כותרות אחרונות
Search

חדשנות ברכש כערך עסקי – כנס בכירי הרכש השנתי יתקיים בתאריך 15/6 ב"אווניו" קרית שדה התעופה.

אריה בן שמואלי מנכל "משיק" – צילום "משיק"

 

 חדשנות ברכש כערך עסקי – כנס בכירי הרכש השנתי יתקיים בתאריך 15/6 ב"אווניו" קרית שדה התעופה.

הכנס ייערך בהובלת חברת הייעוץ הבינלאומית משיק בשיתוף הפורום הישראלי לתפעול ולניהול שרשרת האספקה.

בכנס תתקיים הכרזה על הזוכים בתחרות ארגון הרכש המצטיין לשנת 2021.

 

שרשראות האספקה הבינלאומיות עמדו בשנתיים האחרונות בפני אתגרים בסדרי גודל כפי שלא היו מעולם: המגיפה העולמית בשילוב המלחמה על אדמת אירופה, הציבו את נושאי הרכש ושרשרת האספקה במרכז התודעה הציבורית, ופונקציית הרכש הוכיחה את עצמה שוב ושוב כמרכיב חיוני היודע להגיב במהירות לאתגרים על מנת לייצר ולשמר רציפות עסקית, כלכלית וחברתית.

 

כשהעולם מנסה להתאושש מגלי ההלם שהיכו במערכי האספקה שלו, ולאחר שפונקציית הרכש הוכיחה את ערכה בזמן משבר, נועד הכנס השנתי לבחון כיצד ימשיך הרכש לפעול ביצירתיות ובחדשנות ולנצל הזדמנות פז, לעצב ולהטמיע שיטות בשרשרת האספקה והרכש, שיהיו בעלות איתנות ואחריות עבור אתגרי השנים הבאות.

 

אריה בן שמואלי מנכל "משיק" – צילום "משיק"

 

אריה בן-שמואלי מנכ"ל "משיק" ("Mashik"): "האירועים האחרונים, לרבות מצוקת חומרי הגלם שחצתה מגזרים וענפים במשק, הדגישו כי זווית ראיית הרכש היא לא רק עניין של לוגיסטיקה ועלות, אלא גם של חדשנות עסקית, תגובתיות מהירה ויצירתיות מסחרית. אלו הם נושאי הליבה שעל ארגונים לתת עליהם דגש מרכזי כקריטיים לחוסנם העתידי". 

 

סיגל ג'ורג'ביץ' מנכ"לית "SCM" הפורום הישראלי לתפעול וניהול שרשרת האספקה: "היצירתיות שהפגינו מחלקות הרכש בארגונים היא שסייעה להם להיחלץ ממשברים בשרשרת האספקה, לשמר את החוסן שלהם, להפוך את הקשיים להזדמנויות ולאפשר את פעילותם השוטפת נוכח האתגרים הרבים. האירוע השנתי ישים זרקור על הישגי מחלקות הרכש באימוץ ארגז כלים חדשני ומוכוון טכנולוגיה, התורם למינוף העסקי של הארגון כולו".

 

את האירוע יוביל יו"ר הכנס רענן עמיר, דירקטור רכש גלובאלי בנטפים. עוד ישתתפו עו"ד אביחי אהרונוף, מומחה בהסכמים מסחריים מקומיים ובינלאומיים, אביתר פרץ- מנהל חדשנות וטכנולוגיה, חבר הנהלת אגף החשב הכללי במשרד האוצר,  ליאור מנגד, דירקטור רכש כללי, אמדוקס, דינה גרץ סמנכ"לית רכש גלובאלי בכיל, אייל מורד מהתעשייה האווירית ובכירים נוספים מענפי המשק השונים.