כותרות אחרונות
Search

להזמין חופשה ברגע האחרון.

צילום:freepik

 

 

להזמין חופשה ברגע האחרון

לא תמיד החיים הם כפי שמתכננים אותם – גם במובן החיובי. אין דבר יותר כיפי מלצאת לחופשה ספונטנית מהרגע להרגע. מכירים את זה שפתאום התבטל לכם משהו, או שחל שינוי בתוכניות משפחתיות או מכל סיבה אחרת – ואז אתם מחליטים תוך שנייה לצאת לנופש. במצבים כאלו השאיפה היא למצוא דיל נוח שמתסדר עם התאריכים, הזמנים והמחיר, כמה שיותר מהר. יש מגוון של אתרים וסוכנויות דרכם תוכלו לרכוש חבילות נופש באופן מידי. החבילות מציעות לרוב חדרים אחרונים שנשארו או חדרים שבוטלו  – ולכן הרבה פעמים תוכלו לצאת לנופש יוקרתי במחיר הזדמנותי וזול.

 

מלונות יוקרה ברגע האחרון

מלונות מעדיפים מבחינה כלכלית למכור כמה שיותר חדרים. אם המלון בתפוסה כמעט מלאה ובכל מקרה יש תגבור של אנשי צוות ושל פעילויות, המלון תמיד יעדיף לאכסן חדרים בודדים שלא הוזמנו. ולכן המלון יעדיף למכור את החדרים האלו ברגע האחרון גם במחיר ממש נמוך, המחיר המינימלי יהיה המחיר שעולה למלון לתפעל את החדרים.

 

בתי מלון בארץ, כמעט כולם, נאלצים להתמודד עם הבעיה הזו, ולכן תמיד תוכלו למצוא חבילות נופש של הרגע האחרון במחירים ממש טובים. כן חשוב לציין שזה לא אומר שאתם יכולים לצאת לכל נופש שתרצו מבלי להזמין מראש. אתם הרי לא יודעים איזה מלון ישים על המדף חדרים ברגע האחרון, והאם התאריכים הפנויים יתאימו לכם. הכוונה היא שאתם תמיד תוכלו למצוא חבילות נופש של הרגע האחרון, אבל לא בכל מלון שאתם תרצו ולא בהכרח בטווח התאריכים המדויק שאתם תעדיפו.

 

צילום:freepik

 

נופש ספונטני באילת

באילת יש היצע רחב של מלונות ולכן גם לא מעט חבילות נופש של הרגע האחרון. מלונות באילת מציעים סוגים רבים של חבילות נופש, וחבילות נופש של הרגע האחרון הן זולות יותר ומאוד אטרקטיביות. תוכלו למצוא חבילת נופש כזו גם יום אחד לפני, עד שבוע לפני. זהו לרוב הטווח שבו משתחררים חדרים שבוטלו או חדרים שעדיין לא הוזמנו. חשוב לקחת בחשבון את זמן ההגעה לאילת עבור מי שלא גרים בדרום הארץ. מספר שעות הנסיעה או הטיסה לכל כיוון מקצרים משמעותית נופש של 3 ימים.

 

באילת תוכלו להנות ממגוון רחב של אטרקציות כאשר לחלק לא מבוטל מהפעילויות והאתרים תוכלו לרכוש כרטיס באותו יום, ולכן זה מאוד מתאים עבור נופש ספונטני. חשוב כמובן לזכור שלנופש באילת כדאי להצטייד בקרם הגנה בכמות מספקת לכל המשפחה, בכובעים, בגדי ים ומשקפי שמש. אם תתארגנו בחופשה ברגע האחרון ותשכחו אחד מאלה – זה יעלה לכם פי כמה וכמה לרכוש את הציוד הזה על הדרך בדרככם לחופשה.

 

מרבית התיירים באילת מגיעים בצורה מתוכננת, ולא במסגרת חופשות של הרגע האחרון, אבל זה ממש לא אומר שאתם לא יכולים לארגן חופשה ספונטנית.

 

נופש ספונטני בצפון

בצפון הארץ תוכלו להזמין חופשה ברגע האחרון גם במלונות השונים,  וגם צימרים או בבתי הארחה. חשוב לדעת שלא כדאי לצפות לדילים של הרגע האחרון בתקופות מבוקשות כמו חגי תשרי או חג הפסח. אם אתם יודעים בוודאות שאלו התקופות המועדפות עליכם לצאת לנופש, הרי שכדאי מאוד כן להזמין חופשה מראש. מרכזי ההזמנות במלונות ישמחו מאוד למכור חדרים אחרונים שנותרו אבל הסיכוי שיהיו חדרים פנויים בערב החג או אפילו יום לפני הוא מאוד נמוך.

