כותרות אחרונות
Search

טקס גזירת הסרט בפתיחת תערוכת התיירות IMTM

מימין לשמאל: ג'ימי זוהר נשיא התאחדות המלונות, מיכאל פדרמן יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, חיים כץ – שר התיירות, אייל שמואלי מיזמי תערוכת התיירות, ליאור גלפנד מיזמי תערוכת התיירות – צילום: ניר שמול 

 

טקס גזירת הסרט בפתיחת תערוכת התיירות "IMTM".

שר התיירות חיים כץ בטקס גזירת הסרט האדום בתערוכת התיירות הבינלאומית: "IMTM 2023  התיירות, בניגוד לעמדת האוצר, היא זרז כלכלי ולא נטל. ממשלת ישראל צריכה להחליט אם היא רוצה תיירות בישראל או לא".

 

הבוקר (14.2) נפתחה תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM בשיתוף משרד התיירות זו השנה ה-29: כ-158 ביתנים, מעל ל-750 מציגים, יותר מ- 40 מדינות, עשרות בכירים ושגרירים. טקס גזירת הסרט האדום התקיים במעמד בכירים ביניהם: שר התיירות מר חיים כץ, גב' טלי לאופר מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, מר מיכאל פדרמן יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, וסגן נשיא התאחדות המלונות מר ג'ימי זוהר.

 

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2023 IMTM – International Mediterranean Tourism Market, נפתחה היום (14.2) בפעם ה-29 בביתן 2 ב-EXPO תל אביב. השנה הגיעו לתערוכה מספר שיא של למעלה מ-750 מציגים, כ-158 ביתנים, למעלה מ-40 מדינות ועשרות בכירים ושגרירים מהעולם. בין המשלחות שהשתתפו השנה בתערוכה: מרוקו, פיליפינים, אזרבייג'ן, יפן, גאורגיה, ספרד, טורקיה, ברזיל, סרי לנקה, איטליה ועוד…

מימין לשמאל: ג'ימי זוהר נשיא התאחדות המלונות, מיכאל פדרמן יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, חיים כץ – שר התיירות, אייל שמואלי מיזמי תערוכת התיירות, ליאור גלפנד מיזמי תערוכת התיירות – צילום: ניר שמול 

 

טקס גזירת הסרט האדום, המסמל על פתיחת התערוכה, התקיים במעמד: שר התיירות מר חיים כץ, שר התחבורה של הרפובליקה הסלובקית מר אנדג' דולזל, מר מיכאל פדרמן יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל, מנכ"ל משרד התיירות מר דני שחר, גב' טלי לאופר מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, מר יוסי פתאל מנכ"ל לשכת מארגני התיירות, מר דני אמיר, יו"ר לשכת מארגני התיירות, סגן נשיא התאחדות המלונות מר ג'ימי זוהר, גב' עו"ד יעל דניאלי מנכ"לית התאחדות המלונות ויזמי תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM, אייל שמואלי וליאור גלפנד.

 

שר התיירות חיים כץ בטקס פתיחת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM: "התיירות, בניגוד לעמדת האוצר, היא זרז כלכלי ולא נטל. ממשלת ישראל צריכה להחליט אם היא רוצה תיירות בישראל או לא.  אני אעשה כמיטב יכולתי להגדיל את התקציב ולמנוע את כל הגזרות המיותרות והלא חכמות. אם נדמה למישהו שהוא יוכל לשפר את המאזן שלו בגזלה של התיירות בישראל- הוא טועה. המשרד בראשותי שם לו למטרה ללכת אקסטרה מייל בתחום השירות, עבור אזרחי ישראל והאורחים שלנו מרחבי העולם. הכסף של המשרד יהיה חכם. כבר השנה, נפעל לפי מודל המבוסס על תוצאה, לא נסבסד תיירות שמתקיימת בפועל מחוץ לישראל, נתגמל סוכני נסיעות על פעולות שיווק, רק בגין תייר שלן בארץ. אנו פועלים לקידום מהיר ויעיל של פרויקטים לפיתוח ושדרוג תשתיות, הוספת חדרי מלון והגדלת ההיצע התיירותי. תקציב המשרד ימומש בצורה מדידה. נדאג שכל שקל ישפר את חווית התייר והנופש הישראלי".

 

אייל שמואלי, מיזמי תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2023: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח זו השנה ה-29 את תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2023. אפשר לראות כיצד מידי שנה כלל נציגי מדינות העולם מגיעים לתערוכה, שכן בשנים האחרונות הישראלים הם אחד מהיעדים המרכזיים מבחינה תיירותית ועסקית בקרב המדינות השונות. השנה מציגי התערוכה חושפים בפני הישראלים מגוון רחב של מסלולים, קווי טיסה וחידושים טכנולוגיים, וזאת במטרה לסגור עסקאות להמשך השנה".

 

טקס פתיחת התערוכה – צילום: בוריס טמניק

 

גב' עו"ד יעל דניאלי מנכ"לית התאחדות המלונות: " התחלנו את השנה אופטימיים ומחכים לסיים אותה ולהכות את התחזיות ולהיות לפחות כמו ב2019. אני מזכירה כי אין תיירות בישראל בלי תיירים מהעולם ואנחנו מאמינים שנדע לעבור בשלום את המכשול ששם בפנינו כרגע משרד האוצר בדמות תוספת מע״מ לתיירים, גזירה שאין בה שום היגיון עברונו, כשלון זו לא אופציה״.

 

מר מיכאל פדרמן יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות בישראל: "אני גאה להיות בכנס התיירות הבינלאומי ה-29, תחום התיירות חשוב מאוד לכלכלה הישראלית, אני מקווה שהכנס יהיה מוצלח לפחות כמו בכנסים של 2019 ו- 2020".

 

IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על, ערוץ הטיולים והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

 

IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

 

לאתר התערוכה- www.imtm.co.il