כותרות אחרונות
Search

"לובינסקי" משיקים בישראל את פיג'ו 408 החדשה.

צילום מתוך מצגת של "לובינסקי"

 

הסמל החדש של פיג'ו – צילום: אבי בר

 

יבואנית הרכב  "לובינסקי" משיקה בישראל את פיג'ו 408 החדשה.

* פיג'ו חוזרת ובגדול  עם סדרת ה- 400 לישראל ומשיקה את רכב פיג'ו 408 החדש. דגם 408 החדש יהיה גם הדגם הראשון של פיג'ו הנושא את לוגו פיג'ו החדש.

 

צילום: אבי בר

 

* בהתאם לתהליך שעובר המותג בשנים האחרונות, ה- 408 החדש מציג קו עיצוב חיצוני חדשני ומרשים, מרווח גחון גבוה מאוד, תא נוסעים  מרווח ואיכותי ביותר מבין דגמי פיג'ו היום, והיא משולבת בהתנהגות כביש מצוינת.

 

מושב אחורי – צילום: אבי בר

 

* בשלב ראשון, ה-408 תוצע ללקוחות בישראל עם מנוע 1.2 ליטר PureTech אשר מפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית וברמת אבזור ALLURE PACK.

 

מושב קדמי – צילום: אבי בר

 

* פיג'ו 408 החדשה תוכננה להעניק תחושת יוקרתיות עם עיצוב חיצוני חדשני בתצורת פאסטבק, תא נוסעים איכותי ומרווח במיוחד הודות לבסיס גלגלים גדול ושימוש בדלת חמישית, נוחות נסיעה גבוהה, בידוד רעשים מצוין והתנהגות כביש מרגשת.

 

לפני ואחרי חשיפת הרכב החדש – צילום: אבי בר 

 

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה בישראל את פיג'ו 408 החדשה. ה-408 החדשה מחזירה את סדרה 400 המיתולוגית של פיג'ו ששורשיה נפרשים על פני כמעט 90 שנים, מאז הוצגה ה-401 בשנת 1934. ה-408 החדשה מעוצבת בסגנון פאסטבאק מודרני התורם מאוד לאווירודינמיות והשימושיות של דגם זה. הודות לממדים נדיבים, שעיקרם בסיס גלגלים ארוך במיוחד (279 ס"מ), ל-408 יש את תא הנוסעים המרווח ביותר במשפחת דגמי פיג'ו. פיג'ו 408 החדשה תציע פתרון שימושי ואלגנטי עבור לקוחות המחפשים רכב בקבוצות C ו-D סדאן, אך עם נוכחות ומרווח גחון של SUV. בתחילת דרכה, תוצע ה-408 החדשה בישראל כשבחזיתה מנוע ה-1.2 ליטר PureTech המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

 

דורי מנור יו"ר קבוצת "לובינסקי" – צילום: אבי בר

 

בין שלל חידושיה, ה-408 נושאת את לוגו פיג'ו החדש, אשר עוצב מחדש ומסמל יותר מתמיד את העבר, ההווה והעתיד של המותג. לוגו זה עוצב על ידי מעצבי פיג'ו ולא על ידי גוף חיצוני, בצורת מגן דו-ממדי, מאזכר את הלוגו של שנות ה-60, כשראש האריה שבתוכו מציין את החוסן של המותג. העיצוב החדש בשחור ולבן משדר את מאפייני המותג – אסרטיבי, איכותי, יוקרתי ועל זמני, שכן הוא מחלוצי תחום הרכב העולמי.

 

יריב אריאן מנהל מכירות ארצי פיג'ו – צילום: אבי בר

 

מחיר: החל מ-168,990 שקל.

פיג'ו 408 החדשה תימכר בישראל עם אחריות מלאה של 3 שנים או 100,000 ק"מ על הרכב

 

עיצוב חיצוני פורץ דרך

פיג'ו 408 החדשה משנה את תפישת העיצוב שאפיינה את סדרת דגמי ה-400 של פיג'ו, על ידי כך ששוברת את מבנה הסדאן המוכר ומעדיפה תצורת פאסטבאק מודרנית, אשר מועצמת על ידי מרווח גחון גבוה (18.8 ס"מ) ויחד הם מקנים לה נוכחות מרשימה על הכביש. כמובן שלא די בכך, שכן ה-408 החדשה מציעה גם ממדים נדיבים במיוחד – אורכה 468.5 ס"מ, רוחבה 185 ס"מ וגבהה 148.5 ס"מ. נתון חשוב לא פחות הוא בסיס הגלגלים אשר עומד על 279 ס"מ ותורם ליצירת תא הנוסעים המרווח ביותר במשפחת דגמי פיג'ו.

