כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – סודות ההצלחה של נפוליון היל.

 

צילום: יח"צ

 

חדש על מדף הספרים – סודות ההצלחה של נפוליון היל.

הדרך לשגשוג ולהצלחה מאת מחבר רב המכר "חשוב והתעשר"

 

הוצאת אור-עם משיקה ספר החושף גילויים חדשים וכנים על חייו של נפוליון היל ושלל דוגמאות מחייו מרובי המהמורות. היל, מחברו של ספר המוטיבציה הנמכר ביותר בכל הזמנים "חשוֹב והתעשר", נחשב לגורו של כל הגורואים להצלחה.

 

היל, שנפטר בשנת 1970, גדל בנסיבות חיים חסרות רחמים, כמו רבים ממושאי כתיבתו, ויצא בגיל מוקדם לחפש את התשובה לשאלה הרלוונטית והמתחדשת תמיד: מה הופך אדם למנצח? עם מכתב המלצה בכיסו מאנדרו קארנגי, איש עסקים ונדבן אמריקאי,  גילה היל את סודותיהם של המנצחים הגדולים של העולם בכך שעשה מה שאיש לא חשב לעשות לפניו: הוא פשוט שאל אותם כיצד הפכו להיות גדולים. תוך כדי התהליך, כנגד כל הסיכויים, הפך בעצמו למנצח, עד שמצא את עצמו בשורה אחת עם אותם אישים דגולים.

 

צילום: יח"צ

 

אבל לפני שהפך לנפוליון היל עטור התהילה, הגשים חלום ילדות בכך שייסד שני כתבי עת. הספרים שכתב ופרסם לימים הם כולם מעשירים ומחכימים, אך דווקא בכתבי העת המוקדמים האלה התיר נפוליון היל את חרצובות לשונו, והרשה לעצמו להתבטא ביתר חופשיות, כולל גילויים כנים על עצמו ושלל דוגמאות מחייו מרובי המהמורות.

 

הספר "סודות ההצלחה של נפוליון" הוא לקט מובחר מאותם מאמרים מוקדמים. מאמרים אלה שלא נודעו כמעט עד כה, הם מרעננים ופוקחי עיניים.

 

160 עמודים

מחיר: 98 ש"ח

 

להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט www.bookme.co.il