כותרות אחרונות
Search

יועצי פרישה לפנסיה מסבירים ללקוחותיהם את חשיבות ההתנהלות הכלכלית הנכונה.

צילום: FREEPIK

 

יועצי פרישה לפנסיה מסבירים ללקוחותיהם את חשיבות ההתנהלות הכלכלית הנכונה.

ישראלים רבים מגיעים לגיל הפרישה כשיש להם ארבעים אלף ₪ בלבד בחשבונות הפרישה שלהם. למרות שזה אולי נשמע כמו סכום משמעותי עכשיו, זה לא מספיק כדי לחיות מרגע שתפסיקו לעבוד. אם דחיתם את תכנון הפרישה, אז אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל.

 

יועצי פרישה לפנסיה מסייעים לכם להגשים את תקופת החלומות שלכם בגיל הפנסיה, אבל זה דורש מעט תכנון מראש מצידכם. מאמר זה מציג את חשיבות התחלת החיסכון המוקדם לפנסיה כדי להוביל לעתיד פיננסי פורה יותר.

 

יועצי פרישה לפנסיה מסבירים איך לחסוך למרות האינפלציה

עם הזמן, המחיר הכללי של סחורות ושירותים עולה ויורד. עם זאת, הוא בדרך כלל נוטה לעלות, ותהליך זה מכונה אינפלציה. לאורך זמן, אינפלציה יכולה להשפיע לרעה על ערך הכסף שחסכתם. הקפדה על ניהול חשבון פנסיה ייעודי היא צעד ראשון מצוין, אבל זה עוזר להתחיל בהקדם האפשרי.

 

אחד היתרונות של תכנון כלכלי נכון עם יועצי פרישה לפנסיה הוא שככל שתצברו יותר, כך תוכלו להתמודד טוב יותר עם ההשלכות הבלתי נמנעות של האינפלציה.

 

הבנת הצרכים

ישראלים רבים אינם יודעים כמה הם יצטרכו כדי לפרוש בנוחות יום אחד. ההנחה שיש לכם מספיק בחשבון עלולה להוביל לכמה הפתעות לא נעימות בהמשך הדרך. על ידי תכנון פרישה מוקדם ככל האפשר, ניתן לקדם ולהגדיל היטב את החיסכון.

 

יועצי פרישה לפנסיה מעריכים בדיוק כמה תצטרכו, כמו גם כמה כסף כדאי שתחסכו על מנת להשיג את מטרות ההתנהלות הכלכלית הנוחה שלכם בגיל הפרישה.

 

צילום: FREEPIK

 

יישום הצעדים הנדרשים לחיסכון

היועצים יסייעו לכם ליישם צעדים כדי לוודא שתשיגו את מטרותיכם. גורמים חשובים בחישוב זה יכללו:

  • הנכסים השוטפים שלכם
  • החיסכון הנוכחי שלכם
  • הוצאות המחיה החזויות שלכם
  • תזרים מזומנים נוח ויציב לאחר גיל הפרישה.
  •  

אמנם קיימים מחשבונים מקוונים שנועדו לשקול את הרכיבים האלה ולתת לכם הערכה כללית של צרכי הפרישה שלכם, אבל שום דבר לא מנצח עבודה ישירה עם יועצי פרישה לפנסיה מומחים בתחומם.

 

הנאה מפרישה נטולת מתחים

כשתפסיקו סוף סוף לעבוד, תוכלו ליהנות מגיל הפרישה, לעסוק בפעילויות ותחביבים חדשים שאתם נהנים מהם, ללא הנטל הכלכלי של תהייה מתי הכספים שלכם יגמרו. רמות הלחץ מגיעות לשיא בסביבות 15 שנים לאחר הפרישה. במהלך תקופה זו, 76% מהפורשים יחוו סוג כלשהו של מצוקה, והגורם העיקרי התורם הוא חרדה מכסף.

 

במצב כל כך מלחיץ, כל איכות החיים סובלת. אתם עלולים להתקשות לישון ולאכול, ופחות מכך ליהנות מנסיעות בתקופת הפנסיה או מבילויים. יועצי פרישה לפנסיה מסייעים לכם עם תכנון מראש, כך שרוב הלחץ הזה יופחת ותרגישו בטוחים בחיסכון הסכום הנכון.

 

כאשר יש לכם תמונה ברורה של צרכי הפרישה שלכם, אתם יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר כעת. החלטות אלו עשויות להיות אישיות או מקצועיות באופיין.