כותרות אחרונות
Search

הנדל"ן שבידי משפחות מהאלפיון העליון.

צילום: PEXELS

 

 

הנדל"ן שבידי משפחות מהאלפיון העליון.

 

במדינת ישראל, כמו בהרבה מאוד מקומות אחרים בעולם, אנחנו רואים שאומנם לרוב האוכלוסייה הכנסה ממוצעת וחיה את חייה בהתאם להכנסה, יחד עם זאת, יש גם מספר לא מבוטל של עשירים במדינה. בבואנו לדבר על הנדל"ן אשר נמצא בידי משפחות מהאלפיון הראשון, אנחנו רואים שלא חסרים אנשים שמחזיקים בדירות יוקרה, בתי יוקרה ועוד. אם תהיתם מיהם האנשים שנכנסים במדינה שלנו לאותה רשימה נחשקת ובאיזה נדל"ן הם מחזיקים, כדאי שתיקחו בחשבון את הנדל"ן שמחזיקים האחים שפירא וגם אמיר דיין ומשפחתו. במקרה של האחים שפירא אנחנו רואים שמדובר על בעלי השליטה באחת מהחברות החשובות והגדולות במדינה: חברת שפיר. לעומת זאת, במקרה של אמיר דיין אנחנו רואים שמדובר על שליטה בלא מעט חברות שנמצאות גם בישראל וגם מחוצה לה, מה שמסביר מדוע וכיצד אותם בעלי הון קונים נדל"ן רב במדינה.

 

שפיר – חברה הפועלת במגזרים שונים.

במקרה של האחים שפירא מדובר למעשה על האחים הראל גיל וחן שפירא. הם בעלי השליטה בחברה והחברה עצמה פועלת במגזרים שונים ומגוונים ביותר במדינה, כמו למשל:

  • מפעלי בטון,
  • מחצבות,
  • אספלט ועוד…

 

לכל אורך שנות הפעילות שלה, חברת שפיר זוכה בעוד ועוד פרויקטים משמעותיים ביותר אליה היא מגישה מועמדות, ואת התוצאות של פעולותיה החשובות כולנו רואים ברחבי הארץ.

 

צילום:  PEXELS

 

 

איך מנהלים נדל"ן של משפחות עשירים במיוחד?

בין אם נבדוק את הנדל"ן של אמין דיין ומשפחתו ובין אם נרצה לראות איזה נדל"ן מחזיקים האחרים שפירא, אנחנו רואים שמדובר על לא מעט נכסים. נשאלת השאלה: האם תחזוקת אותו נדל"ן יוקרתי זהה לתחזוקה של נדל"ן פשוט יותר? והתשובה היא כמובן לא. ראשית, ככל שיש לאדם יותר נכסים הניהול שלהם הולך ונהיה מורכב יותר, ושנית, על מנת שניתן יהיה אפשר לתחזק את הנדל"ן נדרשת מומחיות. לכן ברור מדוע גם במקרה של האחים שפירא שצברו את ההון שלהם בעיקר מחברת שפיר וגם במקרה של אמיר דיין שהונו הגיע מחברות שונות, כמובן שהנדל"ן דורש תחזוקה מיוחדת.

 

מי יכול לקנות מאותם עשירים את הנדל"ן שלהם?

מטבע הדברים, ככל שהנדל"ן שייך לאנשים יותר אמידים, כך גם המחיר שלו בעת המכירה יהיה יותר גבוה. לכן ברור מדוע מי שמתעניין ברכישת הנדל"ן ששייך לאמיר דיין או לכל אדם עשיר אחר בישראל, חייב להגיע בעצמו עם הון לא קטן. זו הסיבה שבגללה עסקאות שקשורות לנדל"ן ברמות הגבוהות ביותר בישראל אלה הן עסקות שלא מתבצעות בכל יום. כמו כן, על מנת שניתן יהיה לבצע עסקאות כאלה בצורה נכונה, מדויקת וכדאית, צריך לפנות גם אל אנשי הנדל"ן שעוסקים בדיוק בתחום הזה: בנדל"ן של עשירים. האלפיון העליון בישראל מחזיק בלא מעט שטחי נדל"ן ומבנים אטרקטיביים ביותר ברחבי הארץ, וכך גם המתווכים שעובדים בתחום – נותנים שירות לאותם עשירים בעת ביצוע העסקאות הגדולות ביותר במשק.