כותרות אחרונות
Search

חודש פברואר – חודש של אהבה וזוגיות במלון הבוטיק וילה גליליי!

צילום באדיבות: וילה גליליי

 

חודש פברואר – חודש של אהבה וזוגיות  במלון הבוטיק וילה גליליי!

במהלך חודש פברואר יתקיימו יום המשפחה/ יום האם ויום האהבה- וולנטיין-דיי, לרגל אירועים אלו החליטו במלון הבוטיק וילה גליליי המארח זוגות בלבד, הממוקם בפסגת הר כנען בצפת ומעניק חוויה גלילית קסומה עם נוף עוצר נשימה ועיצוב אירופאי קסום באווירת פרובנס, על חגיגת אהבה וזוגיות יוצאת דופן.

 

צילום באדיבות: וילה גליליי

 

במסגרת חודש האהבה ולכל אורכו האורחים  יזכו אורחי המלון להטבה מיוחדת על כל הפעילויות המלון. כל אורחי המלון ייהנו מבקבוק יין אדום ופינוק לב מתוק בחדר.

 

צילום באדיבות: וילה גליליי

 

בנוסף, המתארחים במלון באמצע השבוע (א-ד) ייהנו ממבצע מיוחד: לילה לזוג + טיפול ספא זוגי+ ארוחת בוקר ב 999 ₪ בלבד. מי מכם שייבחר להגיע ליומיים, ייהנה מלילה שני ב-50% הנחה ובחירה של הטבה נוספת- ארוחת ערב במסעדת השף סומאק  או טיפולים נוספים.

 

צילום באדיבות: וילה גליליי

 

גם במתחם הספא של המלון מחכים לכם מבצעים אטרקטיביים – חבילת אהבה זוגית הכוללת ארוחת בוקר זוגית + שימוש במתקני המלון + טיפול ספא זוגי במחיר מיוחד לחודש האהבה-  650 ₪ כאשר האורחים ייהנו גם מפלטת פירות העונה ויין הבית.

 

צילום באדיבות: וילה גליליי

 

ומה לגבי הוולנטיין? במסעדת השף הגלילית "סומאק" הממוקמת במתחם מלון הבוטיק וילה גליליי מזמינים את הזוגות האוהבים מליל הולנטיין (14.2) ועד ה- 24.2 ליהנות מיין אדום חופשי לכל אורך הערב, פרח אדום לכל אישה וקינוח לב מתוק ומיוחד- על חשבון הבית.

 

צילום באדיבות: וילה גליליי

 

לפרטים נוספים והזמנות: https://www.villa-galilee.com/ או בטלפון- 0733746163