כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – מתאם תקע שקע חכם של "FETAYA ELECTRICS" שהופך את הבית לחכם!

צילום יח"צ פתיה 

 

 

הופכים את הבית לחכם!

חדש על המדף – מתאם תקע שקע חכם של FETAYA ELECTRICS

חברת "FETAYA ELECTRICS" משיקה מתאם תקע-שקע חכם WIFI שהופך כל מכשיר חשמלי המתחבר אליו לחכם באמצעות אפליקציה ייעודית ונוחה של "Fetaya Smart", להפעלה מבוקרת ולשליטה מרחוק. באפליקציה ניתן לסנכרן כמה מכשירים, לפי מספר המתאמים שרוכשים, ישנו גם מפסק ראשי הסוגר ופותח את כל המכשירים המחוברים, ליציאה בראש שקט מהבית.

 

 

את המתאם של "FETAYA ELECTRICS" ניתן לחבר לכל שקע, כאשר הוא מתחבר לרשת ה-WIFI ובאמצעות הסמארטפון או הטאבלט ניתן לתפעול מרחוק. ניתן לחבר מספר מתאמים בהתאם לנקודות שנרצה להפוך לחכמות וניתן לשלוט בכל נקודות החשמל שחיברנו ע"י אפליקציה ייעודית.

 

כך למשל אפשר להפוך מכשירים כמו טלוויזיה, מאווררים, מזגנים, למכשירים חכמים הניתנים לתפעול מחוץ לבית אם שכחנו אותם דולקים, לכבות מהמיטה או מהגינה, ביציאה מהבית, ועוד… המתאם חסין אש, בלתי שביר ומגיע עם אחריות למשך שנתיים ממועד הרכישה.

 

עופר פתיה, מנכ"ל ובעלים: "החברה מייצרת ומשווקת מוצרים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר ומפתחת מוצרים ייחודיים, מתקדמים וחדשניים. אנו גאים לשווק את מוצרינו בעשורים האחרונים לאלפי לקוחות מרוצים – יזמים, יועצים, קבלנים, אנשי מקצועי, מפעלים, מוסדות וחשמלאים ובשיתוף פעולה מלא עם מערך הסיטונאים והמשווקים המורשים בכל הארץ".

 

צילום יח"צ פתיה 

 

מחיר: 120 לצרכן.

ניתן להשיג אצל סיטונאים, חנויות החשמל והמשווקים המורשים.

 

חברת "FETAYA ELECTRICS" הינה מהחברות הוותיקות בענף החשמל בישראל. החברה עוסקת בייצור, ייבוא ושיווק של אביזרי חשמל ותאורה , נמצאת תחת מערכת בקרת איכות ISO-9001 ובפיקוח מלא של מכון התקנים הישראלי. מוצרי החברה נמכרים אצל סיטונאי חשמל בכל רחבי הארץ מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, בחנויות אביזרי חשמל, משווקים מורשים, ברשת אייס באופן בלעדי ובהום סנטר. חברת "FETAYA ELECTRICS" שותפה בפרויקטים נרחבים ובין לקוחותיה נתב"ג 2000, צה"ל, משרד הביטחון, חברת חשמל – ספק מורשה, חברת בזק – ספק מורשה, אלקטרה מערכות, תדיראן סחר בע"מ ועוד…