כותרות אחרונות
Search

"ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מותג "מנטוס" משיקה מוצר חדש – "מנטוס Chewy & Fresh" – סוכריות לעיסה רכות ומרעננות.

"ליימן שליסל" ייבואנית ומשווקת מותג "מנטוס", משיקה "Chewy & Fresh"

סוכריות לעיסה רכות ומרעננות בבקבוקון מעוצב

  

"ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מותג מנטוס משיקה מוצר חדש :  "מנטוס Chewy & Fresh" – סוכריות לעיסה רכות ומרעננות.

 

סוכריות הלעיסה החדשות של מנטוס מוצעות בבקבוקון מעוצב ושימושי המאפשר פתיחה וסגירה חוזרת בקלות, נוחות מרבית  לנשיאה בכיס, בתיק, באוטו ובבבית, לצד שמירה מצוינת על טריות הסוכריות שמתאימות לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

 

מנטוס chewy&fresh 1- צילום אפרת אשל

 

סוכריות הלעיסה הרכות של "מנטוס Chewy & Fresh" מגיעות  בשני טעמים:

סוכריות לעיסה  "Chewy & Fresh" בטעם מנטה, המוצעות בבקבוקון כחול.

 סוכריות לעיסה "Chewy & Fresh" בטעם מנטה עדינה, המוצעות בבקבוקון ירוק.

 

כמו כל מוצרי מותג מנטוס, כך גם סוכריות הלעיסה "מנטוס Chewy & Fresh", הינן סוכריות איכותיות, השומרות על טריותן וטעמן המצוין ומיוצרות באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר.

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: סדרת ה- "Chewy & Fresh" של "מנטוס" נמכרת בכל רשתות השיווק במחיר מומלץ של 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 99 גרם של הסוכריות הנפלאות. המוצר כשר פרווה בהשגחת רבנות הולנד ובאישור הרבנות הראשית לישראל. כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ חתם סופר.

 

מותג "מנטוס" מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת "ליימן שליסל" אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.

 

"ליימן שליסל" מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת "ליימן שליסל" בישראל.