כותרות אחרונות
Search

טיס קרב – ככה תהפכו לאחד כזה !

גיבוש לקורס טיס – צילום: 

 

טיס קרב – ככה תהפכו לאחד כזה !

מאמר המסקר את גיבוש טיס דרך עיני בוגרינו המשרתים כטייסים והמגבשים הפעילים בו תקבלו את כל הדגשים שיש להכיר על מנת לעבור אותו בהצלחה.

 

א. דגשים מאת מגבשי טייס.

ב. הליך הכשרה.

ד. טופס הרשמה לאימון ללא עלות.

 

עוד על קורס ההכשרה שתעברו על מנת להתקבל ליחידת עלית, לסיים מצטיין מסלול ולהיבחר ולהוביל את המבצע הבא, תמצאו בעמוד : כושר קרבי.

 

ככה תהפכו לפרח טייס !

על מנת להעניק לכם יתרון מעשי בחרנו לסקר למענכם את הנקודות עליהם יש לשים דגש כדי להעפיל לקורס היוקרתי בצה"ל.

 

תרגילים פיזים : אומנם גיבוש טייס מתאפיין באקטים מנטליים, דינמיים חברתיים ומחשבתיים, אך תמצאו בו את כל התרגילים הפיזים הקלאסיים שמתקיימים בכל גיבוש, ההבדל הוא כמות התרגילים האלו שתהיה קטנה משמעותית מגיבושים אחרים ומספר המקצים בהם שיעמוד על 8-12 לכל היותר, אך אל תטעו לתרגילים האלו יש משמעות רבה משום שהובלה בהם תזכה אתכם לאהדת הצוות וזכות ההובלה בתרגילים הדינמים בגיבוש.

 

גיבוש כושר קרבי – צילום: עדי אבלס

 

תרגילים דינמים חברתיים: בשונה מגיבוש אחרים גיבוש טייס מתאפיין בשתיקה רועמת, חצי מימי הגיבוש בפועל אתם תשבו בישיבה מזרחית כאשר הפקודה תהיה שעליכם לשמור על שתיקה ממושכת, המטרה של פקודה זו היא למצוא את המתגבש שיצליח לתפוס את ההובלה באקטים החברתיים, ביניהם בניית מבנה כצוות, שחזור תמונה, העברת צוות מצד אחד למשנהו וכיוצ'.

 

כנסו רגע לראש של המתגבש, שתקתם במשך יום שלם ועכשיו הורידו לכם את הרסן והעניקו לכם חזרה את קולכם, בנקודה זו גם האנשים המופנמים ביותר יצאו בשאגות, לכן מי שיצליח לתפוס את ההובלה דווקא מול קושי שכזה יעבור את הגיבוש – איך עושים זאת, הצטרפו אלינו.

 

תרגילי מחשבה: בסוג תרגילים אלו אחד הקריטריונים הבולטים הוא יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה והגדלת ראש ולכך ניתן דוגמא, בגיבוש טייס האחרון ביקשו מהמתגבשים לבנות את המבנה הגבוה ביותר, בעוד ששאר המלשבים יצאו כדי להרים אבנים תיקים שקים וציוד שנמצא משטח, מועמדינו נכנסו לתרגיל עם נקודת מבט אחרת לגמרי, כזו שאפשרה להם לבנות פחות אך להגיע לגבהים אחרים לגמרי.

 

חוויות י' פרח טייס – בוגר צוות נהריה:

הצלחתי בזכותם, קורס הכנה מושלם לשירות ביחידות עלית וקורס טייס בפרט.

עבדו איתנו בכמה שלבים, כאשר השלב הראשון היה הכנה פיזית פרטנית בה עברנו אימוני כושר קרבי לצד אימוני חדר כושר וליוי תזונאי מלא.

 

השלב השני היה הכנה דינמית עי תרגילי צוותים באימונים הצוות, סדנאות שנערכו עי פסיכולוגים מוסמכים ומעבר על חומרים אקסקלוסיביים שפתוחים רק לנו.

 

השלב השלישי היו סימולציות גיבוש טייס אותם העבירו סגל אדרנלין וניתחו תוכנות מחשב כדי להביא אותנו להתאמה מקסימלית כאשר כל המידע שניתן לאחר מכן תורגם לאימונים סאגה שהשלימו את החסר.

 

בקיצור לא יכולתי לבקש הכנה ממוקדת מזאת, ומניסיוני האישי אמליץ לכם עליה ורק עליה בלבד !

 

אלו הן חלק מהנקודות שיובילו אתכם בבטחה אל היעד כאשר את שאר הדגשים תוכלו למצוא בסרטון הבא : טיפים לגיבוש טייס הסירטון המלא:

 

גיבוש לקורס טיס – צילום: ״דובר צהל״

 

גיבוש טיס : הליך הכשרה:

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך הכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר, על כן איגדנו את אנשי המקוע המובילים בתחומם וביחד הרכבנו קורס הכנה הפועל לפי 7 השלבים הבאים :

 

  • קורס הכנה למיון צו ראשון
  • תכני שיגרה אקסלוסיבים
  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים
  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי
  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית
  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים
  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

 

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטיונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.

 

רוצים להפוך לטייס הבא – הצטרפו אלינו !

בשנת 2023 העפילו 18 מועמדי אדרנלין לקורס טייס, אתם יכולים להיות הבאים בתור !

 

אם אתם מבקשים קורס הכנה מבטיח שיוביל אתכם אל היעד ( סיירות העלית, חטיבת הקומנדו – דובדבן אגוז מגלן, יחידות ההתנדבות, רפאים והגדסרים המפוארים).

 

מערך הכשרה המורכב ממאות אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם בעלי הידע הניסיון והמומחיות להוביל אתכם אל הניצחון

 

אם אתם דורשים תוצאות בשטח ואת חברת הדגל של מערך יחידות העלית הצהליות – מקומכם איתנו

 

להצטרפות חייגו 0555695624 או לחצו על הביטוי כושר קרבי המופיע בראש המאמר, השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.