כותרות אחרונות
Search

"שטראוס" מציגה פיתוח ראשוני וחדשני בקטגוריית חטיפים לנשנוש – חטיף דגנים ופירות המיוצר בטכנולוגיה מהפכנית של ייבוש בהקפאה.

צילום: באדיבות סטודיו שטראוס

 

"שטראוס" מציגה פיתוח ראשוני וחדשני בקטגוריית חטיפים לנשנוש.

מדובר בחטיף דגנים ופירות המיוצר בטכנולוגיה מהפכנית של ייבוש בהקפאה.

* חטיפי UPLAND קוביות.

* חטיף הפודטק ללא תוספת סוכר, טבעוני וללא גלוטן.  

* בשלושה טעמים: תות וסלק, מנגו ואננס, אוכמניות ושוקולד.

 

"שטראוס" משיקה חטיף פודטק חדשני – "UPLAND" קוביות. החטיף, בקטגוריית הממתקים, מיוצר בטכנולוגיה מהפכנית של ייבוש בהקפאה המייתרת את השימוש ב"סוכרים מדביקים". הסדרה כוללת חטיפי דגנים ופירות בשלושה טעמים, המבוססים על חומרי גלם טבעיים בלבד. החטיפים מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית של ייבוש בהקפאה, מה שמעניק לחטיף חוויית נגיסה קראנצ'ית במיוחד.  ללא תוספת סוכר, טבעוני וללא גלוטן.

 

חטיף עם מרכיבים טבעיים:

קוביות UPLAND מכילות את כל אבות המזון בחומרים טבעיים בלבד, מה שמעניק להן יתרון תזונתי אדיר: פירות, ירקות, דגנים, קינואה, שקדים, זרעי דלעת, זרעי חמניות ועוד. כל אלו מלאים בסיבים תזונתיים ומקור לברזל, ויטמין C ואבץ. בחטיף ניתן לחוש את כל הטעמים עם רכיבים מהטבע – במינימום עיבוד, ללא חומרים משמרים, מייצבים או צבעי מאכל. מקור הסוכר הינו מהפרי או המייפל בלבד, ללא תוספת סוכר לבן.  

 

צילום: באדיבות סטודיו שטראוס

 

טכנולוגיית ייצור חדשנית: ייבוש בהקפאה:

החטיפים מיוצרים בטכנולוגיית ייצור חדשנית Freeze Dry – ייבוש בהקפאה, טכנולוגיה מתקדמת לייצור מזון, השומרת על הערכים התזונתיים והטעם ויוצרת מרקם קראנצ'י ייחודי.  הטכנולוגיה החדשנית התבססה עד היום על רכיב אחד בלבד, וכעת הצליחו בחברה לכלול מספר רכיבים.  ניתן לומר כי נכון להיום, אין מוצר בארץ הדומה בסוגו לקוביות UPLAND.

 

דינה שומינוב שטוף, מנהלת שיווק Better for you, שטראוס: "מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך שפותחה בעבר לאסטרונאוטים כדי לשלוח לחלל מזון קל, טעים ומזין. הטכנולוגיה מאפשרת לייבש את החטיף, ליצור מרקם אוורירי ולשמור על הצבע והטעם המקורי. בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת לייצר את החטיף ללא תוספת סוכר, המשמש לעיתים  כ"דבק" לחיבור הרכיבים השונים של החטיף, כפי שנהוג ברוב חטיפי הבריאות. השימוש בטכנולוגיה החדשנית יוצר חוויה סנסורית יוצאת דופן, אותנטית ומיוחדת, המדגישה את טעמי המקור של הרכיבים הטבעיים"

 

צילום: באדיבות סטודיו שטראוס

 

הרחבה של סדרת UPLAND:

סדרה זו מרחיבה את מותג UPLAND, שהושק השנה עם חטיפי Pressed Bars ביחד עם חברת TORR, מחממת הפודטק The Kitchen של שטראוס, שאף הם פותחו בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת  לייצר חטיפים ללא שום צורך בתוספת סוכר.  

 

ע"פ נתוני סטורנקסט 2022, קטגוריית חטיפי הדגנים סיימה השנה עם מכר של 262 מיליון ₪. הקטגוריה מאופיינת במוצרי נשנוש לדרך ומתחלקים לשתי קטגוריות: חטיפי חלבון וחטיפים עם צריכה מדודה של קלוריות וערכים תזונתיים נוספים כגון: רכיבים טבעיים, ללא חומרים משמרים ועוד…

 

צילום: באדיבות סטודיו שטראוס

  •  
  • משקל: 25 גרם
  • כשרות: OU
  • אורך חיי מדף: שנה
  • אלרגנים: עלול להכיל: חלב, סויה

זמין לרכישה ברשתות השיווק