כותרות אחרונות
Search

הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של "BRAVO" מתחום מוצרים לבית

צילום: באדיבות "בראבו"

 

 

!"B R A V O"

הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של "BRAVO"!

הזוכים השנה זוכים מתחום מוצרים לבית.

פרסי החדשנות של "Bravo" הם על פי המלצת הצרכנים בישראל. הפרסים מוענקים בכל שנה למוצרים ושירותים חדשים שהצרכנים עשו בהם שימוש, אהבו אותם וממליצים עליהם בחום. המוצרים הנבחרים הם אלו שקיבלו את הציון הגבוה ביותר בקטגוריות של שביעות רצון משימוש במוצר או רכישתו. 

 

צילום: באדיבות "בראבו"

 

בין הזוכים השנה זוכים מתחום מוצרים לבית:

 

ניירות אפייה "הנמל"

ניירות האפייה של "הנמל" אפו פיתרון מושלם לאופים ולמבשלים בתבניות עגולות ובתבניות אינגליש קייק: ניירות אפייה ידידותיים לסביבה שכבר מותאמים לתבנית. פשוט לאפות – בלי לגזור ובלי להסתבך!

 

צילום: באדיבות "בראבו"

 

שקיות זיפלוק רב שימושיות בעלות סגירה כפולה

מהיום קל, נוח ובריא יותר גם לחזור לבית הספר ולעבודה וגם לשמור כריכים, חטיפים ומוצרי מזון! שקית זיפלוק הרב-שימושית, שומרת על הטריות בזכות פס הסגירה לאטימה מושלמת. מה לארוז לכם.

 

צילום: באדיבות "בראבו"

 

 

מגירות למטבח מבית דומיסיל

הדור הבא של מגירות המטבח. למגירות נסיעה חלקה ושקטה, הן נושאות עד 65 ק"ג, ומגיעות עם 15 שנות אחריות, שירות בבית הלקוח ועוד…

 

צילום: באדיבות "בראבו"

 

ג'ל לכביסה של בדין

מכורים לריח של בדין? מהיום: לא רק מרכך! משפחת מוצרי המותג האהוב התרחבה והשיקה ג'ל כביסה בניחוחות בדין. הג'ל החדש מסיר כתמים ביעילות, עדין לסיבי הבגד ועדין לצבעי הבגד.

 

צילום: באדיבות "בראבו" 

 

סיליט באנג מסיר שומנים טבעי המכיל סודה לשתייה

רוצים יותר נקי ויותר טבעי? באנג! קיבלתם! סיליט באנג השיק חדש ואקולוגי המכיל סודה לשתייה שהיא רכיב טבעי הידוע ביעילותו להסרת שומנים ולכלוכים עיקשים. מרססים, מנקים, והלכלוך נעלם בקלות ובנוחות.

 

צילום: באדיבות "בראבו"