כותרות אחרונות
Search

הספוגים המחייכים של המותג האהוב "Scrub Daddy" עושים עליה לישראל.

ספוג הניקוי "סקראב דדי" מגיע לישראל צילום: "סקראב דדי"

 

הספוגים המחייכים של המותג האהוב "Scrub Daddy" עושים עליה לישראל.

לרגל חג הפסח הבא עלינו לטובה, מותג הניקיון האהוב בארה"ב "Scrub Daddy" מגיע לישראל.

 

חברת "ר.ב.דגנים" חתמה על הסכם יבוא בלעדי עם חברת "SCRAB DADDY" המשווקת את ספוג הניקיון הפונקציונאלי המהפכני, אחד משלושת המותגים הנמכרים ביותר בארה"ב. הספוגים המחייכים של  "Scrub Daddy" עשויים מחומרים מיוחדים ומנקים ביעילות את כל סוגי המשטחים והכלים.

 

ספוג הניקוי "סקראב דדי" מגיע לישראל – צילום באדיבות "סקראב דדי"

 

יבואנית מוצרי המזון והצריכה "ר.ב.דגנים", בבעלות רחל ברודנו, נכנסת לראשונה לתחום הניקיון. החברה חתמה על הסכם זיכיון בלעדי עם מותג מוצרי הניקיון השלישי בגודלו בארה"ב, "Scrub Daddy". לרגל פסח, תחל החברה לייבא לישראל את מוצרי המותג הפופולארי, הכוללים ספוגי ניקוי מיוחדים לכלים ומשטחים. בשלב הראשון תייבא החברה את הספוג המקורי "Scrub Daddy", ספוג עגול וקשיח, המגיע בליין נרחב של צבעים, את "Scrub Mommy", ספוג שחציו קשיח וחציו רך המיועד לספיחת הלכלוך ואת Scrub Daddy Lemon, ספוג בתכונות הספוג המקורי, בתוספת ריח לימון.

 

ספוג הניקוי "סקראב דדי" מגיע לישראל – צילום באדיבות "סקראב דדי"

 

הספוגים המחייכים של "Scrub Daddy", הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשבים לספוגים מהפכניים, רב שימושיים ואיכותיים. הספוגים מתאימים לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, כיורים, חדרי אמבט, גרילים ועוד… הספוגים אינם סופחים ריחות וכתמים, לא מתפוררים וניתן לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג ביעילות כל משטח ואינו מותיר שריטות. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לכל צורה של כלי וכוס. ספוג הניקוי הייחודי צבעוני וחייכני, נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ- 3 חודשים. צבעוניות הספוגים מאפשרת להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וחלב וליצור בידול באיזורי הניקיון.

 

ספוג הניקוי "סקראב דדי" מגיע לישראל – צילום באדיבות "סקראב דדי"

 

חברת "Scrub Daddy" הוקמה על ידי אהרון קרוז, יהודי אמריקאי שהיה בעברו מכונאי מוסמך, אשר חיפש פתרון לבעיית הלכלוך בידיים שנוצרה מעבודתו. מתוך שנות הניסיון שלו פיתח כריות ניקוי מיוחדות בעזרתן הצליח להסיר כל לכלוך. מצויד בהבנה שיש לו ביד מוצר מנצח הוא רשם אותו כפנטנט ובשנת 2012 החליט להשתתף בתוכנית "הכרישים", בה הוכתר "Scrub Daddy" כמוצר המצליח ביותר והפך להצלחה בין לילה. כיום נמכרים מוצרי המותג ברשתות הקמעונאיות הגדולות ביותר בארה"ב במיליוני יחידות מידי שנה.

 

רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב.דגנים: "אנו שמחים להביא בשורה במדף מוצרי הניקיון באמצעות מותג איכותי כמו "Scrub  Daddy" ובטוחים שבמדינה חובבת ניקיון כמו ישראל, יהפוך המותג לאהוב ביותר גם כאן".

 

ספוג הניקוי "סקראב דדי" מגיע לישראל – צילום באדיבות "סקראב דדי"

 

חברת "ר.ב.דגנים" הנה יבואנית מתמחה של מותגי מזון בינלאומיים. החברה בעלת מייצגת באופן בלעדי בישראל את חברת Post, יצרנית דגני הבוקר אוראו, יצרנית הפירות היבשים Sun-Maid, יצרנית הקונפיטורות Bonne Maman, מותג דגני הבוקר Weetabix, מותג הסוכריות העולמי PEZ, יצרנית התבלינים העולמית McCormick ועוד…

 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 – 19.90 ₪ ליחידה.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.