוללת: חולצות מבדי כותנה עם פסי אורך צבעוניים, חולצות פסים ארוכות קלאסיות בכחול ולבן וסריגים במראה משוחרר עם פסים רוחביים מחמיאים. 

 

ALL NIGHT LONG – קולקציית  הערב חושפת אאוטפיטים מרשימים המחמיאים לכל אישה, החל משמלות, חצאיות ועד מכנסיים עם נגיעות של כסף, זהב, חוטי לורקס מנצנצים, ניטים, רקמות והדפסים עשירים. וגם- שמלות וחצאיות מבדים דמויי עור, חולצות פאייטים, שמלות מקסי בשילוב פנינים ושילובי תחרה וקטיפה שיוסיפו ניחוח וינטג'י ללוקים השונים.

 

FLOWER POWER – שדה  הפרחים מעונת הקיץ ממשיך גם לעונה הקרירה, אבל עם טוויסט בעלילה. בעוד שבקיץ הפרחים היו עדינים וענוגים בעונה הנוכחית הפרחים דומיננטיים ופראיים. כך למשל אפשר יהיה למצוא ג'ינסים באורכים שונים עם רקמות פרחים, הדפסים בהשראת פרחים וציפורים מהאומנות היפנית על ג'קטים, שמלות ומגוון חולצות עם אפליקציות של פרחים.

 

SMOKIE BLUE – לצד צבעי החורף אשר  חוזרים מדי שנה, ישנו צבע בהיר וקייצי אשר ממשיך איתנו לעבר הימים המעוננים של הסתיו – תכלת. התכלת מגיע בגילגולו המעושן והמחוספס ומציע מגוון פריטים להשלמת ההופעה ושדרוג הלוק לקליל ומהנה כגון: חולצות, ג'קטים, תיקים ועוד.

  GOLBARY Accessories

קולקציית האביזרים מאפשרת ליצור טוטאל לוק הולם. אז מה מחכה לנו העונה?

  • תיקים וארנקים – תיקי גב, תיקי CROSS BODY בגדלים שונים, תיקי נשיאה, תיקי ערב וארנקים. כולם בגוונים קלאסיים של שחור, חום, כחול (מעולם הדנים), קאמל וכסוף, מרובעים או עגולים ואפילו עם רצועות מתוכשטות או בשילוב ניטים מגניבים.

 

  • תכשיטים – מתכתבים בהרמוניה עם קולקציית הבגדים, במגוון גוונים וגדלים, עשויים מתכת ושילובי אבנים, קריסטלים, זכוכיות וזרקונים. ניתן למצוא צמידים מנצנצים כפולים, שרשראות עם טוויסטים מיוחדים, שרשראות דקות בסגנון קז'ואל ועוד.  

 

  • כובעים וצעיפים – במראה חורפי המשתלבים בקלות עם שאר פריטי הקולקציה. כובעי צמר בשילוב פונפון, כובעים סרוגים וכובעים מאנגורה, כובעים בגזרת בארט או מעוגלים, עם הדפסים או חלקים. בנוסף, מגוון רחב של שאלים וצעיפים בכל הצבעים והסגנונות: אתני, משובץ, פרחוני וגיאומטרי.

טווח מחירים קולקציית חורף 2018

מכנסיים: החל מ- 199.90 ₪  | חולצות:  החל מ- 99.90 ₪  | טוניקות: החל מ- 149.90 ₪

ג'קטים: החל מ- 259.90 ₪ |  חצאיות: החל מ-129.90 ₪ | שמלות: החל מ- 199.90 ₪

סריגים: החל מ-149.90 שח | מעילים: החל מ- 299.90 שח | תיקים: החל מ-129.90 ₪ |

צעיפים: החל מ- 69.90 ₪  | כובעים: החל מ- 49.90 ₪

 

מעצב ראשי – יעקב גולברי