כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים: תתאפסו על עצמכם!

צילום: יח"צ

 

חדש על מדף הספרים: תתאפסו על עצמכם!

סלקו מחשבות שליליות ותתחילו לחיות.

 

מחבר הספר גארי ג'ון בישופ: "האובססיה שלנו ביחד לוודאות עלולה להניב תוצאות טרגיות ובעצם להזיק לנו, משתי סיבות. הראשונה היא שמרחב חוסר הוודאות הוא המקום שבו החיים מתרחשים באמת, שם אתם יוצרים ומנצלים הזדמנויות חדשות, צומחים, חווים דברים ומפיקים תוצאות ייחודיות וחסרות תקדים. חוסר הוודאות הוא המפתח שלכם לחדשנות.

כשאתם נשארים במרחב הנוח שלכם, וממשיכים לבצע את אותן הפעולות שתמיד ביצעתם, אתם למעשה חיים בעבר ולא נעים קדימה, אל העתיד. אתם חוזרים על הפעולות וההתנהגויות שבעבר היו כרוכות בסיכון משום שלא ידעתם מה יהיו ההשלכות שלהן, אך כעת הן כבר בגדר שגרה מוכרת.

חישבו על זה: איך תוכלו להגיע למקומות חדשים ואם אתם לעולם לא יוצאים מהבית? איך תוכלו ליצור מערכות יחסים אם לא תפגשו אנשים חדשים?איך תוכלו להגיע לתוצאות חדשות באמצעות אותן פעולות ישנות".

 

צילום: יח"צ

 

רב המכר של הניו יורק טיימס "תתאפסו על עצמם" שנמכר עד היום ביותר מ-2 מיליון עותקים יוצא לאור בעברית. מחבר הספר גארי ג'ון בישופ כיהן במשך שנים בתפקיד בכיר באחת מחברות ההתפתחות האישית המובילות בעולם, וחקר בעצמו לעומק שני זרמים בפילוסופיה, אונטולוגיה ופנומולוגיה. לאחר שנים שבהן הנחה תוכניות התפתחות מגוונות לאלפי אנשים ברחבי העולם, הוא מקדם כיום את השיטה שפיתח "פילוסופיה אורבנית".

 

"תתאפסו על עצמכם" מציע גישה ישירה, פשוטה ונטולת תירוצים, שמעודדת לנטוש את הספק והפחד העצמי כדי לחיות סוף סוף את החיים הטובים ביותר שאנו רוצים לעצמנו. בספר תמצאו כלים פשוטים לדילוג על מחסומים פנימיים ויציאה מהרגלי חיים שתוקעים אותנו ומכבידים עלינו.

 

 "תתאפסו על עצמכם" הוא קריאת השכמה, שמזכירה לנו את הפוטנציאל האמיתי שלנו, גורמת לנו להתאפס על עצמנו ולצלול עמוק אל תוך החיים על באמת.

 

167 עמודים,

הוצאת מטר,

98 שקל,

להשיג ברשתות הספרים ובחניות הספרים המובחרות.