 

מלונות בצפון מציעים חבילות אירוח שונות למשך השבוע או לסופי השבוע ותוכלו לבחור חבילת נופש שמתאימה עבורכם ולתקציב שלכם. מלון בוטיק הוא אפשרות מצוינת לנופש בצפון למי שמחפש יותר פרטיות ופינוק, וגם צימר בצפון יתאים במקרה הזה. בצפון הארץ תוכלו להנות בנופש ספונטני ממגוון של מסלולים ואתרים הפתוחים לקהל הרחב ולרוב אין בעיה שם עומס או מגבלת מקום. כן חשוב לציין שבתקופות העומס בפארקים הלאומיים של קק"ל ובאתרים השונים, עלול להיות עומס ואז לא מתאפשרת כניסה למתחם. ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון כשיוצאים לנופש ברגע האחרון. אם ממש חשוב לכם להיכנס לאתר מסוים, כדאי כן לשריין כרטיסים.

 

נופש בתל אביב הרגע האחרון

גם העיר תל אביב היא מוקד תיירות שמושך אליו המוני תיירים מדי משנה, תיירים מחו"ל ותיירים מקומיים ולכן גם כאן שווה לנסות להזמין חופשה ברגע האחרון, אבל זה לא מובטח לכם שתמצאו. אם מדובר על אחד ממלונות היוקה שבעיר הרי שלא כדאי לסמוך על הדקה האחרונה משום שמלונות יוקרה משריינים פעמים רבות קבוצות של חדרים לטובת אירועים וכנסים בינלאומיים. מלונות בתל אביב מאפשרים להזמין חדרים אפילו כמה שעות לפני אבל חשוב להיות גמישים ולהבין שזה לא וודאי שתמצאו מלון בתקציב ובתאריכים שמתאימים לכם.

 

בתל אביב יש ללא הפסקה מסיבות, פאבים שפתוחים ואטרקציות שונות ולכן העיר מאוד ידידותית מהבחינה הזו למי שמזמין נופש ברגע האחרון. העיר תוססת ונמצאת בפעולה ללא הפסקה וכל הזמן קורה משהו מעניין כמו אירוע תרבותי, הצגה, הפנינג או פעילות אחרת. גם ביפו תוכלו למצוא חדרים ברגע האחרון בכמה מלונות ומוטלים קטנים.

 

נופש ספונטני בים המלח והסביבה

וכמובן שתוכלו גם לצאת לנופש ספונטני בים המלח. יש שפע של מלונות בים המלח ושווה מאוד לבדוק נופש ברגע האחרון באזור. ים המלח הוא נוח מאוד לתיירים לכל אורך השנה משום מזג האוויר שבו, ולכן הוא מבוקש כיעד תיירותי כל הזמן, להוציא יולי-אוגוסט אז החוב מאוד כבד ומעיק. מכיוון שים המלח פעיל כל הזמן ייתכן ויהיה לכם קל יותר למצוא כאן נופש משתלם במיוחד ברגע האחרון.

 

מלונות בים המלח מציעים נופש מפנק עם מתקני ספא, טיפולי מלח, מסאג'ים ועוד פעילויות. האטרקציות שיש בים המלח מתאימות לכל עונות השנה והמלונות במקום פעילים כל הזמן ולכן בהחלט יכול להיווצר מצב של חדרים פנויים בתדירות לא נמוכה. גם כאן חשוב לקחת בחשבון שיש קבוצות מאורגנות, הרבה תיירים שמגיעים במיוחד מחו"ל לנופש רפואי בים המלח וקבוצות של וועדי עובדים – ולכן הביקוש גבוה. כדאי מאוד גם לבדוק נופש של הרגע האחרון לא רק בים המלח עצמו אלא בסביבתו, כמו למשל בעין גדי או בכפר הנופש אלמוג. יש שפע של אתרים ומקומות לינה בנקודות קצה שונות באזור ים המלח ובהם תהנו מנוף מקסים והרבה ושלווה.

 

על מנת להזמין חופשה ספונטנית ומוצלחת מומלץ תמיד להיות מעודכנים עם חדשות וטיפים.