כותרות אחרונות
Search

כל מה שצריך לדעת על חיפוי פייבר צמנט.

צילום: freepik

 

כל מה שצריך לדעת על חיפוי פייבר צמנט.

עולם הבנייה הוא עולם אשר מתחדש ומתעכן ללא הרף, דבר אשר למעשה מאפשר לכל אדם לעצב כל מבנה בדיוק כפי שהוא רוצה מבחינת מראה המבנה ובד בבד, להעניק לו את האפשרות להיות אטום, יציב, עמיד וחזק. בין פתרונות הבנייה המתקדמים המוצעים כיום ניתן למצוא: לוחות פייבר צמנט המשמשים עבור חיפוי פנים וחוץ של מבנים מכל הסוגים. המטרה בשימוש בלוחות הללו היא לשדרג את המבנה במידה והמראה שלו נראה מיושן. חשוב לדעת כי באמצעות התקנת חיפוי פייבר צמנט ניתן להפוך ברגע אחד מבנה מיושן למבנה עדכני ואטרקטיבי מבחינת מראהו החיצוני. כמובן שמעבר לענייני עיצוב ומראה, מדובר על חומר שיש לו לא מעט יתרונות אשר הופכים אותו לרלוונטי ונבחר ביותר עבור חיפוי קירות חוץ של מבנים.

 

למה כדאי לבחור בחיפוי פייבר צמנט?

כאמור, בעולם הבנייה בכלל ובתחום חיפויי מבנים בפרט ניתן למצוא כיום מגוון רחב של פתרונות מתקדמים. בין פתרונות החיפוי המקדמים אפשר למצוא: חיפוי HPL אשר ידוע כאיכותי מאוד, חיפוי באמצעות לוחות אלומיניום וכמובן חיפוי באמצעות פייבר צמנט. לחיפוי באמצעות פייבר צמנט יש לא מעט יתרונות לרבות:

 

ראשית כל, הוא עמיד ביותר בפני תנאי מזג האוויר. ידוע כי מזג האוויר בישראל שונה בתכלית ממזג האוויר במדינות אחרות באירופה.  החום השורר במדינת ישראל בעונת הקיץ, מחייב את חומרי החיפוי להיות איכותיים ועמידים בפני טמפרטורות גבוהות וזאת בכדי שהם לא ישחקו בצורה מהירה. לוחות פייבר צמנט הוכיחו את עצמם כלוחות איכותיים ועמידים ביותר גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים ובטמפרטורות גבוהות ביותר.

 

צילום: freepik

 

עיצובים מגוונים:

עוד יתרון של לוחות פייבר צמנט מעבר לעמידות שלהם בפני תנאי מזג האוויר השונים הוא העיצובים שהם מקנים לכל מבנה. ניתן למצוא את הלוחות הללו במגוון רחב של סגנונות ועיצובים שונים וכן במגוון רחב של צבעים, כך שכל אדם יכול לבחור את הלוחות אשר יעניקו למבנה את המראה המבוקש לו.  מכיוון שהחלפה של לוחות כאלה איננה דבר פשוט ומכיוון שהמטרה היא בסופו של דבר שהלוחות הללו יחזיקו מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב, חשוב לבחור בסגנון עיצוב שתתחברו אליו ולא תרצו להחליף אותו תוך פרק זמן קצר.

 

 תחזוקה מינימלית:

ישנם חיפויים אשר דורשים תחזוקה אינטנסיבית ורצינית. חיפוי פייבר צמנט איננו חיפוי דומה. מדובר על חיפוי איכותי ביותר שלא ידרוש מכם תחזוקה רצינית או עיסוק שגרתי בו. בעוד שחיפויים מסוגים אחרים ידרשו מכם תחזוקה כלשהי או ניקיון כל פרק זמן קצר, החיפוי המדובר ישמור על המראה הטוב שלו לאורך זמן מבלי שתדרשו לבצע פעולות מיוחדות לצורך אחזקה.

 

 עלות:

אחד השיקולים שלא מעט אנשים שמים דגש עליו כאשר הם מחפשים חומר חיפוי כלשהו הוא המחיר של החומר. חשוב לדעת כי המחיר של לוחות פייבר צמנט לחיפוי בהשוואה לחומרי חיפוי אחרים יהיה זול יותר. כלומר, מצד אחד מדובר על חומר חיפוי איכותי בכל היבט אפשרי ומצד שני, העלות שלו תהיה נוחה לכיס. כמובן שחשוב שתבררו אצל חברות שונות המציעות שירות חיפוי מהסוג המדובר, מהי העלות של החיפוי והאם אכן משתלם לכם לבחור בחיפוי המדובר על פני חיפוי אחר. זכרו כי חיפויים זולים יותר לרוב לא יהיו עמידים או איכותיים מספיק ובטח שלא יחזיקו מעמד לאורך זמן ועל כן, לא פעם הזול הוא היקר ושווה להשקיע במוצר יקר שיחזיק מעמד לטווח זמן רחוק יותר.