כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף המשקאות הקלים בישראל – "Growper" משקה מוגז טבעי ואורגני.

צילום: יח"צ "גרופר"

 

פרי . מים . גז  וזהו ! 

מהפכת הבריאות בשוק המשקאות המוגזים יוצאת לדרך עם  "Growper" משקה מוגז טבעי ואורגני.

ההמשקה החדש המהווה אלטרנטיבה קלילה ובריאה למשקאות הממותקים  יופץ כבר מהחודש ברשת "שופרסל", צה"ל, תחנות דלק. רשת am;pm, מסעדות ובתי קפה.
עד הקיץ צפוי המשקה להימכר ב-3000 נקודות ברחבי הארץ 

 

צילום: יח,צ

 

הטעמים שנמכרים כיום הם:

תפוזזה – תפוז דם דומדמניות,

תפוחחה – תפוח אננס,

לימוננדה – לימון ליי.

 

צילום: יח"צ "גרופר"

 

בחודשים הספורים מאז שעלה למדף, מכר "גרופר" למעלה מחצי מיליון בקבוקים, עם צפי לנתח שוק עתידי של 4 אחוזים. עלות ההשקעה בפיתוח המוצר שהחל דרכו בגיוס המונים- כמיליון וחצי ₪.

 

מהפכת הבריאות בשוק המשקאות הקלים בישראל יצאה לדרך! "גרופר", המשקה המוגז הטבעי והאורגני הראשון בישראל, מציע אלטרנטיבה קלילה ובריאה למשקאות הממותקים וצפוי לכבוש בסערה בקיץ הקרוב את לב הצרכן הישראלי.  שיווקו של "גרופר" בישראל, מקדים מדינות רבות בעולם והוא תואם את המגמה העולמית לכיוון מוצרים בריאים יותר ונטולי תוספת סוכר. השם  "Growper" – "גרופר" הוא חיבור שם משפחתם של שני היזמים  יובל גרודק ולירון קופר.

 

"גרופר", משקה פירות אורגני מוגז טעים ומרענן הינו משקה ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח. המשקה העשוי פירות אורגנים בלבד מיוצר בתהליך השומר על ערכי הפרי. רק פרי, מים, גז וזהו.  המשקה מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל ואלטרנטיבה בריאה וטבעית לחלוטין (כ-50% פרי) למי שצורך משקאות קלים ומוגזים, במציאות בה השוק נשלט ע״י חברות המשקאות הגדולות שמוכרות משקאות ממותקים, עתירי קלוריות וחומרים לא טבעיים.

 

לירון קופר יזם ובעלים – צילום: אבי בר

 

"גרופר" שם לעצמו מטרה לעודד, להנגיש ולאפשר צריכה בריאה דרך אחד המוצרים הנצרכים ביותר ביומיום-המשקאות הקלים. "גרופר" מיוצר בהולנד ופולין ופותח במשך שנתיים, בעלות של כמיליון וחצי שקלים. בתהליך הפיתוח דוייקו הטעמים ואוזנו כך שיתאימו לחיך הישראלי, הופחתה כמות הקלוריות, נבחרו חומרי הגלם הנכונים והאריזה זכתה לעיצוב ומיתוג צעיר וחדשני.

 

"גרופר" נחשב לאחד המיזמים המוצלחים בתחום גיוס ההמונים. ההון הראשוני גויס באמצעות הדסטארט מצליח ,במסגרתו נמכרו מאות אלפי בקבוקים והמשיך בגיוס הון ושותפים לדרך באמצעות FundIt במסגרתו גויסו 4 מליון ש״ח בתמורה למניות. כחצי שנה בלבד מאז עלה למדפים, "גרופר" נמכר היום במעל ל-1500  נקודות מכירה: רשת שופרסל; צה"ל; תחנות הדלק דור אלון, רוב חנויות ורשתות הטבע, מעדניות, בתי קפה , AM:PM,  טיב טעם, רשתות ובתי הטבע, מסעדות ובתי קפה וזמין לרכישה גם דרך  אתר האונליין של החברה.

 

עופר שכטר שותף ופרזנטור – צילום: אבי בר

 

על פי נתוני החברה , נמכרו בחודשים הספורים לפעילות המותג מעל חצי מיליון בקבוקים! בקיץ 2022 צפוי "גרופר" להימכר בכ-3000 נקודות מכירה ובשנה השלישית לפעילותו צפוי להיות בעוד נקודות  רבות ברחבי הארץ ולפרוץ לשוק הבינלאומי.

 

השוק בישראל מונה כ-23,000 נקודות מכירה פוטנציאליות, עם צריכה חודשית אישית העומדת על כחצי מלון משקאות. על פי נתוני נילסן, שוק המשקאות הקלים (כולל מים) גלגל בשנה האחרונה בישראל כ-  2.85 מיליארד שקל, מתוכם 1.3 מיליארד שקל בשוק המשקאות המוגזים. בחינה של שוק המשקאות המוגזים הצבעוניים (שאינם סודה או קולה) מראה ירידה של 3.2% בהיקף המכירות וירידה של 5.6% בהיקף הליטרים, ככל הנראה על רקע התגברות המודעות לצריכה בריאה יותר.

 

בתמונה מימין דורון פרנקנשטיין מנכ"ל בלו אינטרנשיונאל, עופר שכטר שותף ופרזנטור, לירון גרופר יזם ובעלים, יובל גרודק יזם ובעלים – צילום: אבי בר

 

מאחורי המוצר החדש "גרופר" עומדים היזמים לירון קופר ויובל גרודק, שהכירו בלימודי וטרינריה וזיהו צורך ופוטנציאל ענק בשוק המשקאות הקלים. השניים חיפשו ליצור משקה קליל ובריא שהוא אלטרנטיבה למוגזים המוכרים, אבל הוא לא ממש מיץ טבעי וכבד – אלא משקה קליל וטעים שאפשר לשתות בלי רגשי אשמה. ככל שהפרויקט הפך רציני, הם עזבו קריירות מצליחותכשנתיים התמקדו בפיתוח המוצר. 

 

השניים חברו לשחקן עפר שכטר שנכנס בתור שותף עסקי ופרזנטור  והתמקדו בקידום אג'נדה לצריכה בריאה אשר תיצור שינוי תודעתי במטרה להביא מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם.  על חברי הדריקטוריון נמנים רונן אבישר שכיהן בתפקידים בכירים בחברה המרכזית למשקאות דורון פרנקנשטיין מנכ"ל בלו אינטרנשיונאל.

 

צילום: יח"צ

 

"גרופר"  זמין כרגע בשלושה טעמים מרעננים ,בבקבוקי זכוכית בנפח של 330 מ"ל, בעלי פקק הנפתח ידנית בסיבוב ללא צורך בפותחן בקבוקים. 

 

הטעמים שנמכרים כיום הם:

תפוזזה – תפוז דם דומדמניות,

תפוחחה – תפוח אננס

ולימוננדה – לימון ליים.

 

מחיר כל בקבוק כ-9 ש״ח ליחידה.

מחיר אטרקטיבי מאד ביחס למוצרים טבעיים ואורגנים אחרים.

"גרופר" הינו בכשרות בד"ץ הרב מחפוד, בעל תו ויגן פרנדלי ואינו מכיל גלוטן.