כותרות אחרונות
Search

חדש – מנשא "Bonding" – מנשא ביתי למנוחה והתפתחות….

 

 

 

חדש – מנשא "Bonding".

פיתוח חדשני ובלעדי – מנשא ביתי למנוחה והתפתחות המאפשר תנאים אופטימליים ליצירת קשר עין וחיבור עמוק עם התינוק.

 

צילום: יח"צ

 

 

מחקרים ומאמרים מראים שהתפתחותו הרגשית, הקוגניטיבית ואפילו הפיזית של התינוק מושפעת באופן ישיר מכמות האינטראקציות המשותפות. כמו כן, הוכח במחקרים, שקשר עין ארוך ורציף מהווה את הבסיס הנחוץ ליצירת היקשרות עמוקה יותר ולעידוד למידה. קשר העין מעודד את פיתוח היכולת של התינוק לווסת רגשות ולהרגיע את עצמו. מנשא "Bonding" – מוצר חדש ובלעדי בישראל, תוכנן במיוחד כדי ליצור חוויה נעימה שתספק את התנאים האופטימליים ליצירת קשר עין, מגע מקרוב וחיבור עמוק עם התינוק.   

 

צילום: יח"צ

 

מנשא "Bonding" בטיחותי לשימוש מגיל לידה ועד 10 ק"ג. ללבישה קלה, עם  קשת אשר מונחת על הירכיים ורצועות  צד מתכווננות המאפשרות לשנות תנוחה גם באמצע השימוש במוצר. את התינוק חוגרים ברתמת הבטיחות עם אבזמים נוחים לכוונון, כך שהרתמה תתאים בנוחות לתינוק וגם תוכל לגדול יחד איתו. הבדים ניתנים להסרה ולכביסה והמנשא קל לאחסון.

 

צילום: יח"צ

 

"Bonding" מכוון את התינוק כך שמרכז שדה הראיה שלו מופנה אל פני ההורה, כאשר לתינוק נוח והוא רגוע, מבטו מכוון ומרוכז בהורה ונוצר יותר קשר עין. הדבר יוצר מעין 'בועה של אינטימיות' בה התינוק וההורה מרוכזים ומחוברים אחד לשני. השימוש ב "Bonding" מאפשר להאריך את 'זמן החיבור' ולבנות קשר משמעותי ומשפיע יותר. קשר כזה מעניק לתינוק ביטחון ושליטה עצמית, ומפתח את יכולותיו בצורה בריאה ומהירה יותר. המרחק מההורה מתאים לפוקוס של עיני התינוק בגיל המוקדם, התינוק וההורה מקבלים תמיכה המספקת נוחות. הוספת תמיכה לרגלי ההורה מונעת את התעייפותן ומאפשרת הרפיה ונינוחות.  הידיים   של ההורה והתינוק חופשיות ופנויות לאינטראקציות.

 

מחיר לצרכן: 350 ₪, משלוח חינם

ניתן להשיג: babybonding.com