כותרות אחרונות
Search

המותג "ביסלי" מבית "אסם" משיק שני מוצרים חריפים בטעמים מעניינים וחדשניים….

"אסם" – "ביסלי" שאטה לימון – צילום: סטודיו אסם

 

כמה אתם חריפים?

המותג "ביסלי" מבית "אסם" משיק שני מוצרים חריפים בטעמים מעניינים וחדשניים, בהם כל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיף – ביסלי חלפיניו פיקנטי או ביסלי שאטה לימון.

 

"אסם", מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה שני טעמי ביסלי חדשים, מסקרנים וחריפים במהדורה מוגבלת, בדרגות חריפות שונות כך שכל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיף.

 

האם אתם כאלו של חריף מאוד או שאוהבים יותר את הצד הפיקנטי-חרפרף? לא משנה איזה חריף אתם, בטוח שאת המהדורה הזו תאהבו במיוחד! ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון חריף.

 

"אסם" – "ביסלי" חלפיניו פיקנטי – צילום" סטודיו אסם

 

מהדורת החריפים של ביסלי מאופיינת בטעמים עוצמתיים ומיוחדים, בצורת צינורות שיוצרת מרקם קראנצ'י במיוחד. לכל טעם עוצמת חריפות משתנה שמסומנת בלהבות על גבי האריזה כאשר טעם החלפיניו הוא פיקנטי (להבה אחת) ואילו שאטה לימון הוא חריף (3 להבות). האריזות עוצבו בצורה צעירה ובועטת כך שהן צבעוניות ומטאליות באופן שבולט מאוד על המדף.

 

בשנים האחרונות, טרנד החריפות צובר תאוצה והצרכן הישראלי ובייחוד בני נוער מחפשים מוצרים חריפים, חדשים ומרגשים. לכן ביסלי החליטו להתחבר לטרנד ולהשיק הקיץ מהדורת ביסלי בשתי דרגות חריפות כך שכל אחד יכול למצוא את החריפות המתאימה לו – נועזי החריף ואלו שאוהבים פיקנטי. המהודרה החדשה מצליחה לחדש ברמת החוויה הסנסורית ומגיעה לייצר רעש וריגוש.

 

"אסם" – "ביסלי" שאטה לימון – צילום: סטודיו אסם

 

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. אנו באסם קשובים לצרכנים ומחפשים תמיד את הטרנדים החמים כדי להעניק לצרכן טעמים חדשים, עצמתיים ונועזים. בחרנו בטעמים מעניינים וחדשניים של חלפיניו ושאטה לימון שקיבלו ציונים גבוהים מאוד במבחני הטעימה".

 

מהדורת ביסלי מדרג חריפות תוצע על המדפים החל מחודש יוני, באריזות 60 גרם, כשר פרווה – בהשגחת בד"צ – העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית שדרות.
ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.