 

צילום מתוך מצגת של "לובינסקי"

 

עיצובה החיצוני גדוש בפרטים ייחודיים כמו החזית הדשה של פיג'ו שבה הגריל הייחודי, עליו מונח גם סמל פיג'ו החדש (הדגם הראשון בישראל בייצור סדרתי), בקצותיו יחידי תאורת 'לד' הניבים' ו חלקה העליון גם מכסה מנוע בעל קימורי כוח מודגשים. במבט מהצד מבחינים בקימורים הזוויתיים שבדלתות ובגג המשתפל מאחורי קו המושבים האחוריים (כדי לא לפגום במרחב הראש מאחור) בו הוא פוגש את חלקה האחורי הכוחני שמודגש על ידי פגוש מסיבי ויחידות תאורת 'לד'.

 

 

צילום: אבי בר

 

תא נוסעים מרווח ביותר ואיכותי

פיג'ו 408 החדשה מציגה את הגלגול המודרני ביותר של תא הנוסעים המוכר של פיג'ו, ה-i-Cockpit אשר קבע סטנדרטים גבוהים של ארגונומיה, עיצוב וטכנולוגיה, וכעת מעניק תחושת יוקרתיות חריגה הודות לפיסול המקורי ואיכות החומרים הגבוהה. במרכז הדשבורד ממוקם מסך מגע בגודל 10 אינץ' למערכת המולטימדיה ולהפעלת רוב מערכות הרכב ותחתיו, ישנם מתגי הפעלה פיזיים למערכת בקרת האקלים. מול היושבים במושב הנהג, ממוקם מסך בגודל 10 אינץ' המתפקד כלוח מחוונים ועל גבו מוצגים שלל נתוני הרכב והנהיגה בתצוגות מתחלפות בהתאם להעדפות הנוהגים. בקונסולה המרכזית מוצאים את ה-i-Toggle להעברת ההילוכים, מתג ההתנעה\כיבוי, ומתג בורר מצבי הנהיגה אשר משפיע על תגובות המנוע, תיבת ההילוכים, מידת התגבור של ההגה וכו'.

 

 

פיג'ו 404 המיתולוגית – צילום: אבי בר

 

הודות לבסיס גלגלים גדול של 279 ק"מ ואורך כללי של 468.5 ס"מ, פיג'ו 408 החדשה מציעה את תא הנוסעים המרווח ביותר מבין כל דגמי פיג'ו  שהוצגו עד היום. המשמעות היא כי בשורת המושבים האחורית ישנו מרחב ברכיים נדיב במיוחד והודות גם למבנה הגג הייחודי, אשר משתפל לאחור רק לאחר המושבים, גם מרחב הראש נדיב בהתאם. מושבי ה-408 עוטים עור נאפה איכותי והם חובקים בצורה מושלמת את יושביהם. כאופציה מוצעים גם מושב נהג בטכנולוגית AGR עם כוונון חשמלי מתקדם (כולל חימום למושבי הנהג והנוסע) שמעצים עוד יותר את תחושת הנוחות בנסיעות ארוכות.

 

צילום מתוך מצגת של "לובינסקי"

 

לטובת השימושיות, תא הנוסעים של ה-408 מציע מגוון רחב מאוד של תאי אחסון, כאשר תא המטען הוא גולת הכותרת של דגם זה. לתא זה נפח של 536 ליטר והודות לפתיחה המלאה של הדלת החמישית, הוא גם נגיש ביותר להטענה לכל עומקו.

 

רמת אבזור יחידה וגבוהה

פיג'ו 408 החדשה משווקת בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוהה – ALLURE PACK ואלו עיקריה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 10 אינץ', 4 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10 אינץ', כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, מושב נהג חשמלי (מחומם) כאופציה, זיגוג חלונות קדמיים כפול ושמשה קדמית אקוסטית, חישוקי 19 אינץ', תאורת אווירה פנימית LED עם 8 גוונים ועוד…

 

 

צילום מתוך מצגת של "לובינסקי"

 

רשימת אבזור הבטיחות ארוכה בהתאם וכוללת בנוסף ל-6 כריות אוויר:

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעת התנגשות מלפנים
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות
  • התרעה על תנועה חוצה מאחור
  • בקרת ערנות נהג
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
  • מערכת המאפשרת שמירת מיקום בנתיב
  • זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בבקרת השיוט
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי הולכי רגל, דו-גלגלי, בזיהוי רכב נייח ובזיהוי רכב בתנועה
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך

 

יחידת הנעה:

בתחילת דרכה, פיג'ו 408 החדשה תוצע בישראל כשבחזיתה מנוע בנזין 1.2 ליטר Puretech אשר מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 10.4 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 210 קמ"ש ותשיג טווח צריכת דלק ממוצעת של 6.0 ל' ל-100 ק"מ לליטר בתקן WLTP.

מחיר:

* פיג'ו 408 1.2 ALLURE PACK: 168,990 שקל

 

צילום מתוך מצגת של "לובינסקי"

 

הטבות רכישה:

*  מחיר: החל מ-168,990 שקל.

*  אחריות:  פיג'ו 408 החדשה תימכר בישראל עם אחריות מלאה של 3 שנים או 100,000 ק"מ על הרכב

*  עסקת מזומן: בעסקת מזומן, תימכר ה-408 החדשה עם הטבה לשלושה טיפולים מתנה ללא עלות.

*  לאתר הרכישה המקוון: לחצו כאן