כותרות אחרונות
Search

להצליח בעסקים ב-10 אצבעות עם רוית אזוט.

רוית אזוט – צילום: רמי זנדיגר

 

להצליח בעסקים ב-10 אצבעות.

אם גם אתן רוצות להיות בגיל 40 עצמאיות, חזקות, עם עסק מבוסס ומצליח, וכל זאת בעזרת 10 אצבעות ועבודה קשה, כדאי שתכירו את רוית אזוט, מי שעשתה את זה ובגדול.

רוית  אזוט היא אייקון מוכר ומוביל בתחום הקוסמטיקה והאיפור הקבוע, ואין מי שלא מכיר אותה ועושה לה כבוד באזור הדרום של ישראל.

 

זה לא עוד סיפור סינדרלה, זו שבין לילה התחתנה עם נסיך והפכה לנסיכה. רוית אזוט היא בולדוזר שלא עוצר, מכוונת מטרה ותמיד מגיעה אליה. עובדת קשה "ואין קיצורי דרך" היא מעידה על עצמה, "אבל בניתי אימפריה לבד, בלי עזרה ותמיכה כספית מהבית. הכול ב-10 אצבעות עם אמונה שאני אצליח, והצלחתי. אני גאה".

 

רוית אזוט – צילום: רמי זנדיגר

איך מתחילים?

תמיד אהבתי יופי וטיפוח. מאז שאני זוכרת את עצמי אפילו לזרוק זבל הייתי יורדת מאופרת ומטופחת, היא מחייכת. כשהשתחררתי התחלתי ללמוד את תחום הקוסמטיקה באופן מסודר. התחתנתי ועברתי לגור בבאר שבע. בעלי ואנוכי פתחנו חנות מעוצבת ויפה למוצרי קוסמטיקה, אביזרי איפור וסידור גבות. במקביל עשיתי שעוות בחדר קטן שיועד וזכיתי לתואר "דר לשעווה". מהר מאד החדר הקטן לא הספיק ושכרתי חנות קטנה במרכז מסחרי.

 

היום אני עומדת בראש "מרכז רוית אזוט – טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים" המספק מנעד רחב של טיפולים קוסמטיים לטיפוח, מיצוק, ושיפור מרקם העור, וכן טיפולי אנטי אייג'ינג, וטיפולים אסתטיים עם טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, כמו הסרת שיער בלייזר, הסרת קעקועים, הצרת היקפים, הקפאת שומנים, ועוד…

 

אני כל הזמן לומדת ומתפתחת. לרגע לא קופאת על הקיים. החוזקה שלי היא באיפור קבוע, נסעתי לחו"ל ללמוד את הנושא אצל מיטב המאסטרים בעולם וכיום אני נחשבת למובילה ומקצועית ביותר בתחום. למדתי קוסמטיקה ואני יועצת יופי מוסמכת. כל יום אני לומדת משהו חדש.

 

הבייבי שלי היא "האקדמיה לאיפור קבוע PMU" בו אני מלמדת אישית דור חדש של נשים שבאמצעות הקורסים שאני מעבירה באיפור קבוע, תוכלנה להגיע לעצמאות כלכלית. חשוב לי להעביר את הידע שלי המבוסס על ניסיון רב שנים. בתחילת הדרך עבדתי בבתי ספר לאיפור. התחום פרוץ והחומר לא מועבר נכון וטוב. אצלנו מלמדים תכנים רבים ומגוונים ברמת לימוד גבוהה, עם כמות מפגשים רבה ובמסלולים מותאמים אישית לכל אחת. רק 4 תלמידות במחזור כדי להעניק את תשומת לב המרבית לכל אחת. אני מלווה באופן אישי ומקצועי את התלמידות לאורך כל הקורסים וגם אחרי סיומם. האקדמיה עבורי היא שליחות, לעזור לנשים שתהיינה עצמאיות ובלתי תלויות. אני מזמינה את כל מי שיש לה כישרון לאיפור ורוצה ללמוד מקצוע ממנו ניתן לצאת להגשמה אישית, להגיע אלי לאקדמיה והיא לא תתאכזב.

 

רוית אזוט – צילום: רמי זנדיגר

 

שמענו שנבחרת לאשת השנה:

נכון, בשנת 2017 נבחרתי לאשת השנה בתחום העסקים בדרום. כיום, בנוסף לעסק ולאקדמיה לאיפור קבוע, אני עושה תפקיד התנדבותי ומשמשת כיו"ר ארגון הקוסמטיקאיות ויו"ר התאחדות המלאכה והתעשיה בישראל, מחוז דרום. התפקיד חושף אותי לבעיות של עסקים ואני עושה את המרב כדי לפתור אותן. באמצעות התפקיד אני גם מכירה הרבה בעלי עסקים, אנשים בפוליטיקה, ושרים בממשלה שעוזרים ותומכים בעסקים של מחוז דרום.

 

ומה השלב הבא?

השקתי בימים אלה קו מוצרים איכותי ומיוחד "פרו גולד". 4 מוצרים המשלימים אחד את השני בעיצוב נקי ואלגנטי של שחור וזהב. בסדרה קרם לחות, סרום זהב, מסכת זהב, סרום לעיניים המבוסס על חומצה היאלרונית המגיעה במזרק לחידוש הקולגן והאלסטין בעור, השבת הלחות לעור, ושיפור מרקם העור למראה זוהר ורענן.

סדרת המוצרים תגיע לכל מי שתזמין, עם שליח עד הדלת, ארוזה באריזת מתנה מיוחדת. לכבוד ההשקה – כל מי שתרכוש את הסדרה ותעלה סטורי לאינסטוש, תקבל קרם לחות מתנה. שווה ביותר.

 

רוית אזוט – צילום: רמי זנדיגר

 

יש חלומות לעתיד?

ברור, אני כל הזמן בתנועה למעלה, שואפת להתפתח ולגדול. במשך 20 שנה שאני בעסקי הביוטי, והצלחתי לבסס עסק יציב ומקצועי שמוכר בכל הדרום. עכשיו אני שואפת להגיע גם למחוזות נוספים, כצעד ראשון פתחתי סניף בתל אביב ללקוחות המרכז, ופעם בשבוע אני מקבלת לקוחות רק לעיצוב איפור קבוע.

 

אני יודעת ובטוחה שאגיע לשיווק גם בחו"ל, זה רק עניין של זמן ששמי יגיע גם מעבר לגבולות המדינה. אחרי כל המכשולים שעברתי בדרך, אנשים שניסו לעצור ולהקטין אותי, ולמרות הכול הצלחתי, חו"ל קטן עלי.

 

אני רואה את עצמי אישה מבורכת, אני עוסקת בדברים שאני הכי אוהבת, וכמו שאמרו חכמים, כשאוהבים את מה שעושים זו לא עבודה.

 

"מרכז רוית אזוט –  טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים-

עין גדי 14 באר שבע.

תל אביב, מגדל אלון.

את המוצרים ניתן לרכוש גם באונליין ובמרכז הקניות.