כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "להיות מובילה בעולם העסקים" – מאת: טיפאני פאהם

להיות מובילה בעולם העסקים – צילום: יח"ץ

 

 

"Mogul  You Are A"

         חדש על מדף הספרים – "להיות מובילה בעולם העסקים" – מאת: טיפאני פאהם

* כך תעשי את הבלתי אפשרי, תעשי את זה בעצמך, ותעשי את זה עכשיו.

* תרגום מאנגלית: מיכל כהן, עריכת התרגום: נירית צארום.

* רב מכר של הוול – סטריט ג'ורנל.

 

בגיל 27, ייסדה טיפאני פאהם את "Mogul"  – אימפריית טכנולוגיה ותקשורת בינלאומית המיועדת לנשים. טיפאני היא הוכחה חיה לעובדה שהחוקים הישנים בנוגע להצלחה פשוט אינם תקפים עוד. בספרה היא מנסחת את הכללים החדשים בכל הנוגע לבחירה במה שמלהיב אותך ובמה שנדרש בכדי לפלס לעצמך את המסלול שלך בעידן של שיבושים ומהפכות טכנולוגיות.

 

להיות מובילה בעולם העסקים, עוסק במציאות החדשה שבה מעטות מאיתנו יעבדו לאורך כל הקריירה במקום עבודה אחד בלבד, כמו גם בעובדה, שאין בנמצא נוסחה פשוטה ל"חיים טובים" – לא מקצועית ולא אישית. כדי להצליח, עלינו להגיב בזריזות, להיות גמישות ולחשוב בצורה אסטרטגית. להיות מובילה בעולם העסקים הוא מפת דרכים חיונית לחיים ולקריירה תובעניים ומאתגרים – אבל גם מלהיבים ועתירי הזדמנויות, אם רק תדעי להיכן להביט.

 

להיות מובילה בעולם העסקים – צילום: יח"ץ

 

טיפאני פאהם היא מייסדת ומנכ"לית "Mogul", אחת הפלטפורמות הגדולות בעולם לנשים, שמאפשרת להן להתחבר, לשוחח ולהעביר ידע מאחת לשנייה. כמתכנתת, היא פיתחה את הגרסה הראשונית של "Mogul", שמגיעה כיום למיליוני נשים ב-196 מדינות, באמצעות אפליקצייה, באתר באינטרנט, דרך האימייל והרשתות החברתיות, ספרים, טלוויזיה, סרטים ואירועים. לטיפאני הוענקו שלל ציוני שבח ופרסים מטעם גופים עסקיים ועיתונאיים, ובין השאר נמנתה עם רשימות "30 מתחת ל-30" של כתב העת 'פורבס' בתחום התקשורת, "30 הנשים החשובות ביותר מתחת ל-30" בתחום הטכנולוגיה של מגזין 'ביזנס אינסיידר', "30 נשים מתחת ל-30 שמשנות את העולם" של כתב העת 'אל'. טיפאני הינה בוגרת אוניברסיטת ייל ובית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הרווארד.

 

דאנאקוד: 99-2394

מחיר: 118 ₪

 מס' עמודים: 208

 הוצאה: מטר הוצאה לאור