כותרות אחרונות
Search

"דלי'ס בית להשראה" משיקה ערכות יצירה לילדים לקיץ של חברת "DJEKO".

 

 

 

"דלי'ס בית להשראה" משיקה ערכות יצירה לילדים לקיץ של חברת "DJEKO".

תיכף הקיץ יגיע אלינו במלוא הדרו. כשבחוץ חום לוהט ולא בא לנו לצאת מהבית לפעמים קצת קשה לנו למצוא תעסוקה לילדים הקטנים והגדולים. בדיוק לשם כך  דלי'ס בית להשראה משיקה ערכות יצירה איכותיות ומגניבות לקיץ בטווח גילאים רחב, לזמן איכות ויצירה של הילדים.

 

ערכות יצירה מטאליות – עולם החלל / עולם הדינוזאורים:

 

צילום: יח"צ

 

צרו יצירת אמנות מטאלית עם ערכת החלל או הדינוזאורים של ג'קו. הערכה כוללת סצנות מתוך עולם החלל או הדינוזאורים לעיצוב ויצירה של הילדים. השתמשו בדבק הקסם ופאטצ'ים ליצירת תמונות יפות ומעוצבות. התוצרים מיידיים וכייפים, והילדים נהנים מזמן יצירה איכותי. הילדים יכולים לשחק עם התוצרים או להשתמש בהם לעיצוב החדר. הערכות קטנות ונוחות לנשיאה, כך שאפשר גם לקחת אותן לטיולים עם הילדים. מתאים לגילאי 6-10. 

מחיר: 95 ₪.

 

עולם הטבע – אמנות בגואש:

צילום:

בואו להכיר את עולם הטבע . צבעו את בעלי החיים שבטבע באמצעות צבעי גואש טבעיים. המטרה היא להכיר ולצבוע את החיות והצמחים בצבעים הטבעיים שלהם שבטבע. מתאים לגילאי 7 – 13.

מחיר: 130 ₪.

 

ערכות היצירה של חברת DJECO הצרפתית, חברה מובילה בתחום משחקי פרימיום איכותיים ומעוצבים לילדים, משלבות טכניקות שונות של עיצוב בחומרים ואביזרים מגוונים – החל מצביעה בצבעי מים, טושים, גואש, מדבקות, פאטצ'ים ועוד, בהתאם לנושא הערכה שנבחרה. כל ערכה מכילה את כל מה שצריך כדי להשלים את היצירה, ומגיעה עם חוברת הדרכה שלב אחר שלב, לקבלת התוצאה המושלמת של יצירת האמנות.

 

אחרי שנים של עיצוב תכשיטים וחלום אחד גדול, הקימה דליה הרטמן, חנות קסומה לעיצוב ומתנות בקדימה-צורן, מקום כפרי ושקט בדיוק כפי שהיא חלמה. "דלי'ס בית להשראה" מעניקה השראה עיצובית, ובנוסף מתקיימים בחנות אירועי פופ-אפ מתחלפים בהם דליה מארחת מעצבים ומעצבות מכל הארץ, כאשר כל אירוע הוא חגיגה אמיתית לחובבי האופנה, עיצוב, מוצרי ילדים ולייפסטייל. לאחרונה הוקמה גם חנות אונליין של דלי'ס בית להשראה, בה ניתן להזמין את כל המוצרים היפים והמיוחדים ולקבל במשלוח עד הבית.

 

ניתן לרכוש בדלי'ס בית להשראה, סנפיר 3, קדימה-צורן, בטלפון 054-929-2480

 

באתר  www.dali-s.co.il

 

שעות פעילות חנות:

ימים ב, ד  16:00 – 19:00

ימים ג, ה  10:00 – 13:00, 16:00 – 19:00

יום ו  10:00 – 14:00

שבת וראשון סגור.