כותרות אחרונות
Search

חגיגת המימונה המסורתית בכפר-סבא.

צילום: רמי זרנגר

 

חגיגת המימונה המסורתית בכפר-סבא

אתמול (מוצ"ש), במוצאי חג הפסח כבכל שנה, התארחו ראש העיר רפי סער יחד עם סגן ומ"מ ראש העיר דני הרוש בחגיגות המימונה אצל משפחות ברחבי העיר שפתחו את בתיהן.

 

ראש עיריית כפר סבא רפי סער – צילום: רמי זרנגר

 

ראש העיר רפי סער: "חג המימונה הוא חג לאומי המאחד את עם ישראל על כל עדותיו, ומרגישים את החום והאהבה של המשפחות המארחות, בעיקר כשעוברים ממקום למקום ורואים את שפע המאכלים המתוקים בסיור המימונות המסורתי בניצוחה של אליס גל הנפלאה החל משכונת יוספטל ובכל העיר. שמחתי להתארח ולקחת חלק הערב בשמחת חג המימונה בבתי התושבים ברחבי העיר, בשבילי זו כבר מסורת של למעלה מ-30 שנים. אני רוצה להודות למשפחות המארחות הממשיכות עם המסורת ופותחות את בתיהם לאירוח כיד המלך".

 

ראש עיריית כפר סבא רפי סער – צילום: רמי זרנגר

 

בהמשך הערב, הגיעו אלפים מתושבי כפר סבא לכיכר העיר הסמוכה לקניון ערים, כדי לחגוג את המימונה וסיום חג הפסח. את פני האורחים שהגיעו לכיכר קיבלה אליס גל יו”ר הפדרציה העולמית ליהדות מרוקו בכפר סבא יחד עם להקת "סהרה" שהנעימה עם מוזיקה מרוקאנית אותנטית. בתום הופעתה של להקת "סהרה" וחלוקת תשורות לחברי ועדת המימונה על ידי ראש העיר רפי סער. ברך ראש העיר את הבאים  בברכה המסורתית "תרבחו ותסעדו" והזמין לבמה את הזמרת עדן בן זקן שהקפיצה את הקהל. 

 

ראש עיריית כפר סבא רפי סער מברך את באי החגיגה – צילום: אבי בר

אליס גל יו”ר הפדרציה העולמית ליהדות מרוקו בכפר סבא מברכת את באי החגיגה – צילום: אבי בר

עדן בן זקן בהופעה – צילום: אבי בר

 

צילום: אבי בר