כותרות אחרונות
Search

אולם תצוגה ראשון במרכז תל אביב למותג הרכב החשמלי "ORA" – מיליארד סינים לא טועים.!

צילום: יח"צ "כולמוביל"

 

האם איבן גבירול חלם לארח סינים?

מיליארד סינים לא טועים.!

אולם תצוגה ראשון במרכז תל אביב למותג הרכב החשמלי "ORA"  

 

"כלמוביל", יבואנית: מרצדס, יונדאי, מיצובישי וג'נסיס בישראל חנכה את אולם התצוגה הראשון של מותג הרכב החשמלי "ORA" של ענקית הרכב הסינית "Great Wall Motor".

 

בגזירת הסרט השתתפו אסף חרל"פ מבעלי "כלמוביל", יניב שיראזי, מנכ"ל "כלומביל", הארי מנג מנכ"ל "Great Wall Motor" אירופה, ארז סבג, סמנכ"ל יחידת הרכב הפרטי, יובל גור, סמנכ"ל שיווק "כלמוביל" ובכירים נוספים מקונצרן "GWM".

 

אולם הקונספט החדש של "ORA" בו מוצג הדגם הראשון שמושק בישראל ה- Funky Cat, ממוקם במרכז תל אביב ברחוב אבן גבירול במטרה להדגיש אורבניות צעירה ובועטת ומהווה את אולם התצוגה הראשון של יבואנית רכב במרכז תל אביב כחלק בלתי נפרד מהמרקם העירוני שבו חנויות, מסעדות, בתי קפה והולכי רגל.

 

צילום: יח"צ "כולמוביל"

 

האולם המציע חוויה שונה, כולל פינות ישיבה אינטימיות, בר סודה בטעמים וגולת הכותרת הוא מיצג הקרנת וידיאו ארט על גבי הרכבים בשעות הלילה כשהאולם סגור.

 

יניב שיראזי ציין כי המיקום בפריים לוקיישן הינו בחירה אסטרטגית של "כלמוביל" יחד עם היצרן להיות נוכחים בלב המרקם העירוני של העיר הגדולה. האולם בתל אביב הוא סנונית ראשונה לקראת פתיחת אולמות אורבניים נוספים בישראל.

 

אסף חרל"פ ציין כי הפעם האחרונה ש"כלמוביל" השיקה מותג רכב  בישראל היה לפני כ- 30 שנה ולכן ההתרגשות עצומה. כמו כן זו הפעם הראשונה ש"כלמוביל" משיקה מותג רכב מבוסס חשמל בלבד.